Niks geleerd!!!!

Best jammer dat er geen polletje is gemaakt.

1) Paarden horen op de weg thuis.
2) Paarden die niet schrikken mogen op de weg.
3) Paarden hoort in de wei.
4) Paarden zie ik liever op m'n bord met een lekker sausje.
 
Ohhhhh, dus de beesten moeten getraind worden omdat er van die domme klootzakken zijn die het leuk vinden te claxoneren als ze langs een paar rijden.....nou snap ik hem...
Zoals ik al schreef gaat het soms niet expres maar kan het gebeuren:
Op maandag 24 maart 2003 14:48 schreef Spider het volgende:Is het geen motorrijder is het wel een trekker of een kever die herrie maakt. Of als er dan een brandweer/ambulance met toeters en bellen aan komt...

Ik trek wel altijd m'n koppeling in als ik langs een knol rijdt, wel grotendeels voor m'n eigen veiligheid trouwens.
 
Juist ja je krijgt dat papiertje aan bij een pakkie boter....daar zou dan wat aan veranderd moeten worden!! Een motor heeft geen "eigen" wil dan een paard en daarvoor moet je wel eerst een rijbewijs halen.
 
Op dinsdag 25 maart 2003 11:26 schreef Bezemer het volgende:
Juist ja je krijgt dat papiertje aan bij een pakkie boter....daar zou dan wat aan veranderd moeten worden!! Een motor heeft geen "eigen" wil dan een paard en daarvoor moet je wel eerst een rijbewijs halen.

DAT vraag ik me wel eens af... :+
 
Maar ja... dan heb ik nog een helm op en jij op dat moment niet..... komt best hard aan zo'n kopstootje....... O-) (ach laat maar zitten ook... :X )

Het gaat mij der niet om of jij zo'n grote/stoere/sterke (kies zelf maar wat uit) vent bent die alles en iedereen aan kan, ik bedoel alleen maar dat ik de reactie van de topicstarter wel kan begrijpen. Als iemand (of een groepje in dit geval) mij of mijn dieren (of familie/vrienden die op die dieren zitten) opzettelijk in gevaar brengen dan had ik hetzelfde maar waarschijnlijk extremer gereageerd, ongeacht het geslacht wat onder die helm zit.

Maar uit alle reacties hier begrijp ik dat alles wat motor rijdt heilig is en iedereen zich daar maar aan aan moet passen... Op een paar uitzonderingen na.
 
Ik denk dat men zich voornamelijk opwindt over het feit dat ie iemand anders, dus niet degene die het deed, een knal voor haar harses gaf.
 
Ja dat begrijp ik ook wel, maar een hoop mensen gaan wel erg makkelijk voorbij aan hetgene wat daarvoor is gebeurt en de voor mij begrijpelijke reactie hierop.
Het enige wat ze zien is een motorrijder die ook nog vrouwelijk is en niets gedaan heeft, dan ben je toch wel van god los als je zoiets doet..
 
Ik trek altijd mijn koppeling in in de buurt van paarden...wel zo sociaal!

Bij fietsers doe ik dat niet meestal...soms vrij aso...
 
Ja dat begrijp ik ook wel, maar een hoop mensen gaan wel erg makkelijk voorbij aan hetgene wat daarvoor is gebeurt en de voor mij begrijpelijke reactie hierop.
Het enige wat ze zien is een motorrijder die ook nog vrouwelijk is en niets gedaan heeft, dan ben je toch wel van god los als je zoiets doet..

Prima,.. als jij dat normaal vindt,.. volgende keer, dat ik vindt dat jij te hard rijdt,.. kom ik je vrouw een tik geven,.. moet je eens kijken hoe snel jij van gedachten veranderd...

Die kerel op zijn fiets zat gewoon fout,.. en ik ga niet voor de 4x vermelde dat ik rekening houdt met paarden,...
 
Prima,.. als jij dat normaal vindt,.. volgende keer, dat ik vindt dat jij te hard rijdt,.. kom ik je vrouw een tik geven,.. moet je eens kijken hoe snel jij van gedachten veranderd...

Die kerel op zijn fiets zat gewoon fout,.. en ik ga niet voor de 4x vermelde dat ik rekening houdt met paarden,...

Jij wil het volgens mij niet begrijpen |(
Ik zeg niet dat ik dit normaal vind maar begrijpelijk!!
Flikker toch is op met je onzinnige reacties als "dat doe je niet bij een meisje" en "kom ik je vrouw..." Hoe snel zie je dat iemand op een rijdende motor met helm op een man of een vrouw is? Dat wist die jongen niet en hij zal er waarschijnlijk spijt van hebben.
Maar goed, jij vindt het weer normaal dat je niet mag reageren als iemand al toeterend voorbij een paar paarden rijdt. :z Het feit dat hij een van de motorrijders een tik gaf was voor jou vele malen belangrijker om op te reageren dan het in gevaar brengen van de paarden en hun berijders.
 
Laatst bewerkt:
ik herken wel een vrouw op een motor.
je ziet het makkelijk aan de bouw. als je al niet haar haar onder de helm vandaan ziet komen.... :z
 
tja, alle vrouwen hebben ook cupmaat dubbel D, smalle taille en lang kastanje bruin haar....... in m'n dromen :+
 
Jij wil het volgens mij niet begrijpen |(
Ik zeg niet dat ik dit normaal vind maar begrijpelijk!!
Flikker toch is op met je onzinnige reacties als "dat doe je niet bij een meisje" en "kom ik je vrouw..." Hoe snel zie je dat iemand op een rijdende motor met helm op een man of een vrouw is? Dat wist die jongen niet en hij zal er waarschijnlijk spijt van hebben.
Maar goed, jij vindt het weer normaal dat je niet mag reageren als iemand al toeterend voorbij een paar paarden rijdt. :z Het feit dat hij een van de motorrijders een tik gaf was voor jou vele malen belangrijker om op te reageren dan het in gevaar brengen van de paarden en hun berijders.

Ik denk eerder dat jij mij niet begrijpt, als iemand er zo asociaal voor bij rijdt mag je daar zeker wat van zeggen... (Ik blijf me herhalen.... |( )

Maar vindt het gewoon, dom, laag bij de grond etc etc dat ie de eerst volgende pakt, die er toevallig achter rijdt.. en snap ff niet wat hier begrijpelijk aan is... (en geloof me als ik iemand die jou dierbaar is tikken ga geven, begrijp jij het ook niet meer)

En dat dan juist deze kerel, commetaar gaat geven dat we begrip voor dit soort rijders moeten opbrengen, schiet dan heel snel in het verkeerde keel gat..
 
ik herken wel een vrouw op een motor.
je ziet het makkelijk aan de bouw. als je al niet haar haar onder de helm vandaan ziet komen.... :z
Misschien meestal wel maar niet altijd! Dan rij je achter een bekende van mij en dan denk je: lekker wijf en ze rijdt nog flink door ook :9 Blijkt het ineens een vent te zijn als de helm afgaat!
 
Maar vindt het gewoon, dom, laag bij de grond etc etc dat ie de eerst volgende pakt, die er toevallig achter rijdt.. en snap ff niet wat hier begrijpelijk aan is... (en geloof me als ik iemand die jou dierbaar is tikken ga geven, begrijp jij het ook niet meer)

En dat dan juist deze kerel, commetaar gaat geven dat we begrip voor dit soort rijders moeten opbrengen, schiet dan heel snel in het verkeerde keel gat..

De topicstarter vroeg volgens mij om wat begrip voor de andere weggebruikers, met name (zijn) paarden, omdat één idioot al claxonerend zijn paarden de sloot in joeg. Dat je het daar wel mee eens bent hoef je inderdaad niet weer :P uit te leggen...

Dat hij daarna een onschuldige vrouw een tik op haar helm gaf is een (niet goed te praten) impuls waar hij zelf ook z'n bedenkingen bij heeft:
Op maandag 24 maart 2003 13:07 schreef catdriver het volgende:
Die knal voor d'r harses zal toch niet zo hard aangekomen zijn aangezien ze een helmpie op had
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Klopt deed mij ook meer pijn dan haar, punt blijft natuurlijk ik had niet zo moeten reageren, en waar het mij nou om gaat is dat een ieder een beetje rekening houdt met elkaar dan moet het allemaal kunnen. Lijkt mij! En in de berm rijden kan ook dan heb je ook geen stront op de weg.

Snappie? :)
 
very off toppic ;)
Wie is er hier lid van PF(paarde forum) :P

Ja, ik. Pas nog een topic daar gestart omdat ik de hoefsmid ga aanklagen vanwege het wegslippen met nieuwe hoefijzers, terwijl ik heel rustig wegstapte, schijnt vet op te zitten en dat had hij mij niet verteld :+
 
Op dinsdag 25 maart 2003 16:28 schreef Wile E. Coyote het volgende:De topicstarter vroeg volgens mij om wat begrip voor de andere weggebruikers, met name (zijn) paarden, omdat één idioot al claxonerend zijn paarden de sloot in joeg. Dat je het daar wel mee eens bent hoef je inderdaad niet weer :P uit te leggen...

Dat hij daarna een onschuldige vrouw een tik op haar helm gaf is een (niet goed te praten) impuls waar hij zelf ook z'n bedenkingen bij heeft:Snappie? :)


Psies, jij begrijpt het :)
 
Ja, ik. Pas nog een topic daar gestart omdat ik de hoefsmid ga aanklagen vanwege het wegslippen met nieuwe hoefijzers, terwijl ik heel rustig wegstapte, schijnt vet op te zitten en dat had hij mij niet verteld :+
Ach, vroeger gebruikte de hoefsmid geen silliconen laag voor de hoefijzers en de ruiter ging was dus gewend in gallop te vertrekken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan