Gezakt

(oh ja: als ik het nu een beetje terug redeneer wat er mis ging, behalve al het genoemde, dan kwam het er met het remmen vooral op neer dat ik vanwege de regen niet echt durfde. Kan iemand me nu vertellen hoe het precies zit met nat wegdek: kun je net zo hard als normaal je rem inknijpen en is dan alleen de remafstand langer, of moet je ook echt voorzichtiger remmen?)
je hebt toch abs .....
 
Beuh - jammer dat je bent gezakt. Nu moet die CBF600 nog maar even wachten dus.. Ik heb gelest tot ik een ons woog, dat is ook een strategie. Maar je leert wel in de goede tijd van het jaar rijden, hierna valt het alleen maar mee :-) Heb je al een nieuwe datum?
 
veredr beter kenne rijden en zakken dan niet kenne rijden en slagen :Y

Helemaal mee eens!
Ik ben zelf niet gezakt maar zat op het randje,
Toch maar even gevraagd wat ik beter kon doen, had een hele relaxte instructeur, stelde me erg gerust en zei gewoon op een rustige manier wat ik moest doen, dat is beter dan de situatie waarin jij verkeerde, gezien de regen, je duim een file en een rijbewijs dat vergeten was, mensen die je niet aan de lijn krijgt één en al ellende dus.
Heel veel sterkte verder!

Ook gezien met het weer nu.
 
Nou, daar zijn we weer. Dankzij de gladheid zes weken niet kunnen lessen. Eergister voor het eerst weer een les gehad en vandaag mijn tweede poging gedaan om mijn bijzondere verrichtingen papiertje binnen te halen. Net als de vorige keer regende het vreselijk hard, waardoor ik Nogal Zenuwachtig was. Ik vond zelf de les voorafgaand aan het examen ook niet echt lekker gaan, maar mijn instructeur feliciteerde me al nog voordat het examen was begonnen, omdat hij er van overtuigd was dat het zou lukken.

Waar ik de vorige keer álle oefeningen twee keer moest doen, was ik nu bij alle oefeningen na één keer al klaar. GESLAAGD!!!

Nu dat examen verkeersdeelname nog. Ik kan echt niet wachten.. wil zó graag op mijn motor rijden. Duurt me echt veel te lang.. (mijn eerste les was nota bene 23 juli 2010... telkens grote gaten van 4 of 6 weken tussen lessen, schiet natuurlijk niet op).

*happy*
 
Terug
Bovenaan Onderaan