Motorstudenten Utrecht

De Utrechtse studententoerrit; welke datum geniet jouw voork

  • Zondag 19 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 maart

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 27 maart

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zaterdag 2 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • Zondag 3 april

    Stemmen: 8 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ Zekers!

Het is er bij mij nog niet van gekomen om m'n motor in een andere kleur te spuiten, ben nog niet eens begonnen met ideetjes. Net de hele week ziek en gestopt met m'n studie, maar des te meer centjes ik weer over hou :P[afbeelding]
damn, ziek is irri..
maar ehm, hij is nu ook mooi vind ik..
ziet er ook goed onderhouden uit!

waarom gestopt met je studie?
troost je, in dit topic zijn oud studenten ook welkom ;)
 
ik woon in utrecht en het klinkt heel leuk, maar ik heb echt geen ervaring met het opzetten van (motor-)zaken. Wat ik je wel kan vertellen over de buurt Oog in al, is dat het zeker een van de leukere en redelijk rustige buurten van utrecht is.

Mijn oom (wel motorgek, vooral HD, maar geen MF-er) en tante wonen daar en twee van mijn neven hebben er tot voor kort gewoond. En er is wel een of twee keer ingebroken, maar ja, waar gebeurt dat nou niet...

Oh en als je een officiele ducati-boer wordt dan heb je er een klant bij (motoport is ver weg... als ik mijn motor weggebracht heb of ga ophalen moet ik twee bussen nemen... :r ) Maar een officiele ducati-boer worden is vast moeilijk?

Mij lijkt het belangrijk voor je bekendheid om officieel service-punt voor een aantal merken te worden. Tenminste, ik kijk daar vaak naar, en google vervolgens naar reacties van mensen op hun ervaringen met het betreffende bedrijf.

DUS als je het mij zou vragen moet je zorgen dat je professionaliteit uitstraalt (en ook daadwerkelijk hebt natuurlijk) en zorgen dat je klantvriendelijkheid prima in orde is, en dan volgt de rest misschien wel vanzelf?

Maar zoals ik al eerder zei: ik heb eigenlijk geen kennis van zaken :? ...
 
@ Jacques welkom hier in dit topic, zoals je ziet zijn we lekker druk en gezellig topic :P B|

@Skoeddies ben gestopt met de studie omdat het me te veel tijd en energie kostte, mijn verhuizing kwam daar nog eens bovenop en nog wat andere kleine dingetje. Alles bij elkaar opgeteld kon ik het even niet meer bijbenen. Daarnaast ben ik teveel gehecht aan m'n vrijheid en zo'n universitaire studie vreet tijd. Ik wil gewoon lekker op de motor stappen als ik daar zin in heb...... :]

Maar hij is zeker goed onderhouden, zag er van buiten ook erg goed uit. Was wel iets met de afstelling van de carburateurs en hij moet nog weg gebracht worden voor onderhoudsbeurt. Heb hiervoor een kawa gehad, maar heb wel het idee dat dat iets lichter stuurt :Y
 
@ Jacques welkom hier in dit topic, zoals je ziet zijn we lekker druk en gezellig topic :P B|
:+ er is een ander (wel) gezellig topic, maar daar klagen dan weer enkelen dat het te hard gaat :P








;)





[me="Xtra"]raakt in de war zo hoor :Y[/me]
 
:N Loesje ff pesten :P











Sorry, ik kon deze kans niet laten lopen *D student ben ik al heel wat jaren niet meer :P
 
:N dat heb jij gedaan :P





[me="Xtra"]vindt wel dat het hier al een stuk gezelliger is :+[/me]
 
Klopt, zometeen (her)tentamen (wiskunde, jippie!!). Dan weer een week blokken en dan 3 tentamens (voor 1tje hoef ik maar 4 boeken en 4 cd's met powerpointpresentaties uit mijn hoofd te kennen, dus dat valt mee |( B| :X )


Wel lekker met de motor zometeen :)
 
hier ff blokken voor volgende week
engels
integratieproject
marketing en export
bedrijfseconomie
startproject herkansing

startproject moet ik gewoon halen, gaat om 6 punten..
en marketing is gewoon fucking veel.. kunnen ze de boeken niet dunner maken :? |(
 
:(
heb me toets niet kunnen maken.. heb met me stomme kop me portefuille thuis laten liggen |( en om een toets te maken moet je je pas laten zien.

begon al in de trein:
meneer, uw vervoersbewijs alstublieft.
ja, ehm.., shit waar is me ov B|
heel gezeik en bekeuring.

daarna op school: pasje niet bij me, dus dagpas aanvragen bij de onderwijsbalie.
ik: ik zou graag een dagpas willen.
mevrouw van de onderwijsbalie: dat kan, heeft u een momentje?
ik: 10 minuten wachten, en me toets begint zo..
mevrouw keert terug met de vraag: hallo, kan ik je helpen?
ik: ehm.. ja, ik vroeg voor een dagpas..
snol: oke, heb je een legetimatiebewijs?
ik: nee, die zit bij me schoolpas.
snol: o maar dat is geen probleem, wilt u dit even invullen?
ik: vul een tweezijdig formulier in.
snol: oke, en dan moet ik nog even een kopie van je id maken..
ik: maar die hadden we niet nodig zij u?
snol: jawel, daar moet ik een kopie van hebben
ik: maar die ligt dus thuis..
snol: o, ja dan kan ik geen dagpas uitgeven.. ik heb een geldig id nodig, paspoort of rijbewijs..
ik: maar net zij u nog dat dat niet hoefde?
snol: jawel. maar heb je ook niet iets anders? een pinpas of clublidmaatschappas ofzo.
ik: nee, en dat is geen geldige legetimatie, doos
snol: nou dan kan ik je niet helpen.
ik: kan je ook niet ff op mijn account inloggen? ik ben de enige met die code en daar staan al mijn gegevens..
ja maar dat kan niet, want ik moet een geldig id hebben..

en dat werkt bij ons op de hogeschool |(
 
hehe maar niet bij te houden!
enne ben je verdwaald? ben oma al een keer tegengekomen vandaag.... :j


^
|
|
't is maar n geintje he! k denk zeg t maar even voordat ik :( krijg

;)
of dat zo wordt opgevat, merk je vanzelf wel de volgende keer })

ach ja.... deze zul je wel bij kunnen houden :P
 
hehe maar niet bij te houden!
enne ben je verdwaald? ben oma al een keer tegengekomen vandaag.... :j


^
|
|
't is maar n geintje he! k denk zeg t maar even voordat ik :( krijg

;)

Daar ga je heeeeeel veeeeel spijt van krijgen :X



Watje :P
 
:]


maarten, grafisch lyceum utrecht (multimedia vormgeven), 'motor _O- ' Aprilia RS50, moet nog 5 maandjes wachten tot ik kan gaan lessen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan