kwastert
Forti Nihil Difficilius
Een spionage foto misschien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een spionage foto misschien?
Een spionage foto misschien?
Volgens mij past een k1100rs velg ook. Dat is een 17 inch waar standaard een 160 band op zit.Is er geen 17" BMW achtervelg die hier in past? Ziet er mooier uit en een speedster band voor nog geen 50 euro.
Ik heb er trouwens nog 1 liggen volgens mij.Volgens mij past een k1100rs velg ook. Dat is een 17 inch waar standaard een 160 band op zit.
Volgens mij past een k1100rs velg ook. Dat is een 17 inch waar standaard een 160 band op zit.
Daar zit ie aan de cardan klok. Een adapter is dus genoeg.Bij mijn r1150 zit de achter remschijf aan de velg ipv aan de naaf zoals bij een k100. Ik weet niet hoe dit bij een r1100 zit?
Hoe vaak haal jij je wiel eruit dan? Of, met hoeveel bouten zit je remklauw vast?Bij de gietwielen zit de schijf aan de klok, bij spaakwielen aan de naaf. Dat laatste is kud. Telkens als je het wiel er uit haalt moet ook de remklauw los.
Jaja. Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk. Ik wissel 2x per jaar van band, en dan moet elk schroefje en boutje wat met de achterbrug te maken heeft los. Zelfs de wind in de band demonteer ik dan. Maar ik heb het er voor overHet is niet zozeer de hoeveelheid werk, de constructie is gewoon kud. Als je eenmaal gewend bent om met vier bouten het wiel er uit te halen is het vervelend om de klauw ook nog eens los te halen. Blokjes terug drukken en netjes ophangen. En voorzichtig zijn met de schijf die aan het wiel blijft zitten.
En mijn GS achterwiel moet er zeker jaarlijks uit om een nieuwe band te plaatsen.
Het is niet zozeer de hoeveelheid werk, de constructie is gewoon kud. Als je eenmaal gewend bent om met vier bouten het wiel er uit te halen is het vervelend om de klauw ook nog eens los te halen. Blokjes terug drukken en netjes ophangen. En voorzichtig zijn met de schijf die aan het wiel blijft zitten.
En mijn GS achterwiel moet er zeker jaarlijks uit om een nieuwe band te plaatsen.
Koppelmoer M10. En die even rond draaien en met een 10 mm boor erdoorMijn zoon heeft bij AFS (Superblackbird) gewerkt, ik ken de verhalen over Goldwings. Dat maakt mijn bezwaar op de BMW rem heel klein.
Ander issue. Om de voor-boven aansluiting te maken wil ik de twee verbindingsbouten van het carter gebruiken. Daar moeten langere bouten in komen met een plaat er over. Zoals je op het plaatje kunt zien zitten de bouten verdiept en is het carter rond.
Ik moet dus dikwandige buisjes hebben om de boel solide te maken en de twee bouten met elkaar te verbinden.
Bekijk bijlage 1416901
Voordat ik mijn mini draaibankje ga belasten, zijn er buisjes te koop 10mm binnen en een wanddikte van een mm of 5, dus 20 uitwendig? Hoe heten die dan?
Draaibankje Het is een heel klein dingetje, als ik 10mm door staal wil boren moet ik heel voorzichtig doen anders slaat de thermische belasting er uit.Daar heb je toch een draaibank voor