motozoom zuigt

Nou ja als je het sneller en goedkoper kan bestellen bij louis.de wil ik het risico niet nog een keer lopen.
Zal wel alleen goed klinken voor mensen zoals wij die (erg) slechte ervaring met ze hebben. Of ze hebben geld te veel en denken "het is toch in Nederland" dan heb ik het snel in huis.
 
Tja..Noem me dom..maar ik heb toch de gok gewaagd en wat leuks besteld bij motozoom...
Nu alleen nog afwachten..Ik post wel of het niet of wel goed ging :9

[edit] Ik heb ordernummer: 00350203 ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja..Noem me dom..maar ik heb toch de gok gewaagd en wat leuks besteld bij motozoom...
Nu alleen nog afwachten..Ik post wel of het niet of wel goed ging :9

:^

Deze week toevallig ook iets besteld, ik laat het ook wel weten ;)
 
Gezien het feit dat ze M-F sponseren en zeker op de hoogte zijn van hun slechte reputatie bij velen van ons, zullen ze zeker dit topic nauwlettend in de gaten houden. Een ieder die hier dus iets vertelt te hebben besteld en zeker als dat in detail is zal hoogstwaarschijnlijk een goede kans maken zijn of haar spullen wel zonder problemen te krijgen.

En als ze dat niet doen zijn ze echt dommer dan dom. Maar ook dat zou me niet verbazen.

Dus iets bij Motozoom betsellen? (Ik zou het niet doen.) Eerst even gedetailleerd hier je bestelling laten zien. Met een beetje mazzel heb je het dan de volgende dag in huis. :?

Wil je het dus objectief houden? Dan eerst bestellen, afwachten en pas als alles rond is je ervaring met ons delen.
 
Laatst bewerkt:
okay, ik heb nu voor de gein eens bij louis.de besteld.

inderdaad, de artikelnummers zijn precies hetzelfde.

het enige verschil is dat ze bij motozoom beginnen met een 12, en bij louis.de met 10.

Bestellen gaat perfect dmv credit kaart.

De order was ca. 25 % goedkoper als bij motozoom.nl! voor exact dezelfde artikelen. (het ging om 200 euro bij motozoom en dus 150 bij louis.de).

Ik had dinsdag besteld, en ik dacht gisteren, laat ik eens ff een mailtje sturen naar onze duitse vrienden wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.

En gisteravond om 20:30 een telefoontje van een keurig engels sprekende duitser, en die legde mij even precies uit hoelang als het duurde (ca. 1 week vanaf punt van bestelling).

niets anders dan lof voor louis.de!

wat ik nog wel ff wil benadrukken dat ik ook geen vervelende ervaringen met motozoom.nl heb hoor, maar 25% prijs verschil vind ik nogal wat!
 
Laatst bewerkt:
Hmm heb ook wel eens wat besteld bij Motozoom, maar de link louis.de
<==> Motozoom moet volgens mij geheim blijven. Op sommige producten
zaten nog stickertjes met het serienummer en de regel www.louis.de was
vrolijk doorgestreept met een zwarte stift :)

De klanten die ze nog hebben moeten natuurlijk niet stiekum daar kijken
en er achter komen dat ze bij motozoom veel meer betalen voor
precies hetzelfde |(
 
Ze betalen niet voor hetzelfde. Bij louis ben je niet 20 euro aan telefoonkostyen kwijt en hoef je niet maanden achter je bestelling aan.
Je betaalt dus voor het gebrek aan service.
 
Kan een lang verhaal typen maar heeft waarschijnlijk
niet veel nut, waar het op neer komt is het volgende:

Email: Er wordt slecht gereageerd op emails, of je krijgt totaal geen reactie.
Ook is het voorgekomen dat ik binnen een week 3 keer hetzelfde (standaard?)
antwoord kreeg op mijn vraag. Op belangrijke vragen (facturen) wordt niet op
gereageerd.

Levering: Vervoerder was zending kwijt, daarom duurde een levering erg lang.
Kan gebeuren, maar mijn tweede bestelling is ook nog niet binnen. Zaterdag
verstuurd, en het is nu dinsdag. (Kan nog goedkomen uiteraard, als ze op het
verkeerde adres afgeleverd hebben. Zie vlg. opmerking)

Afleveradres: Het is mogelijk om het afleveradres aan te passen per email.
Netjes en snel gereageerd met mijn juiste afleveradres, ook hierop geen reactie.
Tijdens retoursturen retourformulier ingevuld, met tevens een extra bestelling.
Ook keurig het juiste afleveradres ingevoerd (op mijn werk), maar toch weer het
standaard afleveradres (thuis) hper email bevestigd.

Ik heb al veel via internet besteld, en dit is de slechtste ervaring tot nu toe.

n.b. slechts 2 bestellingen gedaan bij deze fa, misschien net de 2 slechte uit de 10 maar de volgende keer wordt er eerst ergens anders gezocht....
Een bedrijf dat zijn diensten via internet aanbiedt moet in elk geval SNEL en
JUIST via email reageren. Daar zijn ze voor.

Toch nog een lang verhaal geworden :9

Maar nu het vervolg:
Spul is inderdaad vandaag (dinsdag) geleverd, alleen op het verkeerde
afleveradres. Gelukkig waren de buren thuis :}
Verder is alles los in een doos gegooid, precies zoals de eerste bestelling
en er ontbreekt een buisje van een spuitbus maar dat in minder schokkend.
Dan is er nog de factuur die ondanks mijn email niet is aangepast en dus €4,95
te hoog is. (is niet veel maar toch) Waarschijnlijk ophaalkosten berekend terwijl
ik de spullen zelf teruggestuurd heb via werkgever...
Ik weiger om hierover te bellen, het is toch een webshop of niet dan?
Dadelijk even machtiging intrekken en het juiste bedrag overmaken...
hopelijk snapt de motozoom administratie dat.

Motozoom was vroeger inderdaad Louis, maar dat is me al lang bekend.

Nu het positieve, over de levertijd ben ik tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Mwoh, vorige week zondag besteld vandaag in huis.
Niet echt de snelste maar toch nog in een redelijke tijd.
Mijn vorige bestelling was ook in ongeveer dezelfde tijd.

Altijd nog beter dan Motorgoedkoop die na verschillend mails en tel
nog steeds 12 euro terug moet storten maar het gewoon niet doet en niets meer
van zich laat horen.
 
9-07-2004: bestelling gedaan,gelijk betaald en iets later op de dag een bevestiging gekregen
14-07-2004: Een e-mail gekregen dat de bestelling verzonden is
20-07-2004: Bestelling in huis.

Ik vind het redelijk netjes....Alleen ik bestel wel vaker bij verschillende online winkels maar deze is toch echt de sloomste van allemaal...dat wist ik natuurlijk wel maar toch...Het duurt wel erg lang voor het binnen is. Binnenkort moet ik weer wat bestellen want dat was ik dus net vergeten bij deze bestelling..Je moet wel de tijd hebben met die bestellingen als je snel wat nodig hebt dan zou ik er niet bestellen...... Qua cijfer zou ik het een krappe 6 geven...

Maar ik wil eigenlijk wel wat bestellen bij louise.de maar hoe zit dat met het digitaal betalen? Ik heb geen credicard...
 
Hmm heb ook wel eens wat besteld bij Motozoom, maar de link louis.de
<==> Motozoom moet volgens mij geheim blijven. Op sommige producten
zaten nog stickertjes met het serienummer en de regel www.louis.de was
vrolijk doorgestreept met een zwarte stift :)

Volgens mij was Motozoom nog niet zo heel lang geleden ook Louis (probeer maar eens www.louis.nl).



Heb overigens zelf een aantal keer prima ervaringen gehad met Motozoom, tot ik een half jaar geleden iets bestelde, en geen bevestigingsmailtje kreeg. Mailtje gestuurd met mijn gegevens en wat ik had besteld: "nee mevrouw, deze bestelling is niet doorgekomen, wilt u nog een keer bestellen?" Dit gedaan en vervolgens 2x bedrag afgeschreven van mijn rekening en 2x bestelling in huis gekregen. Ca 10 mailtjes, 5 telefoontjes en 1 maand later waren beide bestellingen eindelijk opgehaald (product beviel sowieso niet, ze moesten dus allebei terug). Na nog 10 steeds :( :( :( :( mailtjes, een aantal telefoontjes en 2 maanden had ik eindelijk het geld op mijn rekening terug.
Reactie van Motozoom: "u had steeds hetzelfde klantnummer moeten gebruiken. Als u de computer steeds een nieuw klantnummer laat aanmaken, raakt hij in de war... |( "
 
@ R-dax

Verzendkosten zijn 6,95 (tot 50 kg dacht ik) betaling kan vooruit. Zie onder.

5. Zahlungsarten-Ausland
Ins Ausland liefern wir nur gegen Vorkasse oder in folgende Länder gegen Bezahlung mit Kreditkarte gemäß obiger Regelung: Belgien, Dänemark, Finnland, Frankreich, Griechenland, Großbritannien, Irland, Island, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Malta (GBY), Malta (M), Monaco, Niederlande, Norwegen, Österreich, Portugal, Schweden, Schweiz, Spanien. Anfallende Bankgebühren sind vom Besteller zu tragen.
Bei Bezahlung per Vorkasse erhalten Sie von uns nach Ihrer Bestellung eine Nachricht mit genauen Angaben über den Gesamtbetrag Ihrer Bestellung inkl. Versand- und Verpackungskosten. Bitte überweisen Sie erst dann diesen Gesamtbetrag.
Überweisungen richten Sie bitte an unser Konto bei der
Vereins- und Westbank AG - Hamburg
Kontonummer 301408
BLZ 200 300 00
SWIFT Code VUWBDEHH
IBAN Code DE 86 2003 0000 0000 3014 08

En bij twijfel kun je ze altijd eerst bellen:

Noch Fragen?

Weitere Informationen finden Sie in unseren AGB. Oder klicken Sie in der Service-Box auf Kontakt um Ihre Frage zu stellen oder rufen Sie uns unter 040-734 193 60 an.
 
Me duits is niet echt okay...daarom "durf" ik niet echt te bestellen bij louise....
 
Dan denk ik dat je iemand in je famlie- of (motor)vrienden/kennissenkring moet laten helpen. Ik rij er zelf wel eens naar toe is Essen, dat is nog gemakkelijker, maar dan hebben ze niet alles in de winkel uit voorraad leverbaar. Dus dan moet je toch eerst weer even bellen of ze het in hun shop op voorraad willen nemen.

Of gemakkelijker indien je het Engels wel beter beheerst, je telefoongesprek in het Engels voeren, dat kunnen ze ook.
 
Via Motorzoom ga ik dus niks bestellen. Soms ben je nog duurder uit dan in de winkel. Ik wilde zo een druppellader hebben, Optimate III. Kost via internet varieerend tussen de 57 en 65 euro excl. verzenden. Heb m nu bij Motoport maar gehaald voor 62 euro. Ben k toch net zo duur of misschien zelfs goedkoper uit.

Wel is me opgevallen dat het voor helmen zo een 30-50 euro kan schelen. Ik weet m'n maat (al gepast in de winkel) en weet ook wel wat voor helm ik wil, dus die zal ik waarschijnlijk wel via internet bestellen. Maar even goed uitkijken waar dus.

Groeten Tom.
 
Vandaag even in Essen bij Louis geweest en o.a. een wegenatlas 2003~2004 gekocht van Dld, Oostenrijk en Zwitserland voor slecht 2,95. En voor degenen die nog twijfels hebben wat betreft de connecties van Louis en Motozoom het onderstaande dat op de achterste bladzijde staat.

full
 
Je kan artikelen levenslang retourneren bij motozoom. Geweldig gewoon!
Dat klopt, want ik heb mijn koppelingshandel uit een eerdere bestelling teruggestuurd (die bestelling was overigens ook bijna 2 maanden te laat).
Het probleem is het geld terugkrijgen! Op mailtjes reageren ze niet en ik wil gewoon mijn cash terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan