ongeluk gorichem "kneedown willem"

Gek! dus die computer is nu binnen handbereik? :) Kan je tenminste wat doen overdag! Ik zal die foto's maar niet plaatsen he? Kom van de week wel ff Ghostrider bij je brengen dan slaapt ie ook weer bij je :z
 
Hallo mensen. Bedankt voor jullie vele reacties :} . Ik ben op dit moment weer thuis. Ik kan niks. Zit van grote teen tot ballen in t gips :( . Mn bed staat beneden en ik ga er alleen uit om ff te poepen. Ik mag er absoluut niet op staan. Zodra ik sta doet het echt heel veel pijn. Donderdag moet ik terug naar het Dijkzicht. Ze gaan dan kijken of het been nog beter gezet moet worden of dat er nog geopereerd moet worden. Ik moet met dit gips 3 maanden doen ;( . Geen loopgips. Ik zal donderdag laten weten wat er gaat gebeuren. Mijn motorfiets is krom en overal beschadigd. Loss dus ;( . Helaas, maar er komt wel weer een nieuwe. Tijd zat om rustig te zoeken. Maar het motorrijden blijf ik doen. Blad rijden wel minder, maar dat zei ik na de crash van Marcel ook :? . Nogmaals bedankt voor de vele reacties :} :} :} :} . Ik zie jullie volgend seizoen wel weer. Iedereen de groeten. En doe vorzichtig op t blad. Het gaat allemaal zo snel, dat het zo voorbij kan zijn.

Kneedown Willem

Sterkte kerel!
 
Hej Willem,

Veel sterkte met je gezondheid!
Je kan nu wel veel op het forum zitten, maar dat weegt niet op tegen binnen liggen in het gips met dit weer zonder fiets :(

Succes!
 
Gelukkig toch weer thuis! Ah ja joh, die fiets komt idd nog wel. Eerst zorgen dat je weer een beetje op de been komt. Sterkte, dat wordt de komende tijd dus veel MF'en! :)


PS, vraag eens aan je broertje of ie voor mij de originele foto heeft die hij van mij gemaakt heeft (zie icon). Ik wil het op foto laten zetten :9
 
......Zit van grote teen tot ballen in t gips :( . Mn bed staat beneden en ik ga er alleen uit om ff te poepen......
Kneedown Willem

Da's nie handig...Beterschap in ieder geval...

P.S.,
Had je je vlechtje wel in je helm die dag? Ding zou geluk moeten brengen... :+
Anyweez...volgend seizoen gewoon weer lekker op het circuit blazen, Willem! Zie ik je daar wel weer (ik rijd de laatste tijd helemaal niet meer voor de lol op straat: niet alleen omdat er erg veel gasten afklappen de laatste tijd, glijen is mijn hobby...ik wil alleen geen palen enzz. tegenkomen...)
 
Hallo mensen. Bedankt voor jullie vele reacties :} . Ik ben op dit moment weer thuis. Ik kan niks. Zit van grote teen tot ballen in t gips :( . Mn bed staat beneden en ik ga er alleen uit om ff te poepen. Ik mag er absoluut niet op staan. Zodra ik sta doet het echt heel veel pijn. Donderdag moet ik terug naar het Dijkzicht. Ze gaan dan kijken of het been nog beter gezet moet worden of dat er nog geopereerd moet worden. Ik moet met dit gips 3 maanden doen ;( . Geen loopgips. Ik zal donderdag laten weten wat er gaat gebeuren. Mijn motorfiets is krom en overal beschadigd. Loss dus ;( . Helaas, maar er komt wel weer een nieuwe. Tijd zat om rustig te zoeken. Maar het motorrijden blijf ik doen. Blad rijden wel minder, maar dat zei ik na de crash van Marcel ook :? . Nogmaals bedankt voor de vele reacties :} :} :} :} . Ik zie jullie volgend seizoen wel weer. Iedereen de groeten. En doe vorzichtig op t blad. Het gaat allemaal zo snel, dat het zo voorbij kan zijn.

Kneedown Willem

He Willem,

Eindelijk thuis, ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden! Hoe is het verder allemaal gegaan? Toen wij terugreden richting Alblasserdam haalde ik de ambulance nog in, die was weer op weg naar huis. Nog even naar ze gezwaaid.

(Ik was trouwens die gast die tegen je aan zat te lullen toen je lag te wachten en toen die ambulance er was).
 
Hallo allemaal.

Ik maak t goed op dit moment. Ik ben afgelopen donderdag weer s naar t ziekenhuis geweest voor onderzoek voor mn zielige beentje ;( . De foto's zagen r goed uit zei de arts :) . Ze hebben de hoek van mn scheenbeen iets veranderd. Deed geen pijn. Wiggen noemen ze dat. Volgende weeek weer terug voor een foto. Over 3 a 4 weken gaat t gips eraf en krijg ik onderbeen gips. Geen loopgips :( . Dat moet een aantal maanden blijven zitten. Dus ik moet nog ff. En daarna komt de revalidatie nog. Ik red het wel. Volgend jaar ben ik weer van de partij. Reken maar.

Groetjes

Willem
 
Hallo allemaal.

Ik maak t goed op dit moment. Ik ben afgelopen donderdag weer s naar t ziekenhuis geweest voor onderzoek voor mn zielige beentje ;( . De foto's zagen r goed uit zei de arts :) . Ze hebben de hoek van mn scheenbeen iets veranderd. Deed geen pijn. Wiggen noemen ze dat. Volgende weeek weer terug voor een foto. Over 3 a 4 weken gaat t gips eraf en krijg ik onderbeen gips. Geen loopgips :( . Dat moet een aantal maanden blijven zitten. Dus ik moet nog ff. En daarna komt de revalidatie nog. Ik red het wel. Volgend jaar ben ik weer van de partij. Reken maar.

Groetjes

Willem


beterschap kerel ;)
 
Hallo allemaal.

Ik maak t goed op dit moment. Ik ben afgelopen donderdag weer s naar t ziekenhuis geweest voor onderzoek voor mn zielige beentje ;( . De foto's zagen r goed uit zei de arts :) . Ze hebben de hoek van mn scheenbeen iets veranderd. Deed geen pijn. Wiggen noemen ze dat. Volgende weeek weer terug voor een foto. Over 3 a 4 weken gaat t gips eraf en krijg ik onderbeen gips. Geen loopgips :( . Dat moet een aantal maanden blijven zitten. Dus ik moet nog ff. En daarna komt de revalidatie nog. Ik red het wel. Volgend jaar ben ik weer van de partij. Reken maar.

Groetjes

Willem

Het is effe doorbijten maar hopelijk weer snel rijden Willem!
Kan je PLEASE die originele foto naar mij mailen, ik wil hem dolgraag hebben! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan