ongeluk gorichem "kneedown willem"

fzr400rr.

sterkte !!! ;(
Deze toevallig? ;( (foto's megameeting)

DSCN0402.sized.jpg


DSCN0403.sized.jpg


Kneedown willem, veel sterkte jongen.
 
En dus wilde ik graag weten hoe nu zijn voorwiel spontaan weg kan glijden? Natuurlijk weet ik wel dat je soms erg schuin gaat/ wilt, maar dan nog. Is soms echt ineens de grip weg? Heeft natuurlijk te maken met hoe schuin je gaat. Hoe de toestand van je banden is. De temperatuur van asfalt & band. Weersomstandigheden etc. etc.

De bocht waar hij in is gegaan heeft zowiezo altijd 1 narigheid en dat een een stuk gerepareert asvalt waardoor je een heeeeel klein hobbeltje in de weg hebt wat normaal geen problemen geeft , maar 2 dagen voor de crash ben ik er ook nog geweest en toen lag er een flink spoor olie/diesel in die bocht dus dat kan er ook nog mee te maken gehad hebben .... vallen gebeurt nooit zomaar en aan de banden en de rijder heeft het niet gelegen

[edit]

als ik zo de foto's bekijk is het ongeveer te hoogte van de bobbel gaan glijden, het oliespoor lag verder naar boven ...

[/edit]
 
he maarten ik was die gozer die er als eerste bij was hoorde dat alles goed gaat met je broer hoop dat hij weer snel herstelt is tot snel weer de groeten aan je broer en beterschap groeten van bas
 
Veel sterkte aan willem, suuk6 met je herstel
Die foto is hoe krom het ook klinkt toch wel "mooi", zijn maar weinig mensen buiten een Rossi etc. om die zo'n foto van zichzelf hebben.

Hoe is het met de fotograag? Die zal zich ook wel rotgeschokken zijn. Zo te zien ging Willem aardig richting camera.

Als iets bekent trouwens over de operatie?
 
Veel sterkte Willem, ik weet hoe het voelt om je onderbeen te breken. De 1e nachten zijn het ergst...de revalidatie kost even, maar binnen een half jaartje zou je alweer motor kunnen rijden (kon ik wel tenminste).

P.S. ik neem aan dat ie nu onderhand al geopereerd is, mij hadden ze dezelfde nacht nog (het was 's avonds gebeurd) geopereerd. Zal waarschijnlijk ook een pin met schroeven worden...ik heb ze nog liggen als 'aandenken'.
 
ALs ik dan toch een keer moet gaan dan meteen met zo'n foto. Klote van het ongeluk. maar die foto is echt :} !!

[me]Redline Rider heeft toch nog altijd liever actie pics waar alles goed gaat.
[/me]



Hoe is het met willem?
 
Willem ligt nu in het Dijkzicht. Hij zit nu in het gips. Ze proberen het zonder operatie goed te krijgen. Volgende week gaan ze kijken of het recht staat. Zo ja, dan blijft het bij het gips anders moet er toch geopereerd worden. Dus het is nog even afwachten. Het is nog niet bekend wanneer hij naar huis mag. Maar ik denk zelf dat ze hem er niet zo lang meer houden als alles goed gaat.
Verder gaat het wel met hem, op de pijn na dan. Maar nu begint hij ook wel een beetje te beseffen wat er is gebeurd en dat zijn fiets kapot is.
En die foto... Ik schrok me kapot toen hij weggleed, maar drukte nog net op het knopje. Ben toen gelijk achter een boom gaan staan. Behalve twee trillende benen had ik verder niks.

Maarten
 
Willem ligt nu in het Dijkzicht. Hij zit nu in het gips. Ze proberen het zonder operatie goed te krijgen. Volgende week gaan ze kijken of het recht staat. Zo ja, dan blijft het bij het gips anders moet er toch geopereerd worden. Dus het is nog even afwachten. Het is nog niet bekend wanneer hij naar huis mag. Maar ik denk zelf dat ze hem er niet zo lang meer houden als alles goed gaat.
Verder gaat het wel met hem, op de pijn na dan. Maar nu begint hij ook wel een beetje te beseffen wat er is gebeurd en dat zijn fiets kapot is.
En die foto... Ik schrok me kapot toen hij weggleed, maar drukte nog net op het knopje. Ben toen gelijk achter een boom gaan staan. Behalve twee trillende benen had ik verder niks.

Maarten

Het is en blijft klote, zeker met een motor waar zoveel werk in zit.

Had je nu ook nog die andere foto's van die avond? Zou je die eventueel in het Gorinchem topic kunnen zetten?
 
Ik hoop dat het zonder operatie kan! [me]Spider is aan het duimen voor Willem!
[/me]

Ik kan me voorstellen dat je twee behoorlijk trillende benen had, dat is schrikken als je hem zo onderuit ziet gaan! Ondanks alle '( wel een mooie actiefoto.
 
Willem ligt nu in het Dijkzicht. Hij zit nu in het gips. Ze proberen het zonder operatie goed te krijgen. Volgende week gaan ze kijken of het recht staat. Zo ja, dan blijft het bij het gips anders moet er toch geopereerd worden. Dus het is nog even afwachten. Het is nog niet bekend wanneer hij naar huis mag. Maar ik denk zelf dat ze hem er niet zo lang meer houden als alles goed gaat.
Verder gaat het wel met hem, op de pijn na dan. Maar nu begint hij ook wel een beetje te beseffen wat er is gebeurd en dat zijn fiets kapot is.
klote!!
En die foto... Ik schrok me kapot toen hij weggleed, maar drukte nog net op het knopje. Ben toen gelijk achter een boom gaan staan. Behalve twee trillende benen had ik verder niks.

Maarten
heel knap!!! ...en vet...! ik heb nog nooit een crash foto gezien in actie van een mf'er...dit is de eerste...! :}
 
Zo net nog de witte streep gezien die achtergebleven is.
Er heeft een elftal aan engeltjes achterop zijn fiets gezeten!

Als je dan toch moet gaan, dan maar met foto ;(

Willem heeft echt veel gelukt gehad!!!
 
zit er ook en blauwe r1 bij dan
heb jij dan de gsx met het blauwe pak ??
Ja heb inderdaad een Srad.

Ga wel eens rijden met een vriend die een groene zx-r heeft.
Maar heb vernomen dat er best een redelijke groep is in krimpen??

Laat maar een keer horen.

Groeten Stifler
 
Terug
Bovenaan Onderaan