Waarschijnlijk verwachten ze meer te verdienen met motoren met een lagere cilinderinhoud. Want daar zijn ze bij Yamaha wel druk bezig mee geweest natuurlijk.
Honda heeft dat eigenlijk ook gedaan, kijk maar naar de 500 en 700/750 serie. Boven de 1000cc vernieuwen ze daar ook niet veel meer de laatste tijd.
Kleinere, zuinige motoren zijn tegenwoordig in.
Met alle respect maar de markt wordt al overspoelt met 100-120pk machientjes. Suzuki doet er ook vrolijk aan mee. Waarom heeft men daar geen 1000CC naked meer. Maak een GSR 1000 en blaas nieuw leven in de B-King. Ook daar komt men weer met een GSR 750 waar men slechts 106PK uithaalt terwijl de GSXR 750 gewoon 150pk heeft. Yamaha, Suzuki dat kan echt beter. Hoe moeilijk kan het zijn om een dikke 1000cc naked te bouwen.
Als ik zuinig wil rijden pak ik het saaie koekblik wel of koop ik een motorscooter.
Met alle respect maar de markt wordt al overspoelt met 100-120pk machientjes. Suzuki doet er ook vrolijk aan mee. Waarom heeft men daar geen 1000CC naked meer. Maak een GSR 1000 en blaas nieuw leven in de B-King. Ook daar komt men weer met een GSR 750 waar men slechts 106PK uithaalt terwijl de GSXR 750 gewoon 150pk heeft. Yamaha, Suzuki dat kan echt beter. Hoe moeilijk kan het zijn om een dikke 1000cc naked te bouwen.
Als ik zuinig wil rijden pak ik het saaie koekblik wel of koop ik een motorscooter.
Iemand de Motoplus gelezen enkele weken gelden (nummer 4):
Uitgave 04 – 2014
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het hele artikel kun je in de Motorplus terecht.
Toont wel aan dat Honda niet verkeerd bezig is
Vooral het midden gebied lijkt dan wat fijner dan dat van de FZ1.
We moeten een petitie starten.
Maar de Italianen doen het een heel stuk beter wat betreft dikke nakeds, evenals Kawasaki en Triumph.
Daar staat wel tegenover dat die merken een kleinere afzet hebben dan Honda, Yamaha, bMW...
Het stemmen lijkt inmiddels te zijn gestagneerd, dus we gaan er zaterdag 19 april op uit.
Verzamelen zal zijn langs de A12, afslag De Meern, bij de Starbucks/BK/AC restaurant. In het midden van het land dusHet zal een gevarieerde rit worden met dijken, binnenwegen en bossen.
Vandaag de Fazer opgehaald en direct 150 km gereden. Geweldig!
Bij de volgende mooie dag eerst de motor wassen, cleanen, ketting reinigen, poetsen en in de was zetten ect.
Ook wil ik led knipperlichten voor en achter plaatsen, wie heeft er een link naar goede led knipperlichten?
Ik heb deze!Vandaag de Fazer opgehaald en direct 150 km gereden. Geweldig!
Bij de volgende mooie dag eerst de motor wassen, cleanen, ketting reinigen, poetsen en in de was zetten ect.
Ook wil ik led knipperlichten voor en achter plaatsen, wie heeft er een link naar goede led knipperlichten?
Ik voel mij inmiddels een beetje zielig met mijn FZ6……
Iedereen is ineens aan de 800 of 1000 cc lijkt het wel hier.
Ik hoor er toch nog wel bij? Toch?
Iemand hier nog belang bij een Bridgestone T30 achterband? 180. Net nieuw, max 1500 km oud..
Ik ga waarschijnlijk een nieuw setje Pilot Road 3 laten omleggen..
Ach, zolang hij maar ruikt als een grote!Neuh, ligt toch een beetje anders. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.....
Kreeg je de MT 09 er bij dan?Ik heb deze!
Kreeg je de MT 09 er bij dan?
Vandaag de Fazer opgehaald en direct 150 km gereden. Geweldig!
Bij de volgende mooie dag eerst de motor wassen, cleanen, ketting reinigen, poetsen en in de was zetten ect.
Ook wil ik led knipperlichten voor en achter plaatsen, wie heeft er een link naar goede led knipperlichten?
Vandaag de Fazer opgehaald en direct 150 km gereden. Geweldig!
Bij de volgende mooie dag eerst de motor wassen, cleanen, ketting reinigen, poetsen en in de was zetten ect.
Ook wil ik led knipperlichten voor en achter plaatsen, wie heeft er een link naar goede led knipperlichten?