gevallen? post het hier!

@iedereen die het er niet op heeft dat ik zonder rijbewijs rij: lezen-->

volges mij denken jullie dat ik eerst over de verharde weg tussen de autos naar 'n bos moet gaan om daar op zandpaadjes te kunnen rijden, dit is niet zo, als ik de deur open doe staat er al een zandpad voor m'n neus, ik woon zelf in een bos (ja, dit is heel oficieel gezien wel een openbare weg maar je moet wel een goede ofroad auto hebben wil je hier doorheen komen)

en daarbij ben ik niet zo'n asociale crosser die overal schijt aan heeft en alles en iedereen gewoon omverrijd wat hem in de weg staat

en nog iets: NEE het mag niet, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn op dit forum die ooit eens een keertje te hard hebben gereden of i.d.
Een onverharde weg die toegankelijk voor voetgangers, fietsers etc hoort bij de openbare weg. Je rijdt dus gewoon zonder rbw op een motor op de openbare weg met je 15 jaar dus onverzekerd. Ik snap dat je niemand expres omver wilt rijden, daarom heet zoiets een ongeluk. ;)
 
Nou de automobiliste (had mij niet gezien en draaide zo de weg op )maar beschuldigde mij later van asocial rijgedrag veel te hard) politie rapport wees anders uit tussen de 55.65 waar 80 is toegestaan
en denk over de auto want ik mis de film van die dag werdt wakker in het ziekenhuis
resultaat zit nog steeds thuis {ongeval 18-08-07 } moet herkeurd worden voor het rijbewijs(A.B.C.) letsel is beperkt korte termijn geheugen is aangetast en een beperking aan de linker voet alla van Basten{Talus fractuur linker enkel} dus moet een aangepaste motorfiets en auto etc
lang leve de ambtelijke papier pooierij werken allemaal samen maar weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn .


heftig '(
 
Ik was ook aan de beurt vandaag!

Reed om 8:15 naar mn werk op een slingerend 60 weggetje met beide kanten bebouwing.
Kwam halverwege achter een auto terecht en reed daar een minuut of 3 achteraan.

Vervolgens ging ze linksaf richting een parkeerplaats (zonder richting aan te geven) en ik dacht mooi dus ik rommel rechtdoor over de weg. Toen bedacht ze ineens o ik ga maar achteruit inparkeren dus gooide ze hem weer naar de rechterweghelft en ging op de rem.

Ik kon echt nergens meer heen en kreeg het ook net niet meer aangeremd, gevolg, ik tegen de auto motor onder me vandaan tegen een boom en half in een hek.
Zelf lande ik redelijk met handen en voeten tegen de auto en heb alleen pijn in mn rug.

Gelukkig gaf ze na wat beargumenteer toe me niet gezien te hebben en krijg ik hopelijk alles verzekerd! Ik hoop op een goede (financiele) afloop maar balen is het wel!
 
waarom? niemand heeft er last van zolang ik uit hun buurt blijf, ik cross alleen, het is geen wegmotor
ff lullig gezegd , maar als iedereen zou denken zoals jij, wat een ;uinhoop zou het dan zijn, schijt aan de regel , om nog te zwijgen als je iemand aan rijdt ..... je bent namelijk niet verzekerd ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan