Ratmans dieselproject

Ik heb de Enigma van Roger horen lopen, maar dan wil je geen diesel meer hoor..

Ik heb een keer een 1500 gehoord met een paar sportpijpjes en dat was :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Een GL 1000 met EPS absorbtie pijp is ook niet verkeerd!
heb nog zo'n EPSje liggen....voor na de keuring.

Ja ik ga aan het gas!
 
Laatst bewerkt:
GL1000 met een sportpijpje is inderdaad niets mis mee :)


(en toch wil ik er nog wel graag een keer een 1500 blokje bij )
 
GL1000 met een sportpijpje is inderdaad niets mis mee :)


(en toch wil ik er nog wel graag een keer een 1500 blokje bij )
Blokje kostte 1000 euro helemaal kaal, dus zonder startmotor, zonder carbs en andere zaken. Dat gaat nog aardig oplopen voordat je het kompleet draaiend hebt, dat vind ik teveel boven het budget uitkomen. Ook zal de andrijflijn niet meer passen en is de radiator te klein en ga zo maar door, voor de 1000/1100 heb ik alles liggen.
 
Laatst bewerkt:
1000 euro voor een kaal 1500 blok is ook geen leuk geld; daar kun je haast 2 complete 1000's voor kopen...


ik wacht dus ook nog even rustig verder op mijn kans :)
 
mijn maat heeft maar 100 km van noorwegen gezien , doet zijn 1200 cc blok weg , bijna nieuw lol
accidentnorge2.jpg

het zijspan is er beter vanaf gekomen
accidentnorge5.jpg
 
Zo te zien heeft het blok ook een flinke klap gehad, hoe is je maat er zelf vanaf gekomen? Ziet er toch wel dramatisch uit!
Zo'n blok is verder altijd interessant, als is het voor de maten.
 
Zo te zien heeft het blok ook een flinke klap gehad, hoe is je maat er zelf vanaf gekomen? Ziet er toch wel dramatisch uit!
Zo'n blok is verder altijd interessant, als is het voor de maten.
nee hoor was maar een grapje , blok is voledig naar de kl$$$$$$, olie is er allemaal uitgelopen, frame gescheurd , stukken van de cilinders enz....

hij is er goed vanaf gekomen , enkele pinnen in de linkerarm , scherm van de gold is in zijn gezicht ontploft , de dochter dat op de motor zat heeft 4 tenen gebroken , zijn vrouw in het zijspan heeft niets , op enkele cm na waren er 3 doden !!
foto van de vrachtwagen
accidentnorgemoto1.jpg

en de foto vanuit de krant de dag nadien
accidentnorgemoto.jpg
 
Tering dit wil je echt niet meemaken, gelukkig is het gezin er goed vanaf gekomen.... een wonder zou ik zeggen.

wat het blok betreft, ik zei al voor de maatvoering.
ik weet nog hoe mijn blok eruitzag na de aanrijding in Duitsland, heb het toen wel gerepareerd trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Tering dit wil je echt niet meemaken, gelukkig is het gezin er goed vanaf gekomen.... een wonder zou ik zeggen.

wat het blok betreft, ik zei al voor de maatvoering.
ik weet nog hoe mijn blok eruitzag na de aanrijding in Duitsland, heb het toen wel gerepareerd trouwens.
:^ tering.
Ik zou de transporteur aansprakelijk stellen, hij heeft de ruit van de bak gemold O-)
 
Gelukkig voor het gezin dat het zo is afgelopen!, en nu dat gezeur met de verzekeringen nog....
uit eigen ervaring weet ik dat het een langdurige kwestie kan worden.

Sterkte ermee!
 
komt allemaal wel goed , sorry voor de topic vervuiling.......

ratman, mocht je interesse hebben in een 1200 blok dat niet in een ongeluk betrokken was kan ik het altijd wel eens vragen , hij kan misschien nog wel iets liggen hebben.....ik hoor het wel
 
Kinky! Ik ga in de loop der mnden/jaren eens voorzichtig kijken naar een 12 pk 500 cc ruggerini/lombardini 1-pitter.
Ik moet je wel kunnen bijhouden natuurlijk.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan