Boete 'parkeren' boulevard (strandweg) Scheveningen

Er zijn wel meer gemeenten met motor parkeerplaatsen, maar waar allemaal zou ik niet weten. Ik heb wel gegoogled naar parkeren met de motor en dan kom je er achter, dat het een rommeltje is in Nederland, met allemaal plaatselijke verordeningen. En er hangt ons door de voortschrijdende techniek 1 serieuze bedreiging boven het hoofd en dat is kenteken parkeren. Nu we geen bonnetje meer moeten trekken, zien gemeenten ineens een nieuwe melkkoe en moet er ook voor de motor steeds vaker betaald worden.

Ik voorzie dan een mooie parkeerplaats bezet actie in het verschiet. :P
 
Als je even doorrijdt over de boulevard richting haven, is er naast de snackbar een officiële motor P. Volgens mij is er ook een motor P op de boulevard zelf (in het nieuwe stuk) Daar heb ik ook mijn motor wel neergezet. Helaas is de nieuwe boulevard nog niet in Streetview.

OJ

Edit: ff gechecked en inderdaad ter hoogte van de keerlus van de tram is op de boulevard een motorP. Net zoals in Frankrijk/Italie met van die vakjes waar precies een motor in zou moeten passen. Als je hem dan ergens anders zet.. nou ja, een agent (of erger parkeerwachtBOA) met een slechte bui, kan je een boete geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan