Wat moet ik doen, nu kopen of wachten?

Even een vraagje. Zijn de motor's ook goedkoper in de winter maand dan in de zomer maand of maakt dit helemaal niet uit?

Ik denk dat het aanbod wel groter is in de zomer dan in de winter, en meer aanbod betekend lagere prijzen nietwaar?
 
Gewoon nu kopen, heb ik vandaag ook gedaan:

scaled.php


Daytona 955I uit 2000, met 27.500 kilometer op de teller.
 
gewoon nu kopen en veel rijden :]








btw
ik weet nog een mooi RSV Mille te koop 8-)
 
Na wat twijfels of ik een motor moet kopen of niet heb ik gekozen voor een motor scooter.

Ik zit nu met het volgende als ik volgend jaar weer een normaal motor ga aanschaffen brengt dat problemen op zich mee qua schakelen gewicht etc.

Want rijden op een motor scooter is wel wat anders dan op een gewone motor.
 
Je haalt je motorrijbewijs en gaat een motorscooter kopen om volgende jaar alsnog een motor te kopen..? Waarom dan niet gewoon gelijk een motor? Ik snap je beslissing niet helemaal.
 
Altijd weer grappig. De enigen die zeggen dat het niet uitmaakt waar je op rijdt zijn scooterrijders, alle motorrijders maken je voor gek uit op zo'n pleepot. Dat zegt al genoeg denk ik :+
 
Na wat twijfels of ik een motor moet kopen of niet heb ik gekozen voor een motor scooter.

Ik zit nu met het volgende als ik volgend jaar weer een normaal motor ga aanschaffen brengt dat problemen op zich mee qua schakelen gewicht etc.

Want rijden op een motor scooter is wel wat anders dan op een gewone motor.


Waarom ben je geen topic gestart met de titel:

"Scooter kopen of een echte motor kopen".
 
Na wat twijfels of ik een motor moet kopen of niet heb ik gekozen voor een motor scooter.

Ik zit nu met het volgende als ik volgend jaar weer een normaal motor ga aanschaffen brengt dat problemen op zich mee qua schakelen gewicht etc.

Want rijden op een motor scooter is wel wat anders dan op een gewone motor.

Blijkbaar is het budget geen probleem. Maar op deze manier zal motorrijden niet je hobby gaan worden. Lijkt erop dat de motor toch een uitdaging voor je is. Het valt welmee hoor je heb er examen op gedaan. Veel succes op de scooter.
 
Na wat twijfels of ik een motor moet kopen of niet heb ik gekozen voor een motor scooter.

Ik zit nu met het volgende als ik volgend jaar weer een normaal motor ga aanschaffen brengt dat problemen op zich mee qua schakelen gewicht etc.

Want rijden op een motor scooter is wel wat anders dan op een gewone motor.
Om in Star Trek termen te blijven:

mrspoctalk.jpg



Een motorscooter is absoluut niet vergelijkbaar met een "echte" motor....

Je leert er qua rijtechniek helemaal niets op.
Ga toch gewoon voor een oudere motor, leer daar op rijden en koop dan iets mooiers / beters.....hier schiet je namelijk geen stap mee op.....
 
*D *D

Man, koop een oudere motor die het doet, starten, trap hem in zijn een en rijden ermee.
Wees toch niet zo bang. Gewoon: niet boven je kunnen, je angst, heen gaan. Moet je nou eens zien wat er voor mooie dagen alweer voorbij zijn en jij zit maar te piekeren. -O-
Is dat nou de jeugd. |(
Nou, de viriliteit straalt er vanaf. :N
Man, als ik je vader was bond ik je vast op een Gold Wing zonder remmen en zette ook de gas vast. De versnelling in zijn 2 trappen en hup ... de weg op ermee.

En als je nu gaat rijden dan goed je mond open sperren tijdens het rijden, zodat er wat frisse lucht in die hersenen van jou geblazen wordt. :Z

:] :W
 
Laatst bewerkt:
Holy shit! Die pannenkoeken hier op het forum zitten je gewoon te trollen! Je kunt in de winter helemaal niet rijden, dan gaat je motor stuk, niet naar luisteren! bij temperaturen onder de 20 graden valt je motorblok gewoon uit elkaar namelijk! Volgend jaar weer gaan kijken dus!

Met motoren kun je alleen in de zon rijden, en zelfs dan niet te lang, vandaar dat de meeste rijders elke 20km op het terras zitten!
 
Laatst bewerkt:
Goedkope motor kopen om de winter mee door te komen. Je hebt nog net je rijbewijs dus je zou nog wel eens een slippertje maken of hem laten vallen.
 
Dan vraag ik me toch af, hoe in 5 jaar tijd die 20000 km op mijn teller zijn gekomen...... ;)

Dat vraagt iedereen zich af, omdat je op élk terrasje wel een keer bent aangetroffen..... Misschien ben jij wel zo'n vuile poser die met een boortolletje z'n teller vóóruit draait, hm? :(
 
ik heb in 2009 me papiertje gehaald in oktober, heb toen meteen een motor gekocht.

Nog aardig wat gereden voordat het echt winter was.
Dus ik zou zeggen, kopen en rijden. Je kan maar alvast wat ervaring hebben als het lente is volgend jaar....
 
Maarreh... TS, ik snap ook weinig van je keuzes.

Maakt niet uit, als jij er gelukkig mee wordt, wie zijn wij dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan