xenon verlichting

full
 
Mja en die prijs. Ik weet wel dat je voor zo'n Xenon kit voor je auto al gauw 500euro's kwijtbent, als het niet meer is.

Ok als je motor maar 1 pit heeft dan scheelt het wel, maar dubbele koplamp...
 
2de foto die ik liet zien is van het bluevision halogeenlampje;
foto van texan:
1ste is een H4 Bixenon, als ik me niet vergis
 
voor de bestellers:
ik bestel aanstaande donderdag de sets, stuur nog ff een bevestiging met fittingstype, aantal en dat jullie mijn rekeningnummer etc ontvangen hebben; met een beetje geluk hebben we ze de 9de in huis
 
Zeg Momient, lever je nog steeds van die setjes? 'k had wel al interesse, maar nu is er ook geld :9

Heb H4, enkele koplamp, Dus denk dat ik een bixenon H4 setje moet hebben, wil dan wel graag 5000K of 6500K, wat raad je aan??

Gr. OotB

Kan je mail-adres nergens vinden,
je mag wel contact opnemen via fkornelis at hotmail.com
 
Is het ook niet zo dat bij xenon-verlichting een vol-automatische hellingshoekverstelling/hoogteverstelling van de lichtbundel verplicht is? Althans, ik geloof dat dat bij auto's het geval is
Nee. Het VR vermeld (nog) niets over gasontladingslampen bij motorfietsen. *O* Met de introductie van xenon af-fabriek door BMW zal het vrees ik niet lang meer duren voordat afdelingen 4 van hoofdstukken 3 en 5 zullen worden aangepast -O-
 
R1150RT. Xenon: 114 euro. 6500K. Met balast. Groepsaankoop. Jij bent duur.
 
weg met die rotzooi!

ook op auto's heel irritant. verblindende flitsen als die aan het nawiebelen zijn na een drempel en vooral... die blauwe gloed. ooit had iedereen een reflex bij het zien van blauw licht. nu is die reflex afgestompt maar hebben echte blauwe lampen er weer meer last van. (en het blijft schrikken als je blauw licht in je spiegels ziet)


gelukkig zijn die lampen verboden (licht mag alleen geel of wit zijn), helaas wordt er nog veel te weinig tegen opgetreden.


(vergeet niet, je lampen zijn er om gezien te worden nauwelijks om zelf te zien.)

Helemaal mee eens, die dingen moeten echt verboden worden of heel erg aangepast worden want als tegenligger is dat licht net alsof er grootlicht in je ogen schijnt. Ook als je naar de berm kijkt wordt je er nog door verblind.

En idd het is net alsof er op afstand een politie auto of een andere hulpdienstwagen aan komt rijden. Moet gewoon verboden worden.
:N
 
iemand interesse in xenonsetjes voor op de motor?
mail ff voor de prijs
vermeld wel ff type fitting en motorfiets
prijzen:
H7: philips: 175euro inclusief bluevision lampje voor het grootlicht indien er sprake is van ene dubbele koplamp; betreft hier 4300K (meeste lichtopbrengst) voor 60005 komt er 15euro bij, maar zonder gratis lampje
H4 bixenonPhilips: 270euro voor 4300K, 310euro 500K en 325 voor 6500K; alles 2 jaar garantie

een koreaanse fabriek die ook voro Hella levert heeft de volgende prijzen: H7 4300 k voor 150euro per stuk en H4 voor 185euro per stuk; inclusief 1 jaar garantie
indien er interesse is, hoor ik het graag


ik wil dat hebben in mijn hayabusa... kan jij dat ook inbouwen en hoeveel kost het?

groeten,

Nick
 
welk merk?garantie?spul van philips en 2 jaar onvoorwaardelijke garantie, als het stuk gaat op de 1 of andere manier, krijg je een nieuwe.
Meccatune. 1 Jaar garantie. Tot nu toe 40 lampen gekocht, waarvan ééntje met kapotte balast, die wordt vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan