2021.......... Waar gaat de reis dit jaar heen?

  • Onderwerp starter NavigatorNL
  • Startdatum
Ik ga met mijn dochter langs Hostels in Engeland (als ze eindelijk weer open zijn tenminste). De plannen liggen als klaar sinds vorige zomer maar ja, je weet hoe dat is gegaan.
 
Ik wacht eea ook nog wel af. Plannen en lokaties zát maar, bij duidelijke voorkeur, zonder die jabs.
 
Voorlopig zit ik fijn in Luxemburg op de Camping
 

Bijlagen

  • IMG-20210527-WA0006.jpeg
    IMG-20210527-WA0006.jpeg
    173,9 KB · Weergaven: 15
Juni nog wat dagen opgenomen die op moeten, denk lang weekend Ardennen + overnachten in Luxemburg. September misschien Zwarte Woud als dat weer kan...
 
Dat wisselt per land. In sommige landen ben je al welkom na 1 prik.
En soms meteen na de 2e prik al.
Dat is een voordeel van het Janssen vaccin, dan ben je met 1 prik al klaar.
Ik ben van 76 en las ergens op een nieuws site dat ik me ook mocht melden voor de prik.
Dus van het weekend via de site geprobeerd, kreeg enkel locaties minstens een uur rijden van huis.:X

Dan maar vanochtend gebeld, kon meteen een uur later terecht in Eindhoven, kwartiertje rijden en de priklocatie is ook nog eens naast mijn werk.
Dus vanochtend de Janssen prik gekregen.
Mag ik over 2 weken los.. :+

Wel fijn dat je een "dit is geen vaccinatie bewijs" mee krijgt..
Wat heb ik dan net wel gehad? een placebo?

Valt me wel op dat ik ineens betere 5G dekking heb hier..*O*
 
Ik ben van 76 en las ergens op een nieuws site dat ik me ook mocht melden voor de prik.
Dus van het weekend via de site geprobeerd, kreeg enkel locaties minstens een uur rijden van huis.:X

Dan maar vanochtend gebeld, kon meteen een uur later terecht in Eindhoven, kwartiertje rijden en de priklocatie is ook nog eens naast mijn werk.
Dus vanochtend de Janssen prik gekregen.
Mag ik over 2 weken los.. :+

Wel fijn dat je een "dit is geen vaccinatie bewijs" mee krijgt..
Wat heb ik dan net wel gehad? een placebo?

Valt me wel op dat ik ineens betere 5G dekking heb hier..*O*
Ik heb gister mijn eerste prik gehad, Moderna. De tweede prik volgt begin juli.
Ik kon kiezen tussen de vaccinatiecentra Beverwijk, Uitgeest of Westzaan. Toch apart als je in Alkmaar woont waar ook een vaccinatiecentrum is. Maar goed, niet te veel over nadenken en Beverwijk gekozen, het kan maar gebeurd zijn.
 
Ik ben van 76 en las ergens op een nieuws site dat ik me ook mocht melden voor de prik.
Dus van het weekend via de site geprobeerd, kreeg enkel locaties minstens een uur rijden van huis.:X

Dan maar vanochtend gebeld, kon meteen een uur later terecht in Eindhoven, kwartiertje rijden en de priklocatie is ook nog eens naast mijn werk.
Dus vanochtend de Janssen prik gekregen.
Mag ik over 2 weken los.. :+

Wel fijn dat je een "dit is geen vaccinatie bewijs" mee krijgt..
Wat heb ik dan net wel gehad? een placebo?

Valt me wel op dat ik ineens betere 5G dekking heb hier..*O*
bij het naar binnen gaan van een vaccinatie centrum logt je Android toestel automatisch in, zoals hij wel vaker kan zien dat je ergens geweest ben.
volgens de redenatie "vaccinatie = geen wappie" word die info doorgespeeld naar je provider zodat jij ook 5G kan gebruiken.
Tot die tijd ben je een mogelijke 'antenne in de brand steek terrorist' en mag je het om die reden nog lekker doen met rooksignalen of 4G ;)

vergeet niet waar je het het eerste las..
 
Ik heb inmiddels gehoord dat ik waarschijnlijk deze of volgende week via mijn werkgever (Defensie) gevaccineerd ga worden. Janssen, dus in 1x klaar. Valt me nog mee, ik ben van 85 dus via de reguliere weg nog niet aan de beurt, maar defensie werkt per locatie en dan komt iedereen daar aan de beurt.

Met een beetje geluk dus toch met een vaccinatiebewijs op zak op vakantie *O*
 
Kan aan mij liggen maar ik had best wel last van bijwerkingen gisterenavond en vannacht.
Spierpijn, rillingen, koud en vreemd genoeg pijn in mijn rechter heup.
Om 21:0 naar bed gegaan gisterenavond.
Vannacht meerdere keren wakker geworden nat van het zweet en enorm veel gedroomd, koorts dus.
Nu net wakker met flink wat koppijn en mijn arm voelt beurs.

Verder gaat het wel hoor.. :P

Vandaag mijn eerste papa dag alleen met mijn kleine (12 werken oude) meisje.😍🥰
Eerst nog even wat slaap inhalen.
 
Klopt, ik had die bijwerkingen ook na de Janssen prik vrijdag jl. Nu weet ik ook alweer waarom ik mij na de vele prikken in militaire dienst brak voelde..en waarom ze dat altijd op vrijdag vaccineerden... (Of voor een ADVdag).

Maar, zondag weer rondje Achterhoek gereden op de CB500 !
 
Kan aan mij liggen maar ik had best wel last van bijwerkingen gisterenavond en vannacht.
Spierpijn, rillingen, koud en vreemd genoeg pijn in mijn rechter heup.
Om 21:0 naar bed gegaan gisterenavond.
Vannacht meerdere keren wakker geworden nat van het zweet en enorm veel gedroomd, koorts dus.
Nu net wakker met flink wat koppijn en mijn arm voelt beurs.

Verder gaat het wel hoor.. :P
Welke heb jij gehad?
Een kennis (60-65) van mij had Astra en is er meerdere dagen echt ziek van geweest. Ook voor werk ziek gemeld.
Zelfs 2 weken later meldt hij dat ie zich nog steeds een beetje slapjes voelt. :X

Ik (65-70) heb (toevallig op dezelfde dag) Pfizer-prik gehad.
Alleen zelfde avond en volgende ochtend dat ik kon voelen aan mijn arm dat er een prik is geweest. Meer ook niet!
Klachten: Helemaal niets!!:t

Of het aan het type vaccin ligt, of aan de persoon dat weet ik dan effe niet. Wel opvallend!
 
Klopt, ik had die bijwerkingen ook na de Janssen prik vrijdag jl. Nu weet ik ook alweer waarom ik mij na de vele prikken in militaire dienst brak voelde..en waarom ze dat altijd op vrijdag vaccineerden... (Of voor een ADVdag).

Maar, zondag weer rondje Achterhoek gereden op de CB500 !
Haha ja inderdaad, op vrijdagmiddag na je eerste week op de kazerne die stereo prik in beide armen.
Buiten dat ik bijna van mijn stokje ging, ik kan dus echt niet tegen naalden, had ik het hele weekend ook wel echt beurse armen en een brak gevoel.
Welke heb jij gehad?
Een kennis (60-65) van mij had Astra en is er meerdere dagen echt ziek van geweest. Ook voor werk ziek gemeld.
Zelfs 2 weken later meldt hij dat ie zich nog steeds een beetje slapjes voelt. :X

Ik (65-70) heb (toevallig op dezelfde dag) Pfizer-prik gehad.
Alleen zelfde avond en volgende ochtend dat ik kon voelen aan mijn arm dat er een prik is geweest. Meer ook niet!
Klachten: Helemaal niets!!:t

Of het aan het type vaccin ligt, of aan de persoon dat weet ik dan effe niet. Wel opvallend!
Janssens heb ik gehad.
Vandaag gaat het wel weer, nog wat koppijn en het gevoel alsof ik net een paar dagen griep heb gehad.
Beetje slapjes..
Oh nee want die is het motor forum..
Nergens last van, niets te zien, door lopen allemaal ik ga ff met ontbloot bovenlijf een wespennest uit de boom halen. Komt goed. }) 8-)
 
Ik hoor van best veel mensen die Janssen hebben gehad dat ze er wel last van hadden, veel meer dan wat je van de andere vaccinaties hoort. Ik heb geen verstand van medische dingen, maar het schijnt ook een ander type vaccin te zijn, daarom hoef je er ook maar één.
 
Welke heb jij gehad?
Een kennis (60-65) van mij had Astra en is er meerdere dagen echt ziek van geweest. Ook voor werk ziek gemeld.
Zelfs 2 weken later meldt hij dat ie zich nog steeds een beetje slapjes voelt. :X

Ik (65-70) heb (toevallig op dezelfde dag) Pfizer-prik gehad.
Alleen zelfde avond en volgende ochtend dat ik kon voelen aan mijn arm dat er een prik is geweest. Meer ook niet!
Klachten: Helemaal niets!!:t

Of het aan het type vaccin ligt, of aan de persoon dat weet ik dan effe niet. Wel opvallend!
Voor mij precies zo. Alleen een beetje zwelling in de arm, verder niets. Maar mijn vrouw had behoorlijk pijn , beiden kregen we Pfizer, en de tweede keer was ook hetzelfde. Geen klachten, blij dat we geprikt zijn !
 
Terug
Bovenaan Onderaan