Dit is toch standaard de smoesDe automobilist heeft toegegeven mij niet gezien te hebben, hij had 2 inzittenden achterin de auto en tevens balonnen.
Ik zou het lekker door de dealer laten bekijken en geen enkel risico met je voorvork etc nemen.Schade
De zichtbare schade is mijn spatbord, deze is opgerold naar binnen. De auto ruste volledig op mijn voorband dusdanig dat de auto uit zijn vering kwam. Ik heb de motor overeind kunnen houden. Hierdoor is er een behoorlijke kracht gekomen op mijn stuurinrichting/voorvork/band/velg/lagers/etc.. Het is dus de vraag of hier ook schade aan is ontstaan?
Ik hoorde het van hans gister. Tis toch wat.
Auto vol balonnen en gewoon gaan rijden joh, lekker belangrijk als je niks ziet.
Ik neem aan dat je de gegevens van die persoon hebt?
Gewoon samen met Joycenaar Safe gaan en na laten kijken en eventuele kosten uiteraard op de bewuste persoon verhalen
Laten vervangen... Als het aan mij ligt wordt alls vervangen maar als idd de expert het niet nodig vind zit ik met de gebakken peren.Laten vervangen als je twijfelt.
Tja... hoe krijg je de dealer zo ver dat hij zich voor je uit gaat sloven?Als de dealer een goed verhaal heeft, zal de schade-expert wel met hem mee moeten.
Omdat hij winst maakt op die onderdelen en de werkuren die daarbij horen?Laten vervangen... Als het aan mij ligt wordt alls vervangen maar als idd de expert het niet nodig vind zit ik met de gebakken peren.Tja... hoe krijg je de dealer zo ver dat hij zich voor je uit gaat sloven?
Iemand ooit zoiets meegemaakt? Hoe blind kan je zijn?!
Omdat hij winst maakt op die onderdelen en de werkuren die daarbij horen?
Ehh, jah, maar ik heb een bus zonder achterruiten. Deze zijn dicht, welteverstaan... Ga je achter mij staan dan rij ik je plat... En ik hoor je ook niet...
T is me een keer overkomen met een Ford Ka die precies niet zichtbaar was in mijn spiegels. Ook plat..
Ik heb er nu maar een camera op gezet. Nou zie ik alles.
Maar stelregel is, zie je de spiegels niet ? Dan ziet de chauffeur je niet !