onterechte bekeuring

Was dit een motormuisagent of zat hij in een auto? Ik heb wel eens gehoord dat een agent alleen in de auto geen bekeuring kan schrijven tenzij hij meet app. in zijn auto heeft.
Een motor agent mag je echter wel bekeuren voor een geconstateerde snelheid.
Weet dit niet voor 100% zeker, maar..... wie weet heb je er wat aan.
Helaas, één auto-agent die achter jou rijdt en op zijn (geijkte) teller ziet dat jij te hard rijd, mag je op de bon slingeren > Op zijn woord.

Dus al was hij alleen..Maakt weinig uit. Die $# :r $% :j -agent(-en) kunnen je dus maken en breken. Het is toch niet best :?
 
Helaas, één auto-agent die achter jou rijdt en op zijn (geijkte) teller ziet dat jij te hard rijd, mag je op de bon slingeren > Op zijn woord.
En diezelfde :j agent :r doet vervolgens zo'n gigantisch ruwe schatting van je snelheid dat die hele zogenaamd |( geijkte teller totaal geen zin meer heeft, als hij een slechte dag heeft overdrijft hij lekker en schrijft hij mooi de snelheid op die HIJ heeft moeten rijden om je in te halen, veel te hoog dus.

Maar ja, de :r vrienden :j van politie :j hebben altijd gelijk, ze staan immers onder :r ede :r .

Binnenkort maar even het ijkingsrapport opvragen lijkt me van die :r Bora :r . Laat die :j gasten :j maar wat doen voor hun centen. |(
 
over dat ijkings raport..moeten de voertuigen niet elk half jaar geijkt worden........de bekeuring is van 27-09-2001 en ik heb er een ijkingsraport later thuis gestuurd gekregen en die is van 16-11-2000..........
is daar bezwaar van te maken........
en die agent heeft ook zeker wel de snelheid geschat dat zei hij zelf dat hij dat "later op het bureau wel even ging bepalen"...
 
woord tegen woord....moeilijke situatie kerel...
ik hoop dat het gaat lukken...succes iig. :)

sommige agenten zijn echte kl**tza**en...maar aan de andere kant...er zitten ook weer een aantal goeie bij...

dus ja...suc6 nogmaals...
gewoon uitvechten tot in de hoogste boom...uh..gerrechtshof..
 
Woord tegen woord......... zo'n vent heeft een eed afgelegd en daarom zal jij het altijd verliezen als het jouw woord tegen zijn woord is. Eerlijk hè :r
 
het was een echte loser hij moest en zou wat vinden het was een motoragent zonder meetapparatuur en/of camera.......
was dat maarzo dan had hij teminste kunnen zien dat ik gelijk had.........

Neem maar van mij aan dat ie je dan gewoon een bekeuring mag geven voor te snel rijden. Been there, done that... Alleen een beetje kinderachtig van die NSB'er stommerik om net zolang te gaan lopen zoeken naar een onvolkomeheid aan je fiets totdat ie aan z'n gerief is gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was, zou ik echt even naar de tuftufclub.com gaan.

Ik zie dat ze een aantal "vorm fouten" gemaakt hebben.

Je hebt daar ook een forum, en ook een juridisch sub forum.

Daar lopen ook een paar juristen rond, die kunnen je echt helpen.

en ik deel de mening dat veel agenten gewoon :j :j gigantische lullen zijn!
 
Als ik jou was, zou ik echt even naar de tuftufclub.com gaan.

Ik zie dat ze een aantal "vorm fouten" gemaakt hebben.

Je hebt daar ook een forum, en ook een juridisch sub forum.

Daar lopen ook een paar juristen rond, die kunnen je echt helpen.

en ik deel de mening dat veel agenten gewoon (Afbeelding) (Afbeelding) gigantische lullen zijn!
ben ik helemaal met je eens maar naar lang procuderen moet ik helaas toch betalen....maar ja niet geschoten is altijd mis
 
Ook meegemaakt, kijk vaak in mijn spiegeltjes,(donkere weg verhaal staat ergens op het forum) had hem in de gaten toen hij mij nog niet eens zag, ben toen langzaam gaan rijden........... kreeg een schatting :? triest...... moest wel dokken !!.... V&(*&^LE T&^%%$%R :( Had gewoon een slechte dag (en niks meegemaakt en daar ben je toch geen wout voor geworden toch?)
 
Mij lijkt als op je PV een verkeerde datum staat je alleen wat verklaringen nodig hebt dat je op die datum niet op de weg bent geweest maar op een verjaardag Je hoeft je mijns inziens alleen maar te verdedigen tegen (strafbare) feiten genoteerd in de PV.

Ben zelf ook een keer redelijk hard genaaid Lennard van Eijck was de naam ook te beroerd om ofwel zijn naam te geven of een gesprek aan te gaan. Woonplaats en/of adres zijn welkom (omgeving N-Brabant denk ik)

Greetz
 
hij heeft ook echt alleen nagekeken maar kon niets vinden....(profiel banden, "ketting spanning, remlicht voor + achter", koplamp, groot licht, achterlicht, rijbewijs, verzekering, rem blokken) echt alles maar hij kon niets vinden en werd dus nog nijdiger.
Je hebt in ieder geval je gevoel voor humor niet verloren, en ik hoop dat je dit wint.
:}
[edit]
Hoe is het dan afgelopen?
 
Tja, ik geloof niet dat ze je horen Dirk.... ;)
Dit is een heel oud topic, schijnt net aan een tweede adem begonnen te zijn... :+
Zeg dat wel...als jullie iedere keer weer opnieuw posten... |( }) ;)


Ohja...

Op vrijdag 30 januari 2004 19:40 schreef GJrsvR het volgende:Je hebt in ieder geval je gevoel voor humor niet verloren, en ik hoop dat je dit wint.
:}
[edit]
Hoe is het dan afgelopen?

Op vrijdag 30 januari 2004 16:38 schreef ZXR Freak het volgende:ben ik helemaal met je eens maar naar lang procuderen moet ik helaas toch betalen....maar ja niet geschoten is altijd mis
full
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan