Ratmans dieselproject

En afvallen! af en toe maar een hapje rauwe kip...

Met rauwe kip val je vast en zeker af, niet te veel nemen anders blijven alleen je botten over.

Een Punsun V-blokje is heel mooi in te bouwen. Levert ca. 20 Hp.
Ik heb er een gezien zoals bij een Guzzi, krukas in lijn. en zoals bij de Enfield krukas dwars.
 
Met rauwe kip val je vast en zeker af, niet te veel nemen anders blijven alleen je botten over.

Een Punsun V-blokje is heel mooi in te bouwen. Levert ca. 20 Hp.
Ik heb er een gezien zoals bij een Guzzi, krukas in lijn. en zoals bij de Enfield krukas dwars.

Da's een mooi blok! :9~ Kon alleen niks vinden over draairichting en verkrijgbaarheid. Als de draairichting hetzelfde is als bij een guzzi zou je hem mooi in kunnen bouwen in een guzzi-frame. :Y
 
Ehm, de sjinese v twin diesels staan berucht om hun krukasbreuken! ik heb ze gezien! kijk eerst goed op de aangewezen fora voordat je je geld er aan uitgeeft. rugegrini en kubota hebben ook hele leuke (en watergekoelde, dus stillere) twinnetjes.
Het lijkt me wel wat om een dergelijk blokje - zonder frame verlenging- met CVT aandrijving in een ural/dnepr/bmwframe te kleien..
 
V twin spreekt me toch veel meer aan. Punsun zal vast niet de enige fabrikant van V twins zijn. Ben in een grijs verleden ook wel eens een Honda V twin diesel in een generatorset tegengekomen.
 
Heb nog een Daihatsu blokje in de aanbieding! 8-)

misschien ruilen voor een Goldwingblok?
of gas spullen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan