thundercat opknappen met 0 ervaring.

Staat genoeg op marktplaats, ligt aan wat je wil en wat het budget is.
Ja, maar vind er maar eens eentje die een redelijke prijs heeft. Veel van die luitjes denken: ja, maar nieuw kosstte die zoveel. Niet doorhebbende dat het ondertussen motoren van 20 jaar oud zijn waar je eerst nog 1500 in moet steken om het werkend te krijgen.
 
Ja, maar vind er maar eens eentje die een redelijke prijs heeft. Veel van die luitjes denken: ja, maar nieuw kosstte die zoveel. Niet doorhebbende dat het ondertussen motoren van 20 jaar oud zijn waar je eerst nog 1500 in moet steken om het werkend te krijgen.
Tja, maar leren sleutelen is ook niet gratis.
 
Tot nog toe is het voor mij redelijk gratis geweest. Je steekt je bloed zweet en tranen in zon apparaat, op zn minst de onderdelen een aanschaf mag je dan wel terug verwachten.
Dit ja. Al zit in de motoren/brommers die blijven meer geld dan ik ooit weer ga zien 😅
Maar ach de rest van de hobby betaald zichzelf, maak ik mezelf wijs iig_O-
 
1. haynes manual is besteld, alleen de levertijd is 2 weken.
2. die tip ga ik gebruiken,
3. heb je tips waar in dan kan beginnen als het blok aan slaat?
4. kwa gereedschap heb ik best wel wat, de kwaliteit is misschien niet even goed. maar totnu toe koop ik als ik iets breek iets van kwaliteit terug, het enige wat ik nog echt wil hebben is een moment sleutel en Jis schroeven draaiers.

hou ik je aan. :)
En anders vrag je mij maar. Ik heb ook nog CAT delen, ook tupperware
 
Terug
Bovenaan Onderaan