- 29 apr 2004
- 31.976
- 18.035
Sexy mother@ckers,..wat zijn die Italianen toch mooi om te zien,..zelfs als accu zien ze er oogverblindend uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Noorwegen is toch het EV walhalla?Er is een groepje Energica rijders vertrokken naar Noorwegen, ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen.
Horen we vanzelf
Ja Noorwegen wel, maar ze rijden een heel rondje, ze zitten nu op een eiland bij Zweden.Noorwegen is toch het EV walhalla?
Zeker het zal hier en daar een uitdaging worden. Tipje voor degene die het leuk vinden, er stond een test van de nieuwe Energica Experia en van een Stark Varg (crosser) in de Motoplus.Ja Noorwegen wel, maar ze rijden een heel rondje, ze zitten nu op een eiland bij Zweden.
Altijd leuk om praktijk ervaringen te horen uiteraard.
Had het zelfde, wilde het lezen maar helaas.Ik heb ook geen abbo, maar ter kennisgeving.
Marathonmotor: Zero SR met een ton op de teller
Marathonmotor: Zero SR. De financiële voordelen gaven bij Rob de doorslag om elektrisch te gaan rijden. Dat gebeurde zeven jaar geleden en hij reed daarna 136.000 kilometer met de Zero SR.www.motor.nl
tja op een gegeven moment moet je toch de knoop doorhakken en zelf iets kiezen.Oh ja, dat verrast me eigenlijk niet zo, er is niet zoveel wat stuk kan gaan eigenlijk.
Het enige wat ik nog wel lastig vind voor een Zero, ik lees veel verhalen over storingen tot gewoon complete uitval door regen (water).
Zeker als je hem 2e hands aanschaft, is dat voor mij wel een zorg.
Dat model is inderdaad klein en oerlelijk.tja op een gegeven moment moet je toch de knoop doorhakken en zelf iets kiezen.
Op internet is overal wel wat slechts over te vinden.
Los daarvan is het natuurlijk een bedrijf uit Californië , daar hebben ze minder ervaring met regen itt bijv. brand .
Een tijdje terug zag ik een 2e hands Zero en die viel mij op zoveel vlakken tegen , qua design , uitstraling , gebruikte materialen, afwerking etc dat ik het echt vond tegenvallen. Het tegenvallen viel mij op , zo duidelijk was het.
Voorpagina - Motorhuis de Valkenier
www.de-valkenier.nl
Even ter verduidelijking dat het niets te maken heeft met de Valkenier wat ik verder een topzaak vind, maar dat was dus mijn eerste indruk van een Zero en vind het ronduit tegenvallen.
Voor een occasion vind ik 14k heel veel geld, voor wat ik uit wil geven en hoewel ik vermoed dat ik wel genoeg heb aan die 14.4 Kw ga ik niet dat soort geld uitgeven voor iets wat ik nog lelijker vind dat mijn elektrische tandenborstel . Niet als flauw vergelijk bedoelt , maar die is alleen voor de functionaliteit en geen 14k .
Die staat er ondertussen ook al een half jaar of langer dus die 14k kan wel een stuk omlaag. Heb hem zelf eens bekijken in de showroom en vond er weinig aan. Vind zelf de sr-s het mooiste maar het blijven toch iets kleinere motoren.Voorpagina - Motorhuis de Valkenier
www.de-valkenier.nl
Voor een occasion vind ik 14k heel veel geld, voor wat ik uit wil geven en hoewel ik vermoed dat ik wel genoeg heb aan die 14.4 Kw ga ik niet dat soort geld uitgeven voor iets wat ik nog lelijker vind dat mijn elektrische tandenborstel . Niet als flauw vergelijk bedoelt , maar die is alleen voor de functionaliteit en geen 14k .
Zeker, maar al die onderhoud (kosten) aan zo fiets, elke 10k weer dacht trouwens dat het elke 6k was bij de oude modellen.Niet te geloven hoe duur die Zero. maar chapeau als ze het ervoor krijgen. Dan lijkt een 2018 Energica EsseEsse9 een koopje.
Alleen de Audi-S.Zeker, maar al die onderhoud (kosten) aan zo fiets, elke 10k weer dacht trouwens dat het elke 6k was bij de oude modellen.
Maar die 280kg voel je dat erg
Mooie machines. Ik vind de naked bike van de eerste foto toch wel de mooiste. Veel mooier dan de e-Vstrom in elk geval. Kuipen en Adventure zithouding spreken mij wat minder aan dan basic looks en de handen laag.Heb ze niet gezien Zonta en Bo.
Ik was mooi op tijd bij de van der Valk in assen dus kon op mijn gemakje nog een beetje kijken en registreren.
Bekijk bijlage 1775368
Bekijk bijlage 1775369
de ster van vandaag
Bekijk bijlage 1775379
Bekijk bijlage 1775382
Ik heb dus op de Experia mogen rijden, helaas regende het hard of matig tijdens de rit, dus verder dan mode urban zijn we niet gekomen.
Even de prijs buiten beschouwing gelaten, ik zou hem meteen wel mee naar huis willen nemen.
-zithouding is precies waar ik van hou (wat rechterop)
- motor heeft voor het gevoel veel body (zeker vergeleken met mijn nc750x, het komt in die zin meer in de buurt van een 1000 vstrom ofzo)
- Het wegrijden is wat onwennig, maar dat went snel en het regenererend remmen ook. Ik denk dat als ik zo een motor had bijna nooit meer zou remmen
- korte bochtjes waren wat lastiger dan met de nc maar dat stuurt ook net als een mountainbike.
- het gewicht van 260 kg is eigenlijk niet echt wat van te merken hij manoeuvreert licht
- ik vind het een mooi model die strak (genoeg) stuurt en lekker rijdt.
- als ik het goed begrepen heb zit alles bij de prijs in en zijn er geen losse modules zoals bij zero, denk hierbij bijvoorbeeld aan:
* achteruit
* vooruit stapvoets
* handmatig verstelbare ruit
Dit is natuurlijk het pre productie model, dus mogelijk dat kleine details nog wijzigen
Kortom, zet maar in de garage, nu maar snel een staatslot halen.
Onderhoud is om de 10k 2 liter Dexron, 1 liter koelvloeistof en wat ringen+pakking. Rond de 130 Euro incl arbeid. Ik denk overkill en zelf doen kan ook. Ondanks de 280 kg stuurt de motor verrassend goed, maar met straatje keren merk je de kilo's zeker.Zeker, maar al die onderhoud (kosten) aan zo fiets, elke 10k weer dacht trouwens dat het elke 6k was bij de oude modellen.
Maar die 280kg voel je dat erg
Bruut ding. Helaas faillissementNou..deze eerder gespot dit jaar.. hij staat er alweer op..
≥ Brammo Empulse R 100% elektrische snelle naked 2015 — Motoren | Overige merken — Marktplaats
Dit is de Brammo Empulse R..DE 100% elektrische motor uit de U.S.A.Bouwjaar 2015Deze Brammo heeft verslavende power en zelfs een 6 versnellingsbak enlink.marktplaats.nl
Voor mij is dit een goede commuter.Een release van een goede commuter bike is voor mij veel interessanter, ik ga niet meer opgepropt op een motor zitten met de hele tijd mijn hand op mijn linker been om de spanning wat te verlichten