Student op de motor! - Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bart weet nog niet precies hoe die rijdt, maar we hebben in eerste instantie om half 11 afgesproken op het viaduct bij afslag Nunspeet
 
Stuur me jou route eens dan, want misschien is het dan handiger als we iets meer die richting op afspreken... anders moet je heen en weer rijden misschien...

Heb geen route staan! Plof gewoon over Apeldoorn... Mischien handiger om ergens in die buurt af te spreken aangezien je daar toch langs zal rijden :?
 
Nee, daar kom je niet direct langs... das de andere kant op, maar je knalt dan over de A50 neem ik aan... dan kom je ook langs afrit Epe, als je die weg uit rijdt kom je in Nunspeet uit...

Of je komt vanaf de A1 zie ik... dat kan ook nog hmmmmm
 
Laatst bewerkt:
Zo rijd ik zeg maar...

full
 
Nee, daar kom je niet direct langs... das de andere kant op, maar je knalt dan over de A50 neem ik aan... dan kom je ook langs afrit Epe, als je die weg uit rijdt kom je in Nunspeet uit...

Of je komt vanaf de A1 zie ik... dat kan ook nog hmmmmm

Flip schaamlip ik ga niet over de snelweg ploffen.... slecht voor mijn banden en niks aan!! :z We kunnen wel in garderen afspreken? :)
 
Ik kijk morgenvroeg (en vnv) ff of ik zin heb om zo vroeg op te staan, het zou voor mij om 08.45 wegrijden worden vanaf hier... EN DAT ZIJN DUS GEEN STUDENTENTIJDEN HEAH!
 
Als ik morgen niet ga, dat is als het hier met bakken uit de lucht komt, en buienradar geen mooi beeld geeft, dan meld ik dan wel hier.
 
Hmm beetje vreemd weer... Zonnetje schijnt hier maarre als ik de andere kant op kijk een knap donker luchtje. Ik ga eerst wel ff eten en de ketting spannen, dan zie ik wel weer verder :)
 
Het regent hier nu en buienradar laat geen mooie beelden zien voor wat betreft mijn route van noord naar midden-nl. Ik duik dus m'n nest nog ff in en laat de motor vandaag maar ff fijn in de schuur staan B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan