kadijkerrun

Er werd mij vandaag verteld door een ex JumboRunner dat er specifieke eisen worden gesteld aan het "bakkie" en dat mijn exemplaar "te open" zou zijn.
Letterlijk zei hij "je passagier blijft niet stil zitten, maar gaat bewegen en verzitten en met die lage instap kan je passagier eruit sod... vallen"
Iemand enig idee of dat ook voor deze run afgesproken is ? (Bachus/Halflive??)
 
Er werd mij vandaag verteld door een ex JumboRunner dat er specifieke eisen worden gesteld aan het "bakkie" en dat mijn exemplaar "te open" zou zijn.
Letterlijk zei hij "je passagier blijft niet stil zitten, maar gaat bewegen en verzitten en met die lage instap kan je passagier eruit sod... vallen"
Iemand enig idee of dat ook voor deze run afgesproken is ? (Bachus/Halflive??)

Dat is Onzin de Bewoners worden in de Bakken gezet die geschikt zijn,
er rijden Mensen in Uralbakken en Velorexbakken mee, zonder Ruit of
wat dan ook. Meld je nou maar gewoon an.
 
Hmm, maar mischien zijn er afzeggingen ofzo, want volgens de brief die ik gisteren kreeg zijn er nog steeds 89 spannen in de running???

Dat is een Brief die al een tijdje klaar is!!!!

En hier kunnen jullie zien hoe dicht sommige Backen zijn.
full
 
Er werd mij vandaag verteld door een ex JumboRunner dat er specifieke eisen worden gesteld aan het "bakkie" en dat mijn exemplaar "te open" zou zijn.
Letterlijk zei hij "je passagier blijft niet stil zitten, maar gaat bewegen en verzitten en met die lage instap kan je passagier eruit sod... vallen"
Iemand enig idee of dat ook voor deze run afgesproken is ? (Bachus/Halflive??)


nee hoor daar heb ik nog nooit van gehoord, onzin dus.

bij de jumborun in arnhem worden wel allerlei eisen gesteld maar bij de kadijkerrun doen ze niet zo moeilijk.
een open zijspan is juist makkelijk met in en uitstappen.
bij de kadijkerrun doen zelfs heel veel oude gebakjes mee met een open bak, ural, mz, r27, m71.
gewoon piet of marga even bellen en aanmelden.
 
Hallo Allemaal,

Als m'n rus me niet in de steek laat, en als de problemen met het electrisch zijn opgelost ben ik ook van de partij.

O ja als er nog iemand op drie wielen die kant op gaat, en ongeveer in de buurt van amersfoort komt, kunnen we samen oprijden? (mr Q?)

Groeten,

jan

:z :]
 
Hallo Allemaal,

Als m'n rus me niet in de steek laat, en als de problemen met het electrisch zijn opgelost ben ik ook van de partij.

O ja als er nog iemand op drie wielen die kant op gaat, en ongeveer in de buurt van amersfoort komt, kunnen we samen oprijden? (mr Q?)

Groeten,

jan

:z :]

Ik kom vanaf Lelydorp, kunnen samen vanaf A1-A6, shell station hackelaar
 
he joh bachus!!!........
dat kan je niet maken joh....

das toch soort van een belediging voor watjes...........
 
Ha zijspanrob (teffen?)

helaas helaas,

de plicht roept :( , |( en ik kan toch niet naar de kadijker run.

Met pijn in het hart, Jongens allemaal een leuke dag en ik hoop tot volgende keer.

groeten,

de sigaar,
:z :]
 
Ha zijspanrob (teffen?)

helaas helaas,

de plicht roept :( , |( en ik kan toch niet naar de kadijker run.

Met pijn in het hart, Jongens allemaal een leuke dag en ik hoop tot volgende keer.

groeten,

de sigaar,
:z :]

Dan neem ik je plaats wel over, heb net gebeld met Marga, ze komt nog steeds niet over de honderd. Heeft wel een burgemeester, maar die heeft geen span.
 
Dan neem ik je plaats wel over, heb net gebeld met Marga, ze komt nog steeds niet over de honderd. Heeft wel een burgemeester, maar die heeft geen span.

de burgemeester rijdt wel motor en zal meerijden met de solorijders ook met een gehandicapte achterop, best wel een toffe peer toch :}
 
de burgemeester rijdt wel motor en zal meerijden met de solorijders ook met een gehandicapte achterop, best wel een toffe peer toch :}

Ik kreeg de indruk dat hij een gedeelte mee zou rijden, maar als hij helemaal mee wil, dasnieverkeerd.
Ben wel benieuwd hoe de dag zal verlopen, 't is m'n eerste keer. (waarom moet ik plots aan madonna denken) O-)
 
Ik heb me helaas moeten afmelden van de Run, de Versnellingsbak is zo goed als klaar. Maar vanmiddag kwam ik erachter dat mijn Achterschokbrekers allebei
kapot zijn, eentje gescheurd en de andere afgebroken |( |( ;(
Ik doe nu al een kleine 10 Jaar mee dit is echt Kl....!!!!
Kan er iemand voor mij invallen???????
 
Ik heb me helaas moeten afmelden van de Run, de Versnellingsbak is zo goed als klaar. Maar vanmiddag kwam ik erachter dat mijn Achterschokbrekers allebei
kapot zijn, eentje gescheurd en de andere afgebroken |( |( ;(
Ik doe nu al een kleine 10 Jaar mee dit is echt Kl....!!!!
Kan er iemand voor mij invallen???????
Dan haal je toch gewoon ff twee andere bij Roukema of zo :?
Kop op je hebt nog 3 Dagen...moet wel erg raar gaan als dat niet lukt :}

tja offfff alleen gebrek aan petunia kan een struikelblok zijn

succes ;)
 
ho effe bachus!!!
Heb diverse maten (2 eigelijk) Koni's liggen, een set voor een Moto Guzzi V50 Monza en een set van een V65 Lario, als je denkt dat ze passen en je woont een beetje in de buurt van Rotterdam dan kan je ze zo gebruiken........
Als ze bevallen is zelfs 1 set te koop, moet dan alleen zelf effe kijken welke achterbrug ik in de caferacert zet, die van de V65 of de originele van de Monza (schokbrekers V65 zijn iets langer)

geef maar een gil, dan kan je tenminste gewoon mee.......

Steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan