Student op de motor! - Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er uberhaupt wel, want ik verwacht nog meer van dit soort mensen eigenlijk -O- Buienradar geeft idd wat vlekjes aan :/
 
Titaniumstukken in je slider zijn zo 2007...
full
 
Ik kom ook. Heb sms gestuurd naar Juliett maar die laat nog niets van zich horen. :/ :P
 
Heb je ze al gebruikt? Een maat van me dacht nl. ook full tit. sliders te hebben, het betrof echter alleen een rand van 2 mm. dik om een plastic slider.

Ook die heb ik de kast liggen.. heb ze zelf gemaakt, omdat ik dacht dat die metd ie rand van 2mm snel sleten.. maar dat viel wel mee.
 
Ik kom ook. Heb sms gestuurd naar Juliett maar die laat nog niets van zich horen. :/ :P

Toch niet weer zo'n lullige mini meeting zoals vorig jaar :? Ik doe wel een rondje bij huis, Krijg net een smsje van Dfireblade, die kijkt het ook nog ff aan maarre ziet er niet zo positief uit O-)
 
Volgens buienradar gaat het hier over 20 min regenen, als het om half 11 nog niet regent ga ik gewoon denk ik... dan maar in mn eentje :+
 
Ook die heb ik de kast liggen.. heb ze zelf gemaakt, omdat ik dacht dat die metd ie rand van 2mm snel sleten.. maar dat viel wel mee.

Ok, jemig niks nieuws dus. -O- Maar goed, dit is staal! Dus je moet moeite doen om niet te kneedownen, want ze wegen 2 kilo :P
 
Ik haak dan ook af...een meeting met z'n 3e is ook niets aan en daar ga ik ook geen dik uur voor op de motor zitten... kutzooi.
 
Ja ik ben al terug gekomen. Vanaf de Delftse meeting point. Volgende keer beter :?

begint net te regenen...
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben al terug gekomen. Vanaf de Delftse meeting point. Volgende keer beter :?

begint net te regenen...

Regenen noemt ie dit ik weet niet hoe het 200meter verder is, maar ik zit hier in een megastortbui!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan