motherf#cking automobilisten!!

heb ik net een dikke vette RSV Mille gekocht en uit Ermelo opgehaald wat denk je???
Stop ik voor een rood stoplicht op 50 meter van mijn huis hoor ik iemand voluit remmen met slippende banden. Ik kijk achterom en BOOEEEMMMM daar ligt de Mille een paar meter verder en ik zie allemaal sterretjes. Echt nog geen 1/2 uur in m'n bezit en nu al schade. Moest me wel een beetje inhouden om niet allerlei opmerkingen over blonde vrouwen in het verkeer te maken.


Heb ik ook een keer meegemaakt. Reed in een rijtje voor het stoplicht maar het licht sprong weer op rood, dus ik keurig (als eerste vooraan) wachten. Plots hoorde ik gierende banden en gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om in mijn spiegel te kijken. Daar zag ik een slippende auto gevaarlijk dichterbij komen. Ik heb niet afgewacht maar een flinke dot gas gegeven want de kruising was (nog) vrij. Liever een bon dan in jouw situatie verzeild raken.

Overigens heb ik daarna al tierend alle opmerkingen die bestaan over mannetjes in golfjes, ongehinderd de revue laten passeren. :+

Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan