Marco Simoncelli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woorden schieten te kort na zo'n tragisch ongeluk.
Dat ook uitgerekent z'n maatje Rossi erbij betrokken moest zijn is ook voor hem een harde klap om te voorduren.

We zullen hem nog heel lang gaan missen..onze supergetalenteerde dappere Honda Gresini krullebol. #58 R.I.P !
 
R.I.P. :(

Hij was als geen ander, hij was dé rijder v/d toekomst spijtig dat het niet mocht zijn...
Altijd vrolijk en was 1vd redenen waarvoor ik motogp blijf kijken (samen met rossi).

;( ;( -O-
 
Dit kan echt niet! Wat een schok! Ik ben echt ontdaan gewoon! Nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen voelen over iemand die ik niet persoonlijk ken, maar wat een held!!

Je wordt gemist vanuit Nederland!
 
Superklote dit!!!
Had ie hem maar gewoon naar buiten laten schuiven denk ik maar ja dat is achteraf praat waar je niks aan hebt!

De smaakmaker van de motogp is niet meer!

 
Laatst bewerkt:
ik heb het net ook gelezen en kan het maar moeilijk bevatten, ongelovelijk dat Simoncelli is overleden!

R.I.P. Simoncelli!
 
full


Gemaakt, dit jaar tijdens TT van Assen. Vind het wel een toepasselijk plaatje voor de stemming van vandaag.
 
R.I.P. Marco...Ongeloofelijk dit :X

Mijn favoriete rijder, een held die alles deed om spanning te brengen en het beste resultaat te behalen. Ik zeg gisteren nog tegen m´n vader: "benieuwd naar dit weekend, die Simoncelli heeft het nu lekker te pakken, Lorenzo doet niet mee..." '(

Een talent, strijder en kampioen is heen gegaan op deze zwarte dag in de motorsport!

Tevens hoop ik dat Edwards er goed bovenop komt, lichamelijk komt 't wel goed met die ouwe ( ;) ), maar die zal een zware last dragen ookal kon hij er niets aan doen :N
En dan niet te vergeten Rossi die er een paar meter vanaf zit, moet er niet aan denken een maatje van me zo te zien verongelukken :r


Wat ik erg verontrustend vind, is die helm die zo weg vloog, iedereen zit hier te wachten op antwoorden denk ik, maar gaan die er ook komen?
Helaas weet denk ik alleen Super Sic zelf hoe dit kon, bandje verkeerd gedaan, knoopje los, lus te wijd?


edit: Lees net wat Iwema zegt:
"Zijn helm was compleet opengespleten."

brrr... '(
 
Laatst bewerkt:
Geen woorden voor nooit meer SUPERSIC #58 een groot talent verloren gedaan. R.I.P.
wat een rot eind van een seizoen ook voor Edwards en Rossi.
 
" Neither Colin nor Valentino could have avoided the accident. Edwards’ bike collided with Simoncelli, hitting both rider and machine, and flipping Colin over the top. In the process, Edwards nudged Rossi, who veered to the side colliding with poor Marco Simoncelli’s head, removing his helmet in the process. Rossi managed to stay on his bike, but Colin Edwards suffered a heavy fall and a dislocated shoulder.

After losing his helmet, Marco doesn’t appear to hit his head again, but the force required to remove the helmet and it’s strap alone must have been considerable. "


http://www.davidhurst.co.uk/2011/10/23/marco-simoncelli-death-of-a-legend-in-the-making/#comments

Niet de meest betrouwbare bron denk ik, maar goed...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan