Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wesp tegen je blote nek, ploep via je kraag in je jas, is ook niet echt fijn. Venijnig schaafwondje in mijn nek, wesp was gelukkig dood dus heeft geen verdere schade aangericht in mijn jas ;)
 
mwoa dat nog net niet.....met 4 maten te grote helm zat alleen we een beetje maf op me hoofd .....

maar je mag ook best een drempel over het hoofd zien als je net een paar dagen je rijbewijs hebt :+
 
Ach was gelukkig allemaal nog op de Kawaski GPZ 600R.

En idd ik had net mijn rijbewijs, had jou dan toch slimmer verwacht en niet bij me achterop te gaan zitten LOL :D
 
Het is dus duidelijk dat we niet met volwassen mensen te maken hebben, van beide kanten niet ;( Ik had wel beter verwacht van het vwforum. Ik voel me totaal niet aangetrokken door dit onderwerp omdat ik motorrijders gewoon de ruimte geef en doen ze andersom ook. Die Sjonnies die jullie bedoelen zijn geen liefhebbers maar straatracers. Verder, I will rest my case.

BTW, uit jullie eigen user policy:

Flamebaits
Met de groei van motor-forum krijgen we steeds meer gebruikers online, gebruikers met allemaal hun eigen mening. Die meningen willen in de discussies nog wel eens botsen. Laat je echter nooit verleiden tot scheldpartijen, oftewel raak niet verzeild in flamewars. Als je het niet eens bent met iemand anders, probeer hem dan door middel van een goede beargumentatie te verslaan en niet door middel van schelden of door je tegenstander belachelijk te maken.

Discriminatie / rascisme
Discriminerende opmerking of openlijk rascisme zijn logischerwijs niet toegestaan op motor-forum.nl. Als dit geconstateerd wordt, kan dit leiden tot een officiele waarschuwing van de crew naar de betreffende gebruiker met alle gevolgen van dien. Pas goed op dat je niet te ver gaat in discussies over bijvoorbeeld asielzoekers.
----------------------------------------------------

Ik hoop dat het vwforum weer verder kan gaan en dat men elkaar gewoon met rust laat. De mensen die hier stennis hebben lopen schoppen moeten bij izchzelf te raden gaan wat ze allemaal wel niet veroorzaakt hebben. |(

Niet dat ik een O-) ben maar goed.

Groeten Dennis
 
Ik hoop dat het vwforum weer verder kan gaan en dat men elkaar gewoon met rust laat.

Waarom zou het vw-forum niet gewoon verder kunnen gaan dan? Ik heb er geen probleem mee, wist zelfs niet eens dat het bestond totdat iemand het nodig vond om hier te gaan lopen zieken :?
 
Waarom zou het vw-forum niet gewoon verder kunnen gaan dan? Ik heb er geen probleem mee, wist zelfs niet eens dat het bestond totdat iemand het nodig vond om hier te gaan lopen zieken :?

:^

We reageerden fel, maar volgens mij hebben de MF-ers het vwforum voor de rest met rust gelaten? :?
 
Laatst bewerkt:
zal voortaan beter in zn spiegels kijken voor voertuigen met 2 wielen

indien nodig op zij gaan

but

then i ask the same from you folks

we houden allemaal van rijden of het nou op 2 of 4 wiellen is
sommige zelfs met veel meer
 
Waarom zou het vw-forum niet gewoon verder kunnen gaan dan? Ik heb er geen probleem mee, wist zelfs niet eens dat het bestond totdat iemand het nodig vond om hier te gaan lopen zieken :?
Inderdaad! Een VW'er vond het nodig om het motor-forum met een doodbedreiging wakker te schudden en een paar leuke uren te bezorgen. Ik zal er echt niet wakker van liggen als jullie weer over VW-tjes willen praten hoor....
 
zal voortaan beter in zn spiegels kijken voor voertuigen met 2 wielen

indien nodig op zij gaan

but

then i ask the same from you folks

we houden allemaal van rijden of het nou op 2 of 4 wiellen is
sommige zelfs met veel meer
Een motorrijder let heus wel op alles met meer dan 2 wielen, in een confrontatie verliezen we het altijd!
 
een koekblik met 4 bezopen eikels erin die je van je motor proberen te rijden om 5u deze ochtend in een lege tunnel in brussel en hier heel hard om lachen

En die iets minder lachen als zijn linker spiegel zijn zijruit laat barsten

En ik was eerst op het politiebureau }) })

:} :} :} :} :} :} :} :}
 
Whoaoaoa,.. wat een eikel,...

Die kerel is gewoon de gehele belichaming van hoe ik me die GTI rijdertjes voorstel.... wat een droplul,...

Mogen we deze houden om af te zeiken.. Zou het zo jammer vinden als deze ook gebanned werd netzoals ragonite.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan