stoffel8 onderuit

munk

Die hard MF'er
26 aug 2002
994
0
molenschot
nou het weekend is voor stoffel8 (yoeri)
niet gunstig geweest
een beschrijving van de dag;
vanmorge vroeg opgestaan om op tijd (9:00) bij de mac op weststad oosterhout
te staan want daar zou wheelyfool dan ook staan(die ze eigen gruwelijk versliep |( :Z :Z :Z en dus aan het werk was toen ik hem om 9:15 belde) dus wij met ze tweee naar afslag hoogerheide want daar stond een clubje en zoude we mee rijde.
zijn we net voorbij dat knooppunt met die lekkere bocht :] bij bergen op zoom
begint die @#&%$#@$^&huurfiets van mij te sputteren en valt lekker op de snelweg stil.
ikke naar de kant op rezerve gezet wou da ding weer niet starte
naar vele belpogingen naar moto-point toch maar weer proberen en ja
het deed het weer :z
wij weer met volle moed verder en komen bij de rest aan ff vlug hoi gezegt
en gingen we rijde ik was nog ff lastig want moest nog ff tanken |( maar dat
was zo gebeurd dus weer vrolijk verder, maar toen ging het al snel fout
stoffel8 wou een bochje maken maar er ging iets niet goed. wat de preciese
oorzaak was weet ik niet misschien onervaren of zo (3 weke rijbewijs moto) maar hij had het er over dat net voor of in een bochje na links ze voorwiel begon te slingere en verloor toen de controle en ging onderuit.
het was op zich niet zo heel snel gegaan maar hij is waarschijnlijk wel heel
ongelukkig terecht gekomen.
gevolg een moto die waarschijnlijk wel toto is (wa+ dus krijgt niks terug van
verzekering)
en stoffel8 goed in de kreukels na vele foto's in het ziekenhuis komen ze er achter dat z'n bekke aan de rechtse kant zijn gebroken en z'n knie ook
z'n bekke links goed gekneusd net als z'n kuitbeen aan de linkse kant
na veel pijn en gekheid met de doktoren :} :} in bergen op zoom is ie vervoerd
naar het amphia ziekenhuis lokatie molengracht(oud ignatius) en krijgt daar
morgen een 3d scan en kijken dan wat ze er mee doen
hij is er waarschijnlijk 4 tot 6 weken te gast
nou gingen de gedachtes om er gezamelijk langs te gaan met een groep of zo
misschien is dat hier wel af te spreken dus voor de gene die dat wille....
hij ligt dus in het amphia molengracht
kamernr. 4.36B
de bezoektijden dagelijks van 14:00-15:00
en van 18:30-20:00
hij ligt wel op een gunstige plek(nu nog alleen maar daar kan er altijd nog 1
bij kome) en de mazzelaar heeft leuke zusters :9 :9 :P :P 8-)
verder wil ik namens stoffel8 en mij iedereen bedanken die er bij was
en dan vooral mario :? ( ben z'n naam niet zeker |( ) voor de hulp en het
voorrijde voor mij naar het ziekenhuis in bergen omdat ik dat niet wist te zitten
 
Wens hem maar sterkte met het herstel.
En zeg dat 'ie vooral het motorrijden niet moet opgeven.
 
Aj aj aj,

Hoor het net van Wheels. Die Munk familie heeft echt wel pech zeg. Dit klinkt trouwens al een klassiek geval.

Sterkte.
 
Oh oh, das echt flink mis :(
Tja misschien onervarenheid of was die huurmotor technisch niet helemaal in orde wie zal het zeggen.
Hoop dat je snel van de pijn en ellende af ben en een beter herstart kan maken op de moto en dan wel die van jezelf!

Good luck,

Appie_smoke
 
Oh oh, das echt flink mis :(
Tja misschien onervarenheid of was die huurmotor technisch niet helemaal in orde wie zal het zeggen.
Hoop dat je snel van de pijn en ellende af ben en een beter herstart kan maken op de moto en dan wel die van jezelf!

Good luck,

Appie_smoke
:^
 
Ditmaal word een lullige val wel heel erg hard afgestraft '( , hoopend dat als straks alles weer op zijn plekkie zit hij het motorrijden nog leuk vind.........bij mij heeft stoppen niet geholpen,
ik ben erachter dat motorrijden een leuke ziekte is die je niet weg kan stoppen.

Heb in al die jaren dat ik rijd , heel wat meegemaakt.
Heeeeeeeeeel vaak ziekenhuisje van binnen gezien , dus een schadevrije motor"cariere" heb ik zeker niet.
Ondanks dat alles gaat het wel steeds lekkerder moet ik zeggen........ :+

Wens hem veeeeel beterschap van Team Racing-Bikes en hij heeft mazzel met zo een toffe broer. :}

Noteer me maar op de bezoekerslijst om hem op te zoeken in het ziekenhuis want we laten daar natuurlijk wel ff zien dat we heel sollidair zijn met Mede-Bikers.

We zullen dan wat afspreken op met een paar (uuuuh hoeveel personen maximaal per keer) mede-Team-Racing-Bikers op bezoek te gaan.......


Greatz Krommie ( marc )
full
 
Klote inderdaad.. beterschap en sterkte ermee!! Las het al op het SC-Crew Gastenboek.. nogmaals, beterschap... maar vooral dat met zijn bekken is klote! :(
 
Hele vervelende breuken zo te lezen... Veel sterkte, ik zal niet langskomen, maar beschouw dit dan maar als een beterschapskaartje :) .
 
Klote inderdaad.. beterschap en sterkte ermee!! Las het al op het SC-Crew Gastenboek.. nogmaals, beterschap... maar vooral dat met zijn bekken is klote! :(

SW prutser!!! ;)

en wat een klote begin van je motorleven zeg :(
meteen in het ziekenhuis en nog eens je motor total waarvoor je niet verzekerd bent' ;(
wens hem maar veel sterkte en beterschap!
en als de heren op bezoek gaan hoor ik het wel!!
 
Potverdriedubbeltjes, gaat lekker allemaal...

Suc6 met de afhandeling van alles en sterkte met het herstel in het ziekenhuis
 
Wens hem sterkte!

Op zondag 21 september 2003 16:38 schreef munk het volgende:
...

in bergen op zoom is ie vervoerd naar het amphia ziekenhuis lokatie molengracht(oud ignatius) en krijgt daar morgen een 3d scan en kijken dan wat ze er mee doen
hij is er waarschijnlijk 4 tot 6 weken te gast
nou gingen de gedachtes om er gezamelijk langs te gaan met een groep of zo
misschien is dat hier wel af te spreken dus voor de gene die dat wille....
hij ligt dus in het amphia molengracht
kamernr. 4.36B
de bezoektijden dagelijks van 14:00-15:00
en van 18:30-20:00
hij ligt wel op een gunstige plek(nu nog alleen maar daar kan er altijd nog 1
bij kome) en de mazzelaar heeft leuke zusters :9 :9 :P :P 8-)
verder wil ik namens stoffel8 en mij iedereen bedanken die er bij was
en dan vooral mario :? ( ben z'n naam niet zeker |( ) voor de hulp en het
voorrijde voor mij naar het ziekenhuis in bergen omdat ik dat niet wist te zitten

Nou ken ik hem niet maar laat maar weten wanneer je met een groep wil langsgaan dan kijk ik wel of ik mee kan. Het ignatius is hier ongeveer 500 meter verderop dus ik zit er toch vlakbij.
 
Goed waardeloos stoffel8. Ik hoop dat het herstel voorspoedig verloopt. Als ik het goed gelezen en gehoord heb, is je motor gaan slingeren, je snelheid was niet hoog. De sporen op het wegdek begonnen vóór de bocht. Ik heb geen remspoor kunnen ontdekken. Om vorenstaande reden is het niet ontdenkbaar dat er inderdaad een technisch probleem aan die motor was. Misschien iets om met de verzekering te bespreken.
Al met al een motor is niet zomaar een ding, maar toch niet zo belangrijk als je gezondheid.
Zet mij maar op lijst van bezoekers.
Beterschap.
 
Goed waardeloos stoffel8. Ik hoop dat het herstel voorspoedig verloopt. Als ik het goed gelezen en gehoord heb, is je motor gaan slingeren, je snelheid was niet hoog. De sporen op het wegdek begonnen vóór de bocht. Ik heb geen remspoor kunnen ontdekken. Om vorenstaande reden is het niet ontdenkbaar dat er inderdaad een technisch probleem aan die motor was. Misschien iets om met de verzekering te bespreken.
Al met al een motor is niet zomaar een ding, maar toch niet zo belangrijk als je gezondheid.
Zet mij maar op lijst van bezoekers.
Beterschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan