kilowattknijper
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #51
Ja, op de UDCN beurs. Besteld bij J. Wassenaar.
In eerste instantie was de overbrengsverhouding niet groot genoeg. Maar met een extra overbrenging naar de achteras, de zg eindoverbrenging van 10/36 is er een redelijke snelheid te halen 130/uur. De (bijzondere) eindaandrijving kwam ter sprake tijdens ons gesprek. Nooit gedacht dat er nog zoveel is voor een motor die niet meer in prod. is.
Ik heb inmiddels een 2de DVD gekregen van dieselmotoren treffen in Hamm, indrukwekkend. Ook de Thunderstar van Startwin was rijdend te zien. Heel mooie fiets, jammer dat die niet in prod. is.
Verder veel ural's en Dnepr's met diesels in soorten en maten.
Als je de diesels hoort en ziet rijden dan gaat je hart wel degelijk sneller kloppen.
Gr,
Henk
In eerste instantie was de overbrengsverhouding niet groot genoeg. Maar met een extra overbrenging naar de achteras, de zg eindoverbrenging van 10/36 is er een redelijke snelheid te halen 130/uur. De (bijzondere) eindaandrijving kwam ter sprake tijdens ons gesprek. Nooit gedacht dat er nog zoveel is voor een motor die niet meer in prod. is.
Ik heb inmiddels een 2de DVD gekregen van dieselmotoren treffen in Hamm, indrukwekkend. Ook de Thunderstar van Startwin was rijdend te zien. Heel mooie fiets, jammer dat die niet in prod. is.
Verder veel ural's en Dnepr's met diesels in soorten en maten.
Als je de diesels hoort en ziet rijden dan gaat je hart wel degelijk sneller kloppen.
Gr,
Henk