Motozoom Louis postorders

MotoZoom = alleen maar ellende. Verkeerde artikelen, foutieve nota's, telefonisch onbereikbaar, dan weer 1 uur in de wacht, dan weer een antwoordapparaat. Als je vraagt naar de collega die je de vorige keer te woord heeft gestaan, blijkt ie er al niet meer te werken. Veel vage beloftes, maanden wachten op je geld. Pas na dreigen om een advocaat in de arm te nemen en de consumentenbond in te schakelen, heb ik een gedeelte van mijn geld teruggezien.
Ga toch naar een goeie motorzaak bij je in de buurt, daar is gelukkig nog vaak De Klant Koning.
Voor mij noooooooooit meer MotoZoom!!!!!!!!!!! :(
 
bestellen, gedeeltelijk geleverd krijgen, sinds mei 2002 niets meer horen over de rest van de levering. Loop maar mooi naar de *****

Nooit meer
 
Heb een paar keer wat besteld, remblokjes, remvloeistof ed.
Binnen een paar dagen had ik het binnen, nooit problemen gehad.
 
bestel regelmatig bij motozoom maar heb nooit klachten en alles is met een week binnen

ik vind het een goed postorder bedrijf :}

heb toevallig nog een broek besteld en zag net dat ie bij louis.de maar 209 euro is.....

maar ik heb hem gister besteld bij motozoom voor 145????

wie is nou duurder???
 
Laatst bewerkt:
Heb ook weleens wat besteld bij louis.nl, fogcity en nog iets wat ik mij zo niet herinner. Staat me niet bij dat er problemen waren toen al heb ik beide producten later wel bij een dealer goedkoper gezien.
 
Ik heb op een van onze websites (no spam) nog een verwijzing naar hen staan. Die zal ik eens gauw verwijderen.
(Eikels maken je eerst lekker met de mededeling dat je site, site van de maand is..wel ff een linkje naar hun plaatsen aub...als je vervolgens vraagt waar dat je dan ergens vermeld gaat worden krijg je geen antwoord. Had dus sowieso die linkjes al weg moeten halen omdat het eikels zijn, maar ik verkeerde nog in de veronderstelling motorrijders een plezier te doen door een link te plaatsen naar dit relatief goedkope postordering bedrijf...)
Het blijkt dus, afgaande op de reacties hier, inderdaad een stel eikels te zijn, waar ik onze website niet mee wil associeren.
 
Ik heb daar nog nooit problemen gehad. Bestel alles over het algemeen via motozoom.nl en ooit ook via louis.de als er veel verschil in prijs zit.

Bij mij is het altijd nog goed gegaan, dus ik blijf daar gewoon bestellen...

Er zit sowieso altijd 15-20% verschil in de prijs, ook het bestellen via Duitsland is goedkoper dan van uit Nederland!

Vanuit Duitsland waren de zendingen ALTIJD binnen 3 werkdagen binnen, wel wat anders als die Nederlandse bandenplakkers...

Ook hier meerdere lever- en factuurproblemen gehad, vanuit Duitsland altijd perfect inclusief GRATIS catalogus met CD en vaak een presentje.

De aanbiedingen zijn in Duitsland vééééél goedkoper dan Nederland, vaak wel 70%!
 
Ik ben al een paar keer in de "pas-shop" geweest. Als je snel wat nodig hebt .... officieel niet, maar verkoop is er wel mogelijk.
Benieuwd naar de brochure heb ik de catalogus besteld. Kostte bijna niks. Alleen een hoop grijze haren. Wel een briefje ter bevestiging, geen incasso en geen catalogus. Paar rappelletjes later, mailtjes van Louis NL incasso en uh geen catalogus! Paar dreigmailtjes later ...... en 10 maanden verder: persoonlijke aflevering van de catalogus 2002. Met nog 4 weken 2002 te gaan.
Ik bestel daar lekker nix!
Louis Duitsland is minimaal 20 % goedkoper, levert in 5 werkdagen en is wél betrouwbaar!

Jammer, want ik gun het de jongens in Maarssen wel. Niet voor niets ben ik zo geduldig geweest en zo lang aardig gebleven.
O-)
 
Op dinsdag 28 januari 2003 22:00 schreef 013gixxer het volgende:
Ik heb op een van onze websites (no spam) nog een verwijzing naar hen staan. Die zal ik eens gauw verwijderen.
(Eikels maken je eerst lekker met de mededeling dat je site, site van de maand is..wel ff een linkje naar hun plaatsen aub...als je vervolgens vraagt waar dat je dan ergens vermeld gaat worden krijg je geen antwoord. Had dus sowieso die linkjes al weg moeten halen omdat het eikels zijn, maar ik verkeerde nog in de veronderstelling motorrijders een plezier te doen door een link te plaatsen naar dit relatief goedkope postordering bedrijf...)
Het blijkt dus, afgaande op de reacties hier, inderdaad een stel eikels te zijn, waar ik onze website niet mee wil associeren.

Relatief goedkoop?????
Niet alleen zijn ze veel duurder dan Louis in Duitsland. Ook bij een gemiddelde motorzaak ben je goedkoper uit. Voorbeeld is een OPtimate III. Bij de meeste zaken tussen de 55 en 62 euro. Bij Motozoom in de reclame (hahaha), van 69,50 voor 62,50....wat een sukkels. Bijna net zulke sukkels als de sukkels die na alle waarschuwingen en negatieve ervaringen daar nog steeds bestellen!
Wees verstandig blijf uit de buurt van Motozoom!
 
bestel regelmatig bij motozoom maar heb nooit klachten en alles is met een week binnen

ik vind het een goed postorder bedrijf :}

heb toevallig nog een broek besteld en zag net dat ie bij louis.de maar 209 euro is.....

maar ik heb hem gister besteld bij motozoom voor 145????

wie is nou duurder???
Kan dit bijna niet geloven, of ze moeten bij Motozoom een fout hebben gemaakt en dát kan ik weer wél geloven. ;)
Wat mij trouwens nog het meest verbaast is dat we hier op MF en ook wel op andere fora uitgebreid lopen te schelden op louis.nl/motozoom en dat er niemand van die toko eens een weerwoord post.
 
Bestelde voor een paar weken terug ook een artikel,en vroeg gelijk informatie over een ander product van ze.
Heb tot nog toe totaal geen reactie van hen ontvangen!!!! :(
 
Ik had bij de beruchte Motozoom 2 weken geleden een motorjas en een motorhefbok gekocht. De jas werd binnen 3 dagen geleverd, maar de motorhefbok was tijdelijk niet in voorraad. Ze hadden verder alleen maar het geld van de jas afgeschreven van mijn rekening.

Iets gaat zoals het hoort bij Motozoom? Of heb ik veel geluk gehad? :)
 
Ik heb in het verleden meerdere keren wat besteld en ook meestal iets te laat toch wel thuis gestuurd gekregen. Vaak was ik niet tevreden (verkeerde maat of toch liever een ander artikel) en gebruikte ik de terugstuur garantie, waarbij je kosteloos kunt terugsturen. Helaas was het daarna wel elke keer bellen om je reeds afgeschreven geld weer eens terug te krijgen. (5 x bellen minimaal en steeds toezeggingen die niet uitkwamen)
Voor de gangbare artikelen zal het best wel gaan, maar als je wat aan de hand hebt, dan kun je beter toch maar gewoon naar je dealer gaan, want die heeft vaak toch meer dan je denkt, alleen leest zo'n catalogus wel makkelijk.
Louis.de schijnt inderdaad stukken sneller en vaak goedkoper te zijn.
 
Ik had bij de beruchte Motozoom 2 weken geleden een motorjas en een motorhefbok gekocht. De jas werd binnen 3 dagen geleverd, maar de motorhefbok was tijdelijk niet in voorraad. Ze hadden verder alleen maar het geld van de jas afgeschreven van mijn rekening.

Iets gaat zoals het hoort bij Motozoom? Of heb ik veel geluk gehad? :)

Ik denk dat je erg veel geluk hebt gehad.
 
Op dinsdag 28 januari 2003 12:54 schreef mr zephyr1100 het volgende:
bestel regelmatig bij motozoom maar heb nooit klachten en alles is met een week binnen
ik vind het een goed postorder bedrijf
heb toevallig nog een broek besteld en zag net dat ie bij louis.de maar 209 euro is.....
maar ik heb hem gister besteld bij motozoom voor 145????
wie is nou duurder???

:(
Geef mij de bestelnummers maar eens. Dit kan namelijk absoluut niet.
Ik bestel centraal voor de motorclub (101 leden) en heb Motozoom/Louis Nederland een kans gegeven. Die hebben ze laten liggen. Nu bestel ik alles in Duitsland. En heel wat vaker dan nu en dan. Minimaal 20 % goedkoper!
 
nou ze hebben het hier ook verprutst hoor....
full


bestel ik een mooie broek en een paar laarzen krijg ik al geen bevestigings email??
ik bellen en bleek dat de bestelling niet doorgekomen was goed kan mijn fout zijn :?
dus ik de spullen telefonisch besteld via een medewerker waarbij ik nog zei

ja ik bel maar want het zou jammer zijn als de broek ineens uitverkocht zou zijn dus is de broek nog op voorraad maatje 50. ja zegt de verkoper maat 50 hebben we nog dus fijn alles besteld laarzen leren broek.....klaar voor de zomer zeg maar :)

krijg ik een bevestigings mail met de broek als normale prijs en de laarzen met korting (ze waren allebei met korting) ik weer bellen met de vriendelijke heren en na wat zoek werk bleek inderdaad dat de prijs fout was. ze ging het veranderen en de broek en laarzen werden opgestuurd.

ik blij vandaag kreeg namelijk het pakketje..........maar met alleen laarzen erin??? is de broek uitverkocht :( :( :(

weer bellen dus en zoals ik ben kan ik me niet beheersen en vloek dus de hele zooi bij elkaar.....

komt de verkoper (hoofd verkoper) met een mooie deal dat ik dan het nieuwe model die op 5 maart binnenkomt krijg voor 209 euro... ipv 279,95 wat de gewone prijs zou zijn maar omdat het mis gegaan was met model 1 kon ie wat met de prijs doen..

goed geregeld toch???? helaas niet echt want ik kijk bij louis.de en zie daar de broek voor 209euro staan...

het model klopt de leverdatum ook maar nu die prijs nog??????? |(

zit er zo veel verschil in de aankopen in duitsland of nederland of wordt ik nou weer genaaid?
 
>>>>>>>>KNIP<<<<<<<<<
zit er zo veel verschil in de aankopen in duitsland of nederland of wordt ik nou weer genaaid?
Ja, zoveel prijsverschil zit er tussen .nl en .de, dus waar ga je in het vervolg je spullen kopen? ;)
[edit] Was jij niet diegene die goed te spreken was over Motozoom, omdat ze goedkoper dan Louis.de waren? :?
 
Ja, zoveel prijsverschil zit er tussen .nl en .de, dus waar ga je in het vervolg je spullen kopen? ;)
[/quote]

dat hangt er dus maar ff vanaf wat nou de werkelijke prijs is van de vanucci competizione model 2

is dat nou in nederland echt 279 en in duitsland zo goedkoop of kost de broek gewoon 209???????

[edit] ik was zeker te spreken maar nu snap ik het niet meer...?

heb eigenlijk nooit problemen gehad maar nu is het probleem bij mij zo serieus dat ik dan toch liever bij louis bestel maar wat zijn de nadelen van bestellen uit duitsland en hoe lang duurt dat ongeveer??
 
heb eigenlijk nooit problemen gehad maar nu is het probleem bij mij zo serieus dat ik dan toch liever bij louis bestel maar wat zijn de nadelen van bestellen uit duitsland en hoe lang duurt dat ongeveer??

Even het draadje lezen helpt, het is al meerdere keren gepost!!! Doorgaans geleverd in drie werkdagen, verzend/creditkaart kosten nota bene GOEDKOPER dan Louis.nl (A5 katalogus met cd krijg je ook gewoon gratis), véél vaker aanbiedingen dan Louis.nl die wel 70% lager kunnen liggen dan die van Louis.nl, klantenkaart met nog eens 3% korting. Kun je b.v. eens per jaar opmaken als je een keer gaat blazen op de Autobahn en gaat shoppen in een van de filialen.

Er gaat vanuit Louis.de zelden iets mis en als dit al eens gebeurt dan heb je in no-time een reactie op je e-mail en wordt alles goed en snel geregeld, nóóit meer MotorZoom dus, prutsers...
 
Eèn woord : BOYCOT !!!!

Heb ook ooit eens iets besteld en heb na 3 weken maar eens gebeld,bleek mijn artikel niet meer voorradig te zijn.Ben blij dak nog niet vooraf betaald had want het lijkt me sterk dat ze dan wel iets van zich hadden laten horen,RATTEN !!!!
 
Ik heb er 2 x spullen besteld en geen problemen gehad. Maar voortaan bestel ik mijn kleine spulletjes mooi bij a1 shop is een stuk goedkoper.
 
Relatief goedkoop?????
Niet alleen zijn ze veel duurder dan Louis in Duitsland. Ook bij een gemiddelde motorzaak ben je goedkoper uit. Voorbeeld is een OPtimate III. Bij de meeste zaken tussen de 55 en 62 euro. Bij Motozoom in de reclame (hahaha), van 69,50 voor 62,50....wat een sukkels. Bijna net zulke sukkels als de sukkels die na alle waarschuwingen en negatieve ervaringen daar nog steeds bestellen!
Wees verstandig blijf uit de buurt van Motozoom!

En bij SAFE voor € 49.90 !!
 
Hmmz...

Ik heb er toch regelmatig spullen besteld en altijd netjes op tijd geleverd, geen gezeik als ik iets terugstuurde of met garantie...

Ben ik misschien een uitzondering dan!

Ik blijf er iig bestellen!

Nee! Ik heb geen aandelen en ik werk er ook niet! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan