Sukkel ...

Het is voor mij nog steeds vaag waarom die vent met die duc plat ging. Schijfremslot :? Dat verklaart wellicht ook dat er iemand begint te roepen voordat echt het fout gaat.

Schijfremslot?? Echt niet...dan had ie al veel eerder op z'n smoel gelegen. Bovendien gaat dat net ff wat anders. Dit gaat nog in een semi-gecontroleerde beweging. Als je een (goed) schijfremslot hebt, dan sta je in eens keer stil.

Die gozer (heel irritant) begint te roepen omdat hij de motor af laat slaan en dat is schijnbaar heeeel erg. B|

Luister maar eens goed. Hij geeft of te weinig gas, of hij laat of de koppeling te snel opkomen. Ik denk het eerste.

Aan de beweging van de motor te zien, knijpt hij daarna de voorrem te hard in en kan hij de motor niet langer rechtop houden.
 
Achteraf zou ik er om kunnen lachen als niemand wat heeft, ach we leven in een tijd dat je zo uit moeten kijken met wat je zegt, ik heb het niet als racistisch opgevat, maar het wordt er wel vaak bij vermeld... (iemand ooit een neger op een zeilboot gezien? of in de tour de france?)

Ik begrijp je lachen wel, maar feit blijft dat iemand valt met een hele dure motor, en dat is op zich wel erg.....
 
Ik begrijp je lachen wel, maar feit blijft dat iemand valt met een hele dure motor, en dat is op zich wel erg.....


Mwooach. Als de val is veroorzaakt door een overschot aan poserstosteron en overeenkomstig gedrag (voorbeeld: zie avatar ahum), kan ik een lichte gniffel niet onderdrukken. Als die meneer heel voorzichtig bezig was en het ongeluk uit een heeeeel klein hoekje kwam, is het inderdaad erg jammer. Maar ik heb het gevoel dat dat wel meeviel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan