Dronten, Flevoland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jethro

MF veteraan
27 feb 2004
15.554
4
Hallo allemaal!

Ik vroeg mij eigenlijk af, even voor een beetje overzicht, of er hier ook nog mensen uit Dronten en omstreken zitten. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Is misschien leuk ivm meetings e.d. toch?
Ik ben benieuwd!

GroetjeZ!

Jethro
 
Zeewolde :} :}

Er zijn er wel meer uit de buurt hier op het forum volgens mij hoor. Kijk Dronten is voor mij ook nog wel bijna 40 kilometer.
 
hoi, ik woon net aan de andere kant van de ketelbrug. dus ook maar 12 kilometer ofzo.

eerst maar eens naar de mega meeting,

maar die volg je ook al dus.

groeten v-twin boy :]
 
Ik werk de meeste zaterdagen in Dronten. Als et weer mooi weer wordt ga ik wel weer op de motor. In het weekend woon ik op 'De Zande' (tussen Kampen en Zwolle). En doordeweeks in Enschede
 
Hallo,

Ik woon ook aan de andere kant van de ketelbrug en was ook de bedoeling
om naar de meeting te gaan,

groeten Twin Power
 
Zeewolde.

Net als Hermen-Jan. (Wist niet dat jij hier ook zat)

Maar ik zie jullie wel op de mega meeting ;)
 
Jethro, Ik woon in Lelystad.

Hen jij trouwens ervaring met Motorplanet in Dronten.

Hey Dave,

ik heb geen aankoopervaring met ze, heb mijn motor particulier gekocht.
Ken de Jansen's zelf wel een klein beetje, zijn wel aardige mensen.

GroetjeZ!

Jethro
 
Ikkes woon en werk in Lelystad, en ben ook op de megameeting })

Hai Ikkes! :)

Hoe ga jij erheen? Rij je ook mee met de groep uit de NOP? Zijn er nog anderen uit dit topic (of elders) die met die groep meerijden?? Dat was ik wel van plan.
Dan krijgen we misschien ook een beetje een idee wie er uit deze buurt allemaal meegaan. :]
Laat maar wat horen! Misschien kunnen we wel wat afspreken?

GroetjeZ!

Jethro
 
Hai Ikkes! :)

Hoe ga jij erheen? Rij je ook mee met de groep uit de NOP? Zijn er nog anderen uit dit topic (of elders) die met die groep meerijden?? Dat was ik wel van plan.
Dan krijgen we misschien ook een beetje een idee wie er uit deze buurt allemaal meegaan. :]
Laat maar wat horen! Misschien kunnen we wel wat afspreken?

GroetjeZ!

Jethro


Hai Jethro! *D

Ik ga in iedergeval op de moto :9 naar de megameeting of ik rij zelf of ik ga achterop dat weet ik nog niet........ :? Is ook nog niet bekend met welke groep we meerijden....laat het je wel even weten.......

GroetjeZ VFRgirl
 
Hai Jethro! *D

Ik ga in iedergeval op de moto :9 naar de megameeting of ik rij zelf of ik ga achterop dat weet ik nog niet........ :? Is ook nog niet bekend met welke groep we meerijden....laat het je wel even weten.......

GroetjeZ VFRgirl

Sh*t.. Copyright vergeten te vermelden bij GroetjeZ! })
Ok, dan hoor ik het wel, of zet het in het topic van de NOP, ok?

GroetjeZ!

Jethro
 
:p Ik zag trouwens toevallig ergens dat jullie nog maar pas in Lelystad wonen..
Heeft je mannetje al werk gevonden??

Groet,

Jethro
 
:) ...ik woon al 8 jaar in Lelystad maar me mannetje komt binnenkort bij me wonen.

Helaas heeft ie nog geen werk in Lelystad of omstreken gevonden.....dus elke dag 300 km rijden :? totdat ie wat heeft gevonden......
 
Jethro,

Ik woon in Biddinghuizen. Ben tijdens de megameeting mijn kop onder water aan het steken dus die moet ik missen.

Groetsels, Daan
 
ik kom uit swifterbant. lekker dichtbij dronten dus ja. heb een groene zxr400.

kan niet naar de megameeting toe. vindt ik best wel jammer want wordt me wel een stunt denk zo. ennieway, heb al een paar maanden niet echt meer gereden want mij te koud weer hier. maar komende week gaat het zonnetje een beetje schijnen zegt piet dus toch maar even wat gassen dan.

en ik kom ook wel eens bij motorplanet in dronten ja.
 
zag vorig jaar een groepje zxr-en door dronten rijden, zag er best leuk uit ;) allemaal in de echte kawa-kleurtjes. Heb nog een leren motorjas in die kleuren hangen, nu de motor nog ;)

full


GroetjeZ!

Jethro
 
Jethro, Ik woon in Lelystad.

Hen jij trouwens ervaring met Motorplanet in Dronten.

Ik woon ook in dronten in west naast sintenel. Rij :] ook regelmatig door dronten op een wit roze yzf 750 r. Motor planet is wel een aardige winkel ken die jongens daar wel heb er zelf nooit wat gekocht ofzo.

Vaak ga ik met mikieee naar hoevelaken van de zomer :P binnen door natuurlijk maar ja voor de rest weet ik niet echt leuke routes wat voor zoek je dan :)

p.s. we gaan met zo'n 5 motoren nar de meeting als je mee wilt rijden kan dat altijd natuurlijk :)
 
Ik heb m'n vorige motor (VTR) bij Harry in Dronten gekocht. Netjes afgeleverd, goeie prijs dus zeker geen klachten. Ook het onderhoud bij Danny Stoel was prima. Toen ik mijn motor kocht hadden ze het nieuwe pand nog niet, ik heb het idee dat hij daardoor wel een beetje duurder geworden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan