Ik vond het al zo stil. Blij te horen dat het project nog leeft. Ik ben benieuwd, ik houd dit topic in de smiezen........
volgens een informant die het 406 dieseltje erin heeft gezet, trilt hij minder dan het 500 benzineblok.
de originele 325 diesel trilt inderdaad erg(maar ide heeft slechts 6,5 pk..)
10 pk is niet veel maar wel genoeg.. (denk ik)
we zien wel. de 406 uitvoering haalt 100km/h, dus de 418 zal dat minstens ook wel doen..
yep! sinds gister is me een enfield voor een schappelijk bedrag aangeboden. de motor loot niet dus ik heb vervoer ervoor nodig..
het ding staat helemaal in maastricht!
probleempje dus..
ja, en iemand die een auto met trekhaak heeft, en wil rijden.. ik heb nl. geen koekblikvergunning. een auto waar hij evt. gedemonteerd in kan zou nog vlotter zijn...
ik heb er i.i.g wel zin in!
na keuring(na d eombouw) haal ik dus alle plastic zooi(uit '99) er af en wil het er zo kaal en jaren 50 mogelijk uit laten zien..
ik zit te denken aan zo'n K750 stuur met die binnenste-buiten handles!
dat roeleert!
2 krukassen? ik dacht dat ze dat na de ariel square four wel hadden afgeleerd...
trillingen elimineren?dat verzin je niet zomaar.. is het om de (grote?) krachten over 2 krukassen te verdelen? je zal zo toch ook meer verliezen hebben..?