motozoom

De e-mail lay-out die ik van louis.de heb ontvangen en van motozoom lijken zodanig op elkaar dat ze in mijn ogen in ieder geval hetzelfde crm pakket gebruiken. Hoe is het te verklaren dat de site louis.nl word dorgelinkd naar motozoom.nl.

of het moet voorheen eenzelfde bedrijf zijn geweest, die nu nog banden met elkaar hebben die verder gaan als alleen een grote afnemer. Daarnaast is het niet zo verwondelijk dat men er een andere marketingstrategie op nahoud zie je wel bij meer bedrijven die internationaal werken b.v. mediamarkt of een aldi.

Maar wat ik zei is mijn mening.
 
Nieuwe accu en accuzuur besteld via Louis.de scheelde met motozoom incl verzendkosten 20 euro.....

Nu w88 op de levering....hoop t morgen binnen te hebben.... *O* *O* *O*
Precies op accu's pak je zo 10 a 15 €.
2 maanden geleden een accu voor de vfr van mijn pa besteld en nog wat klein spul.
Verzendkosten zijn bij Louis 8€ naar Ned tot max 50kg :)
Bij motozoom tot 3 kg een paar € en daarna gaat het hard omhoog.
Een accu weegt al redelijk door, dus Louis is stukken goedkoper.
Dan komt het uit duitsland, is het sneller thuis en dan is het nog stukken goedkoper ook :}

Ik bestel ook alleen nog maar bij Louis.
3 dagen geleden weer een accu voor mijn ma besteld, (gs500)
en nog wat spullen voor vrienden. Die weten nu ook dat ik regelmatig wat bestel en dan bestel ik alles in 1 keer *D kan je de verzendkosten ook nog delen ;)

Je bent een zeeuw of je bent het niet he ;)
 
Laatst bewerkt:
Kijk maar eens hieronder

Louis en Motozoom is één of niet
full
 
Het wás één, niet meer. Allang niet meer. Alleen het doorsnijden van de banden duurt soms eventjes.
 
Ik was in eerste instantie van plan om een tanktas te bestellen via louis.de echter toen ik de betaling wou doen kwam ik erachter dat ik inclusief de bankkosten toch duurder uit was als motozoom
Geld overmaken binnen de EU is kostenloos (mits je IBAN en BICcode's gebruikt)
 
Geld overmaken binnen de EU is kostenloos (mits je IBAN en BICcode's gebruikt)

:^

Bij het bestellen via Louis.de wordt wél ergens de tekst gebruikt dat alle bankkosten voor je eigen rekening dienen te zijn. Bij het internet-bankieren kun je bij gebruik van IBAN en BIC gewoon 'SHARED' opgeven bij verdeling van kosten. Binnen EU mogen banken geen kosten in rekening brengen bij gebruik geldige IBAN en BIC dus zijn deze kosten gewoon € 0,-.
 
Benno, als je je geld terug wil heel simpel

TIP: met 1 telefoontje naar je eigen bank, en dat geld terug laten boeken !!!!!!
dit is de snelste en makkelijkste manier, en kan je weer ergens gaan bestellen waar wel iets op voorraad ligt, suc6
 
:^

Bij het bestellen via Louis.de wordt wél ergens de tekst gebruikt dat alle bankkosten voor je eigen rekening dienen te zijn. Bij het internet-bankieren kun je bij gebruik van IBAN en BIC gewoon 'SHARED' opgeven bij verdeling van kosten. Binnen EU mogen banken geen kosten in rekening brengen bij gebruik geldige IBAN en BIC dus zijn deze kosten gewoon € 0,-.

Ohw wat raar toen ik bij de bank de betaling doorgaf met vermelding van een IBAN nummer werden er wel 15 euro internationale bankkosten in rekening gebracht.
 
Hoe lang geleden is dat? Daarnaast verschilt het ook per bank. En daarnaast verschilt het ook nog eens per type rekening ;).
 
Net even langs motozoom geweest. Ik vond de service erg goed stond snel weer buiten met een mooie achterbok!
 
Hoe lang geleden is dat? Daarnaast verschilt het ook per bank. En daarnaast verschilt het ook nog eens per type rekening ;).
Nee hoor, bij elke betaalrekening bij elke bank is het (mits je via internet-bankiert en IBAN en BIC gebruikt) gratis. Daar mogen ze geen kosten voor in rekening brengen. Althans niet voor consumentenbetalingen. Als je het via de balie of telefonisch regelt kunnen daar wel kosten aan verbonden zijn.
 
Nee hoor, bij elke betaalrekening bij elke bank is het (mits je via internet-bankiert en IBAN en BIC gebruikt) gratis. Daar mogen ze geen kosten voor in rekening brengen. Althans niet voor consumentenbetalingen. Als je het via de balie of telefonisch regelt kunnen daar wel kosten aan verbonden zijn.


Was vorige week donderdag bij de abn-amro bank, toch raar zal wel ergens een fout hebben gemaakt maar dacht dat ik het toch echt goed had ingevuld.
 
Was vorige week donderdag bij de abn-amro bank, toch raar zal wel ergens een fout hebben gemaakt maar dacht dat ik het toch echt goed had ingevuld.
waarschijnlijk was het dan overgeboekt als moneytransfer en niet als overboeking. Wat MarcoMonstro zegt is inderdaad correct voor consumenten betalingen heeft de ECB beslist dat er geen kosten aan verbonden mogen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu 2x iets bij motozoom besteld en beide keren ging alles zonder enig probleem, na dat de besteling binnen was een e-mail gekregen of alles naar wens is verlopen. Vind ik netjes. Ook wel om info gevraagd over bepaalde onderdelen en daar kreeg ik ook keurig antwoord op binnen 48 hr.

:Y
 
Zo ik heb zojuist mijn tanktas ontvangen, ging gelukkig dus wel snel en ook nog de goede dus gelukkig niet de problemen die anderen van jullie hier hebben gehad? Of zou het komen omdat ik hier voor de eerste keer bestel en dus een nieuwe klant ben?
 
Kreeg vandaag keurig een mailtje dat ze mijn colletje opgestuurd hebben precies 1 dag na de betaling.

Prima op schema tot nu toe dus.
 
Al een stuk of 5 keer iets besteld en nooit problemen gehad.
De berichtgeving heeft er nu wel voor gezorgd dat ik niet meer vooruitbetaal, maar onder rembours laat bestellen. Kan er eigenlijk niet veel mis.
 
Heb er ook al een paar keer iets besteld en eigenlijk altijd wel tevreden. Soms vielen de geleverde goederen wat tegen, maar dat lag dan ook aan de prijs. Goedkoop is soms duurkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan