motozoom

Ik heb nog nooit wat besteld via internet daar,
ik ben er wel een paar keer geweest en werd goed geholpen.
koffie , helm poetsen ,aardige mensen dacht ik eigenlijk.... :?

Maar ja via internet kan het blijkbaar beroerder uitpakken :/
 
Ik heb in het verleden ik geloof ook 2x wat bij Motozoom besteld. 1ste keer was perfect, 2e was een bestelde helm niet meer leverbaar. Toen is me keurig een alternatief aangeboden en die had ik toen met 3 dagen geloof ik. Bij de helm had ik ook nog een klokje besteld die kapot was, 1 mailtje met foto van het defect, en daarna prima afgehandeld.

En een maandje terug voor 200+ bij Louis.de besteld, pak 'm beet 15% goedkoper, nog snellere levering, uitgestelde betaling, keurig verpakt. En de productomschrijvingen waar ik in het Duits niet helemaal uitkwam even op Motozoom opgezocht :+
 
Was laatst een rondje aan het doen in het nieuwe filiaal in Amsterdam, kwam ik terug bij de kassa was m'n helm waar ik een heel jaar mee bezig ben geweest om er een mooi bruin-groen-zwart muggenlijkjeskleur van te maken, weer helemaal schoon -O-

Moet ik weer opnieuw beginnen :(

Wel een leuk meisje achter de balie :Y

Waar is dat in Amsterdam :9 :9 Wil dat meisje ook wel eens zien }) :P
 
Was laatst een rondje aan het doen in het nieuwe filiaal in Amsterdam, kwam ik terug bij de kassa was m'n helm waar ik een heel jaar mee bezig ben geweest om er een mooi bruin-groen-zwart muggenlijkjeskleur van te maken, weer helemaal schoon -O-

Moet ik weer opnieuw beginnen :(

Wel een leuk meisje achter de balie :Y
Denk ik kansen: nu mag je weer heel veel rijden om de helm terug naar de gewenste staat te rijden *O*. Tip: rijdt zomers veel nabij de vinkeveense en loosdrechtse plassen: succes gegarandeerd.
 
een keer een kettingset besteld bij motozoom, kreeg allemaal mailtjes dat mn bestelling geannuleerd was, ik bellen, bleek een systeem crash en vervlgens alles dubbel besteld, dus alles 1 keer geannuleerd...ok kan gebeuren, uiteindelijk kreeg ik mn kettingsetje binnen. ( redelijk op tijd) bleek het een kettingset te zijn voor een supermotard...ik had een zxr 400...dus hoe ze dat vergelijken, joost mag het zeggen...
Uiteindelijk bij de plaatselijke motorwinkel gehaald, ( zal geen reclame maken)

Wel zijn de mensen heel aardig. Misschien zijn ze het gewend om met klachten om te gaan
 
Motozoom heeft mij net gebeld. Ze raadt een Duitse site aan. Maar ja ik heb gezegd dat ik nu een HJC heb. Als tegemoetkoming krijg ik een kaart voor de Motorbeurs....kon geen 2st. Wie gaat er heen ?
 
Motozoom heeft mij net gebeld. Ze raadt een Duitse site aan. Maar ja ik heb gezegd dat ik nu een HJC heb. Als tegemoetkoming krijg ik een kaart voor de Motorbeurs....kon geen 2st. Wie gaat er heen ?

naar motozoom of naar de beurs?
ik ga naar de beurs met mn mokkol, 1e keer, ff kijken of t wat is, en natuurlijk mn mokkol op een fietsje zetten en fotootjes maken ( voor boven mn bed O-) )
 
kut winkel, ik heb voorig jaar mijn laarzen daar besteld (eind december) en ze zijn er nog steeds niet. ik had maandag gebeld en zo'n wijf zei tegen me dat ze die laarzen dinsdag krijgen en dat ik ze vandaag thuiskrijg. ja, blij maar wachten want die komen eraan... te voet. maar toen ze mijn geld moesten hebben, toen ging alles heel snel! kut bedrijf man, ik meen het, dit is gewoon te stom om te bestaan. als ik later mijn rijbewijs heb, ga ik ze ff bezoeken... met een paar vrienden. stelletje graftaken... :( :(
Je zal zo'n klant maar hebben! :+ (of meen je het echt serieus?)
 
kut winkel, ik heb voorig jaar mijn laarzen daar besteld (eind december) en ze zijn er nog steeds niet. ik had maandag gebeld en zo'n wijf zei tegen me dat ze die laarzen dinsdag krijgen en dat ik ze vandaag thuiskrijg. ja, blij maar wachten want die komen eraan... te voet. maar toen ze mijn geld moesten hebben, toen ging alles heel snel! kut bedrijf man, ik meen het, dit is gewoon te stom om te bestaan. als ik later mijn rijbewijs heb, ga ik ze ff bezoeken... met een paar vrienden. stelletje graftaken... :( :(
Volgens mij moet je een onderscheid gaan maken tussen personeel en organisatie. Het bedrijf is te hard gegroeid en organisatorisch kunnen ze niet aan. In mijn geval vond ik ergens zielig voor Daan, die machteloos daar stond. Helpdesk heeft een fout gemaakt, check van goederen ontvangst verliep ook niet, chefs die te bereiken zijn voor een goede oplossing, ze kon niet weg van haar plek omdat ze alleen was om voor mij hele pand door te spitten etc.
Idd je kan beter naar toe gaan ipv via internet te bestellen. Niet betalen voordat je die goederen echt goed naar je zin hebt of in hand heb.
Mss is een dure leergeld voor je, maar je kan altijd juridisch aanvechten.
 
Was laatst een rondje aan het doen in het nieuwe filiaal in Amsterdam, kwam ik terug bij de kassa was m'n helm waar ik een heel jaar mee bezig ben geweest om er een mooi bruin-groen-zwart muggenlijkjeskleur van te maken, weer helemaal schoon -O-

Moet ik weer opnieuw beginnen :(

Wel een leuk meisje achter de balie :Y

Weet bijna zeker dat dat mijn meissie geweest is ??? :)
163444351_5_czC0.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag!

Ik wil graag wat reacties over motozoom.com

Ik heb al 3 weken geleden een helm van 400 euro besteld (Schuberth S1). Hij was toen absoluut voorradig en het geld is meteen afgeschreven. Zonder ook maar enige info kreeg ik vorige week een mail dat de bestelling geannuleerd was, omdat hij niet meer verkrijgbaar is!!!!

Vervolgens bel ik voor mijn 400 euro. Ze reageren met : We hebben uw rekening nummer helemaal niet! Dus met andere woorden, als ik niet zou bellen, nooit mijn geld terug...

Ze zei dat het geld per direct wordt overgemaakt. NIET DUS! 5 dagen later nog niks ontvangen. Ik weer bellen. "Ja meneer daar gaan een aantal weken overheen" Dus motozoom troggelt meteen 400 euro af, houdt dat weken zo niet maanden vast, en de arme consument heeft niets!

Ik vind dit te belachelijk voor woorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of andere rommel die te maken heeft met dit amateurbedrijf?? Kan hier iets tegen gedaan worden?? Graag hoor ik uw reacties!

Mvg Ben
Yamaha R6
Damn dat is wel een klote verhaal!

Maar ik ben van plan om komend weekend (zaterdag) een heel pak incl helm/ schoenen etc te kopen. Is het wel slim om naar motozoom te gaan? Ik bedoel: misschien dat die betaling pech was ofzo, of doen ze altijd zo raar/ gaar? Advies is welkom! (Heb geen idee waar ik anders zou moeten gaan kijken voor een pak... het zag er daar wel goed geprijst uit)
 
Ik heb motozoom gemaild voor deze betreurenswaardig aanloop problemen.
Ik kreeg antwoord van de service desk

Bedankt voor deze link. Stond wel iets schokkends op vind ik. Wij proberen naar man en macht te doen wat we kunnen om onze klanten tevreden te krijgen en te houden. Soms gaat er wel eens wat mis, maar dit proberen wij dan zo goed mogelijk op te lossen.

Ik zag ook dat je het voor ons bedrijf opnam, erg aardig. Bedankt hiervoor.

En neem van mij aan dat merendeel van onze klanten super tevreden is.

Mocht je naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk heel graag van je terug. Verder wil ik je vragen al het mailverkeer erbij te laten staan zodat ik of één van mijn collega’s je zo goed mogelijk van dienst kan zijn
.

Jammer dat die echte bazen niet zijn te bereiken. Ik heb nog een enquette formulier gevraagd.

Hoge dunk of geen hoge dunk .... that is the question !
BTW ik nam voor dat grietje op, personeel .... niet t bedrijf hoor.
 
Laatst bewerkt:
Damn dat is wel een klote verhaal!

Maar ik ben van plan om komend weekend (zaterdag) een heel pak incl helm/ schoenen etc te kopen. Is het wel slim om naar motozoom te gaan? Ik bedoel: misschien dat die betaling pech was ofzo, of doen ze altijd zo raar/ gaar? Advies is welkom! (Heb geen idee waar ik anders zou moeten gaan kijken voor een pak... het zag er daar wel goed geprijst uit)
Je kan telefonisch bestellen, zonder te betalen. Je zegt nadrukkelijk dat je komt passen, evt. proefrijden of zo en dan pas betalen.
Je krijgt een bevestiging per mail en bericht als ze die spul in huis hebben. Helaas kloppen de artikel code´s niet met de site. De omschrijving is ook niet volledig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan