Motozoom Louis postorders

Ja ik bij BikersbuyIt, een Fogcity ding voor in m'n helm.
Prima service. Werd snel verstuurd en snel antwoord per e-mail.
 
Vandaag, 26 oktober heb ik nog steeds geen werkplaatshandboek ontvangen dat ik op 8 augustus!!!!! besteld had.

Ongeveer 3 weken geleden (en vele emails later) kreeg ik eindelijk reaktie van Motozoom. Ze zouden het boek dezelfde dag nog verzenden...

Tja... :(
 
sjeez zelf de motozoom site werkt k*t! wil maar niet laden :(

maar idd als je bij louis.de bestelt ben je stukken goedkoper uit:

VANUCCI AIR I HANDSCHUH 59.95

sjeez omdat die kl*tesite niet wil laden (honderd keer op kleding drukken en er gebeurt nix) kan ik niet de precieze data geven, maar er werd voor de zelfde handschoen wel 74.95 gevraagd volgens mij
wat een afzetters... (oh lees net dat er wel 6.50 euro verzendkosten uit dl bij komt)
maar hoeveel vraagt motozoom? of doen ze het gratis?

[offtopic]weet iemand toevallig ook of dat vanucci een beetje kwali is? de handschoentjes zien er wel redelijk uit...[/offtopic]
 
sjeez zelf de motozoom site werkt k*t! wil maar niet laden :(

maar idd als je bij louis.de bestelt ben je stukken goedkoper uit:

VANUCCI AIR I HANDSCHUH 59.95

sjeez omdat die kl*tesite niet wil laden (honderd keer op kleding drukken en er gebeurt nix) kan ik niet de precieze data geven, maar er werd voor de zelfde handschoen wel 74.95 gevraagd volgens mij
wat een afzetters... (oh lees net dat er wel 6.50 euro verzendkosten uit dl bij komt)
maar hoeveel vraagt motozoom? of doen ze het gratis?

[offtopic]weet iemand toevallig ook of dat vanucci een beetje kwali is? de handschoentjes zien er wel redelijk uit...[/offtopic]

Voor diegenen die hier klagen over MotorZoom, de Nederlandse vestiging van Louis, jullie zijn in het M-F zéér uitgebreid gewaarschuwd over de véél te hoge prijzen en véél te lange levertijd!

Bestellen in Duitsland (Detlev Louis) kost maar euro 6,50, verzekert/verzonden en comfortabel per credit card veilig thuisbezorgd. De A5 catalogus mét cd zit er gratis bij! Mijn ervaring is dat het binnen een werkweek keurig wordt bezorgd.

Bestellen in Nederland (MotorZoom / Louis) kostte vorig jaar onder dezelfde condities fl. 11,95 als ik me niet vergis, de catalogus was er voor die prijs niet eens bij, laat staan een cd.
De huidige condities zijn niet na te zien, de site ligt eruit
superkots.gif
!!!
 
forum van Motornet net ook een hele tirade zitten lezen, die krijgt en zijn spullen niet en zijn poen niet, fijne jongens.
 
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:45 schreef Blade10 het volgende:Voor diegenen die hier klagen over MotorZoom, de Nederlandse vestiging van Louis,

Motozoom is zelfstandig geworden en staat nu dus los van louis.de

Vandaar ook dat de louis.nl wordt doorgelinkt naar motozoom.nl

Verder zelf geen ervaring met bestellingen doen daar, maar heb ook zeker wel positieve verhalen gehoord van motorrijdende bekenden.
 
Mag hopen dat deze firma snel naar de kloten is. Dan kunnen ze tenminste geen mensen meer benadelen. Ik heb na 3 maanden nog steeds geen spullen of geld.
 
Ik bestel regelmatig via het net allerlei spullen.

Beste ervaring: www.tones.be waar ik mijn pc gekocht heb. Eén!!dag na mijn bestelling werd alles netjes aan huis geleverd tegen prijzen waar de concurentie grijze haren van krijgt. (wel alles zelf in elkaar gestoken). :}

Slechtste ervaring: www.motozoom.nl (geen geld of goederen gezien na bijna 3 maanden). '(
 
ik heb geen last gehad.
mn kettingset was bij goedhart 230 euro, bij motozoom 148 incl verzenden e.d.
na 2 dagen de set en 2 gratia boeken in de bus.

kan dus ook anders :?
 
ik heb geen last gehad.
mn kettingset was bij goedhart 230 euro, bij motozoom 148 incl verzenden e.d.
na 2 dagen de set en 2 gratis boeken in de bus.

kan dus ook anders :?

Wil je na deze thread te hebben gelezen het er nóg een keer op aan laten komen Jasper?
 
Wil je na deze thread te hebben gelezen het er nóg een keer op aan laten komen Jasper?

Sorry hoor, maar in deze thread is Jasper de enige die iets positiefs te melden heeft.

Ik heb ook al gepost dat ik uit mijn kring positieve verhalen heb gehoord.

Dat iedereen hier in deze thread/dit forum nou alleen zijn slechte ervaringen neerzet, wil niet zeggen dat alle motorrijders er slechte ervaringen hebben.

En hopen dat zo'n bedrijf maar naar de klote moet gaan vindt ik ook erg kortzichtig. (Niet door jou gezegd geloof ik).

Zo makkelijk om te zeiken op een bedrijf, maar reageer ook eens als het wel goed is gegaan bij Motozoom.
 
Dat iedereen hier in deze thread/dit forum nou alleen zijn slechte ervaringen neerzet, wil niet zeggen dat alle motorrijders er slechte ervaringen hebben.

En hopen dat zo'n bedrijf maar naar de klote moet gaan vindt ik ook erg kortzichtig. (Niet door jou gezegd geloof ik).

Zo makkelijk om te zeiken op een bedrijf, maar reageer ook eens als het wel goed is gegaan bij Motozoom.

Dat het bij jou en Jasper goed is gegaan is prima voor jullie, ik heb alleen gewaarschuwd en geschreven dat er een frisse wind door het bedrijf moet gaan om het te redden!

Als de mensen die hier hebben gepost een representief beeld geven over MotorZoom dan is het niet best gesteld met de leverbaarheid en klantenservice. Ik denk dat ik hier niets teveel heb gezegd.

Misschien kan diegene die de thread is gestart een polletje starten, zien hoeveel procent wél positieve ervaringen heeft met MotorZoom, nog afgezien van het feit dat ze véél te duur zijn!!!
 
ik heb 1x bij motozoom besteld (schroefjes)
en 1x maal bij lois.de

bij beide bedrijven geen problemen, netjes op tijd alles afgeleverd. Alleen heb ik wel gemerkt dat lois.de de zelfe producten leverd (en ja zelfs het zelfe art. nummer) maar vaak wel 40 to 50 % goedkoper is.

Bij lois.de kreeg ik er tevens diverse presentjes bij. Weet alleen niet wat het is. (staat omschreven als finger-scheibenwisc. als je weet wat het is laat het me even weten :? )

Mijn advies, als je iets vanaf de site van motozoom gaat bestellen kijk eerst eens bij lois.de of je het daar niet veel goedkoper kan krijgen.

m.v.g.

Remco
 
sjeez zelf de motozoom site werkt k*t! wil maar niet laden :(

maar idd als je bij louis.de bestelt ben je stukken goedkoper uit:

VANUCCI AIR I HANDSCHUH 59.95

sjeez omdat die kl*tesite niet wil laden (honderd keer op kleding drukken en er gebeurt nix) kan ik niet de precieze data geven, maar er werd voor de zelfde handschoen wel 74.95 gevraagd volgens mij
wat een afzetters... (oh lees net dat er wel 6.50 euro verzendkosten uit dl bij komt)
maar hoeveel vraagt motozoom? of doen ze het gratis?

[offtopic]weet iemand toevallig ook of dat vanucci een beetje kwali is? de handschoentjes zien er wel redelijk uit...[/offtopic]
Ik heb Vanucci handschoenen, het type weet ik niet maar het zijn van die stoere met Kevlar enzo. Ik heb precies dezelfde wel eens van het merk Büse gezien. Bevallen tot nu toe prima en waren niet duur: 129 DEM
(ja, natuurlijk wél in Duitsland gekauft, Louis.nl/Motozoom mag van mij vandaag nog afbranden
rocketwhore.gif
)
 
Gaat niet echt helemaal lekker bij motozoom. Maar hun foutjes zijn altijd in mijn voordeel afgewerkt en keurig netjes. Vaak zit probleem ook bij koerierdienst. Op een eventuele klacht e-mail wordt direct en heel vriendelijk gereageerd. Dus tot nog toe weinig te klagen.
 
Gaat niet echt helemaal lekker bij motozoom. Maar hun foutjes zijn altijd in mijn voordeel afgewerkt en keurig netjes. Vaak zit probleem ook bij koerierdienst. Op een eventuele klacht e-mail wordt direct en heel vriendelijk gereageerd. Dus tot nog toe weinig te klagen.

De meeste tijd zit je niet anders dan klachten te behandelen! Vervolgens worden er geen directe acties ondernomen omdat je dat vaak niet mag, dus kun je alleen een mailtje sturen of niks doen...

Nee werkt niet daar!
 
Gaat niet echt helemaal lekker bij motozoom. Maar hun foutjes zijn altijd in mijn voordeel afgewerkt en keurig netjes. Vaak zit probleem ook bij koerierdienst. Op een eventuele klacht e-mail wordt direct en heel vriendelijk gereageerd. Dus tot nog toe weinig te klagen.

Oh, en die bespottelijk hoge prijzen t.o.v. www.louis.de dan???
 
Bij louis.de kreeg ik er tevens diverse presentjes bij. Weet alleen niet wat het is. (staat omschreven als finger-scheibenwisc. als je weet wat het is laat het me even weten :? )

m.v.g.
Remco

finger = vinger
scheibenwisc. = scheibenwischer = ruitenwisser

Dat presentje kreeg ik er ook een keer bij, als het regent schuif je het over een vinger van de handschoen en kun je af en toe even je vizier wissen, héél handig, voorál in de mist :} !
Probeer het morgen maar uit, het begint al aardig dicht te trekken hier...
 
ach als ik haast heb wil ik wel veel betalen, nu is het winter dus lekker goedkoop met het risico op wachten
 
Eindelijk na 3 maanden mijn laatste spullen ontvangen. Zijn tevens de laatste geweest die ik heb ontvangen daar ik bij deze Klote firma niets meer zal bestellen al geven ze het voor niks weg.
 
Sorry hoor, maar in deze thread is Jasper de enige die iets positiefs te melden heeft.

Ik heb ook al gepost dat ik uit mijn kring positieve verhalen heb gehoord.

Dat iedereen hier in deze thread/dit forum nou alleen zijn slechte ervaringen neerzet, wil niet zeggen dat alle motorrijders er slechte ervaringen hebben.

En hopen dat zo'n bedrijf maar naar de klote moet gaan vindt ik ook erg kortzichtig. (Niet door jou gezegd geloof ik).

Zo makkelijk om te zeiken op een bedrijf, maar reageer ook eens als het wel goed is gegaan bij Motozoom.

Nou, ik kan bijna niet wachten op al die positieve bijdragen :+
 
Sorry hoor, maar in deze thread is Jasper de enige die iets positiefs te melden heeft.

Ik heb ook al gepost dat ik uit mijn kring positieve verhalen heb gehoord.

Dat iedereen hier in deze thread/dit forum nou alleen zijn slechte ervaringen neerzet, wil niet zeggen dat alle motorrijders er slechte ervaringen hebben.

En hopen dat zo'n bedrijf maar naar de klote moet gaan vindt ik ook erg kortzichtig. (Niet door jou gezegd geloof ik).

Zo makkelijk om te zeiken op een bedrijf, maar reageer ook eens als het wel goed is gegaan bij Motozoom.

Sorry, ik heb er drie dagen gewerkt, ben toen maar weer weggegaan... Ze hebben niet eens meer gereageerd. Ze vonden het trouwens ook vreemd dat als er iedere keer een motorrijder kwam werken dat hij snel weer weg was. De andere medewerkers reden dus geen motor.

Verder was het personeel zeker wel vriendelijk, maar de manier van werken daar... :X

Ik geloof best dat er mensen waren bij wie het per ongeluk wel goed ging, maar veel te veel niet!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan