String op de motor

:r :r :r :r

Je zal bij de ambulance werken!
En bij deze vriendelijke (GAY) zijn broek uit moeten trekken/knippen na een ongeval :X
En dan tadaaa -O-
Denk dat ze het (helaas) nooit meer vergeten :X
 
Nounou..... of je het esthetisch vindt of niet, Thijs probeert alleen maar z'n ervaringen te delen.
 
Overigens: misschien heeft Thijs wel gelijk dat je met zo'n stringetje aan meer gevoel hebt in bochten.

Maar..... dan maar wat langzamer....... :X
 
Yes, ik ben weer terug!

Het reed echt zo lekker. Het was alsof ik veel meer durfde. Placebo effect misschien, maar ik durfde harder bochten in te duiken, en gewoon ook platter te gaan. IK HEB M'N STEPPIE AAN DE GROND GEREDEN! *O* *O* *O*
Zo cool, het voelde echt super goed. Wat ik vooral merkte was dat ik goed voelde waar de randen van het zadel liepen zodat ik er goed wat naast kon zitten en omdat m'n onderbroek me niet tegenhield kon ik m'n knie beter naar buiten zetten. Wat ik normaal ook doe is om m'n kont verder naar achter te drukken als ik harder ga. Dus m'n buik als het ware tegen de tank drukken (dus wel netjes met je hoofd achter het ruitje blijven, zoals het hoort) en dan je kont samen met de motor verder naar beneden. Zodat je motor extra schuin gaat. Haha whoei! En toen dat verlossende geschraap. Eerst schrok ik er van, maar dat zal wel zo horen. Maarja van schrik meteen het gas helemaal dicht, want wil niet onderuit gaan natuurlijk.
Van de gewichtsreductie merk ik niet echt. Daar moet je denk ik Rossi voor zijn om dat te merken, maar ik merkte wel echt voordeel qua wat ik kon doen. Ik kon m'n benen echt heel wijd krijgen.

Naja goed, het patroontje is ook echt cool. Het lijkt een beetje op een soort carbon ofzo. Past supermooi bij m'n carbonprint tanksticker en die sticker op je stuur. Die plaat waar ook je sleutel in zit enzo. Ik weet niet hoe dat heet.
Ik was ook nog een beetje bang eerst dat ie omhoog zou schuiven, want dat had ik met m'n gewone onderbroeken wel eens als het wat warmer was, maar deze bleven perfect zitten. Volgens het boekje moet je ze wat hoger dan een normale string optrekken, zodat je ze niet verplaatst bij het open doen van je benen enzo.

Had helemaal geen last van zweet ook. Zat heel direct op het leer van m'n broek en daardoor was het ook koeler volgens mij. Tenminste, normaal kan ik met een zomerse avond m'n onderbroek uitwringen en nu was de strap nog bijna helemaal droog. Best wel goed dus en kan best twee dagen weekend met dezelfde strap rijden.

Ben super tevreden, ga van het weekend lekker veel rijden. Misschien even een terrastocht doen ofzo. Heb er nou al zin in. Zal dus lekker veel te spotten zijn :Y

Naja goed, ga nu lekker slapen. Morgen weer vroeg beginnen met werk. Kan dit in ieder geval iedereen aanraden en het staat ook best wel goed vind ik. Even snel fotootje gemaakt toen ik net thuiskwam:

[afbeelding]
Wie zegt dat dat hoort!

Maar goed Thijs, jij kent duidelijk geen schaamte _O- _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Voor de gelovigen, kijk eens in de info van de foto :) Of zoek eens op "man in thong" op Google ;)

It's been a nice couple of fridays. Tnx to the believers!
 
Voor de gelovigen, kijk eens in de info van de foto :) Of zoek eens op "man in thong" op Google ;)

It's been a nice couple of fridays. Tnx to the believers!

Ik vond het geniaal, heb met een enorme lach alle posts gevolgd! :}

IK dacht dat iedereen het wel door zou hebben toen de gesoepte websites kwamen (in die van mij zat zelfs nog een foutje) maar je hebt het echt geweldig aangepakt en doorgezet!
 
Ik vond het geniaal, heb met een enorme lach alle posts gevolgd! :}

IK dacht dat iedereen het wel door zou hebben toen de gesoepte websites kwamen (in die van mij zat zelfs nog een foutje) maar je hebt het echt geweldig aangepakt en doorgezet!

Haha ja het was zo geniaal dat je mee ging doen, dat maakte het ook echt! Fantastisch. Tnx ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan