Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even voor de duidelijkheid. Een teerstrook is toch gewoon een reparatie aan de weg?
Zo ja, zijn die dan ook glad in gewoon droog weer? Bv zomer/lente?
Bij droog weer zijn ze wel iets gladder, maar daar heb je geen last van. Het grootste probleem is in de regen, omdat het water er niet in kan zakken maar er op blijft liggen, en omdat er geen profiel inzit, is het dus spekglad. Het is inderdaad gewoon een reparatie.
Mijn vader is in mei dit jaar met 120 onderuit gegaan over zo'n lasnaad op de A12, en kan pas sinds een maandje of wat iets doen wat op lopen lijkt.Ik ga maar eens een berichtje sturen aan de mensen van Rijkswaterstaat. De meesten van hen zullen er wellicht niet bij stilstaan dat het voor de motorrijders niet zo prettig rijden is.
ik zat toevallig nog te denken om hier een topic over te openen van de week.
nog fijner is het als zo'n strook in een flauwe bocht heel langzaam over een afstand van een halve tot een kilometer over de 2 weghelften loopt/ hem schuin doorsnijdt zeg maar...
das helemaal fijn want die zijn niet te ontwijken...
voorbeeld; de bocht van de A20 naar de A12 Rotterdam richting Gouda, das een hele flauwe met zo'n ruknaad erin... ik ga altijd expres links rijden.
trouwens; niet alleen in bochten tref je ze aan, maar ook bij snelwegen met 3 rijbanen maar met 2 gelegde asfaltstroken...
de belijning heeft dan de weg door 3 gedeeld, echter de lasnaad loopt precies midden in de 2e rijbaan...
dan moet je gaan kiezen, links of rechts van die naad
A12 van Utrecht naar Gouda.
Ergens halverwege tot aan Bodebegraven of zo is dat ook het geval.
Kilometerslang...
Dat is toen inderdaad tijdens het aanleggen van de spitsstrook gedaan.
Gelukkig is het daar geen probleem, zoals je al zegt kiezen of je er links of rechts naast gaat rijden.
kortom; het is flink naadje die wegen van ons
Hoe doe je dat dan met tramrails?
Verstuurd: gladde teerstroken A27 naar A6 en de A27 vanaf Almere naar de Stichtse brug tevens zeer veel gladde teerstroken.
niet achter maar voor remmen, zo gauw je achter remt verplaatst het gewicht van de motor zich van het midden naar voren zodat je achterwiel bij niets begint te schuiven.