Peter R. de Vries - (politie)wegmisbruikers

het programma was

  • O ik heb gekeken en vind het volkomen terecht om de politie

    Stemmen: 0 0,0%
  • O ja aanpakken die politie, achter slot en grendel dat tuig

    Stemmen: 2 6,1%
  • O ik heb gekeken maar na 3 keer dezelfde beelden ben ik in s

    Stemmen: 15 45,5%
  • O Who the F*** is Peter R de Vries

    Stemmen: 4 12,1%
  • O politie? Hebben we die nog in NL ;)

    Stemmen: 2 6,1%
  • O leuke beeldvulling maar graag volgende keer iets wat wel l

    Stemmen: 2 6,1%
  • O als er zoveel gepost wordt wil ik het ook graag zien, heef

    Stemmen: 8 24,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee is dit weer zo'n 'zij wel en ik niet' topic? Over een 'zij wel en ik niet' tv-programma? Laat me raden, op dé sensatiezender van NL, SMS6.
 
Laatst bewerkt:
tja helaas en het spijt me echt.
helaas roept de financiele wereld mij ook.
maar als ik binnen ben voor mijn 40ste dan maak ik een ethisch besluit en zal mijn intelligentie en management talent laten stralen over jullie dienders opdat jullie ook gaan stralen van daadkracht en toewijding.

ik weet dat dat een verre droom is MAAR,

als jullie worden aangereden, gebeten, aangeschoten of neergestoken dan is er wellicht kans dat je mij of mijn beleid gaat tegenkomen in de gezondheidszorg.
dan zijn jullie wel in miin goede handen en kom persoonlijk langs voor een goed gesprek *:)
_O- _O- _O- te lachwekkend voor woorden dit!!!
Tijd dat je ff met beide pootjes op de wereld terug komt pik!
 
Nog even wat tips voor de adspirantjes,

. zuipen zoveel je kunt, want wie gaat je aanhouden in een blik met blauwe lampies erop
. vrouwen vinden uniformen wel cool, dus laat je pij... ipv een bon
. zoveel mogelijk 'buitenlandse' medemensen ontwijken, want die dragen wapens..dus beter hard rennen als de situatie blijkt te escaleren en vooral dit niet melden aan collega's, je zou wel eens uitgelachen kunnen worden
. kleine kinderen zijn makkelijk om te praten en te beboeten zonder veel weerwoorden
. bekeur foutparkeerders liever met een team van 4 man minimaal
. mocht je een collega hebben die op Hardy lijkt, ga dan absoluut geen achtervolging te voet aan, je staat voor lul
. maak goeie vriendjes met portiers van de bekende disco's, mocht je eens in de problemen komen
. wissel s'zomers eens van werkplek in de auto, dan kan de andere arm ook mooi bijbruinen
. ga s'avonds niet te laat naar de stad, ze zouden je wel eens uit kunnen schelden
. bij het laseren goed achter een dikke paal blijven staan zodat echt niemand je herkend

:+
 
Laatst bewerkt:
Nog even wat tips voor de adspirantjes,

. zuipen zoveel je kunt, want wie gaat je aanhouden in een blik met blauwe lampies erop
. vrouwen vinden uniformen wel cool, dus laat je pij... ipv een bon
. zoveel mogelijk 'buitenlandse' medemensen ontwijken, want die dragen wapens..dus beter hard rennen als de situatie blijkt te escaleren en vooral dit niet melden aan collega's, je zou wel eens uitgelachen kunnen worden
. kleine kinderen zijn makkelijk om te praten en te beboeten zonder veel weerwoorden
. bekeur foutparkeerders liever met een team van 4 man minimaal
. mocht je een collega hebben die op Hardy lijkt, ga dan absoluut geen achtervolging te voet aan, je staat voor lul
. maak goeie vriendjes met portiers van de bekende disco's, mocht je eens in de problemen komen
. wissel s'zomers eens van werkplek in de auto, dan kan de andere arm ook mooi bijbruinen
. ga s'avonds niet te laat naar de stad, ze zouden je wel eens uit kunnen schelden
. bij het laseren goed achter een dikke paal blijven staan zodat echt niemand je herkend

:+


Volgens Dikke van Dale:

as·pi·rant (de ~ (m.), ~en)
1 [Ned.] laagste politieambtenaar bij de regiopolitie
2 sporter in een jongere leeftijdsklasse [bv. 12-14 jaar] => adspirant :+
 
@ Ray,
Ik kijk er al naar uit datmijn collega's en ik in de gezondheidszorg dan met opgeheven hoofd en borst vooruit kunnen gaan lopen. ;)
Ik heb natuurlijk geen universiteit, en daar zal het wel aan liggen, maar:
Als je vindt dat de politie te slecht betaald en je wilt met je 40e "binnen" zijn, waarom ga je dan in de gezondheidszorg werken? :? :?

een befaamd nederlands chirurg zei ooit tijdens zijn college:
"enkelen van jullie gaan meer verdienen dan mij"
managementsfuncties in de zorg betalen schrikbarend goed, zijn van die salarissen waar heel nederland schande van spreekt als er weer iets over word geschreven :+

alleen vind ik geld niet zo heel belangrijk, laat staan macht te verwezenlijken, zou het wel kunnen maar ja, dan heb ik te weinig tijd om te jammeren op MF over de boze gemene politie O-)
 
en als "het er snel zijn" zo belangrijk is, waarom sluit je dan politie bureau's?

Daar heb je het verschil te pakken tussen beslissingen genomen door de politiek, op grond van keuze's van de gemiddelde Nederlander en de inzet die de meeste individuele politiemensen desondanks toch nog wel hebben voor diezelfde Nederlander.
 
ik denk dat het bij de politie ontbreekt aan mensen zoals mij die een nieuwe wind door de verstofte organisatie kan laten waaien.
dat agenten met opgeven borst weer over straat kunnen en dit soort topics tot het verleden behoren.

maar de politie betaald zo fucking kut dat ik er maar vanaf zie, helaas voor jullie ;(

Jochie.... geef nu maar toe... uit alles is mij allang duidelijk geworden dat jij gewoon afgewezen bent in de sollicitatieprocedure.... :W
 
hallo zeg, ontbeerd de politie nu ook al gevoel voor humor ...
er stond toch duidelijk een :+ achter die opmerking.

daarnaast als de politie alles pikt van hogerhand waarom mekkeren ze dan wel over hun loon en gaan ze staken, das toch ook van hogerhanmd bepaalt :P

daarnaast behoor ik niet tot de idioten die SP, PVDA of GL stemt, als het aan mij lag krijg je pas kiesrecht als je voldoet aan bepaalde eisen en dan niet alleen leeftijd en nationaliteit.

behoorlijke 9 tot 5 mentaliteit hier zeg ...

en zeker niet van de patat generatie.
ik ben generatieloos

en kansloos.

Wat heb jij eigenlijk nu wel als statement of wat beteken jij nu echt in deze maatschappij... ??


Hoooww... even een :+ erbij zetten :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat iedereen zich wel erg aangevallen voelt in dit tropic en het is wel duideijk dat het altijd makkelijk is om iemand af te zeiken of de schuld te geven.

Ik heb uit EIGEN ervaring ook wel eens raar van de politie opgekeken.
1. een politie auto over de busbaan zien rijden (ik dacht misschien spoed) maar die zelfde meneer de agent voor mij in de rij zien staan bij de febo. (volgens mij mogen ze dan niet over de busbaan ???)

2. een auto van iemand anders voor mijn garage waardoor ik er dus niet meer uit kan, daar de politie voor bel en vervolgens wordt mij gemeld dat ze daar niks tegen kunnen doen, dat snap ik ook wel maar wat nou als ik met spoed ergens heen moet.

3. afgesneden worden door een politie auto (zonder zwaailichten) die vervolgens ook door rood rijd, kan spoed zijn maar hij mag dan zeker het andere verkeer niet in gevaar brengen. wat hier dus niet alleen voor mij het geval was.

Ik kan mij dus heel erg goed voorstellen dat de man die deze brief heeft geschreven het raar vind dat dit zovaak gebeurt en waneer hij dit zou proberen hier een vette print voor zou krijgen.

Ik denk dat alle irritatie komt van dingen waar we eigenlijk niet genoeg van weten.

Ik kan me eigen ook scheel ergeren aan dingen die de politie doet, die volgens mij ook niet mogen. maar ga ze niet volgen om te kijken of ze spoed hebben.

Hierbij even mijn ervaringen en zoals ik erover denk

optie's open houden.

1 regelmatig word een melding of assistentieverzoek afgeblazen voordat je ter plaatse bent, dan kun je weer verder met wat je aan het doen was.

2 bull dat ze daar niet voor kwamen, dat hadden ze wel moeten doen.

3 tijd voor een voortgezette rijopleiding voor die politiechauffeur.
 
ik heb zeker wel zelfkritiek, zijn zat dingen waarin ik mezelf graag zie verbeteren.
discipline en met discussies ben ik nogal een hardliner :+
mijn zelfvertrouwen was eerst ook niet groot hoor, daar heb ik wel aan gewerkt al kan iedereen vanachter zijn pc blaten.
in het echt ben ik met discussies vaak iets milder en heb ik niet altijd zin om te discussieren vanwege de kans dat je ruzies krijgt.

ieder mens maakt nu eenmaal fouten en zelfkritiek heb je gewoon nodig om jezelf te verbeteren.

Luisteren en weten waar je het over hebt is ook een verbeterpuntje... :Y



Wat dat betreft pas je geheel in het profiel beleidsmaker en zou je idd ook zo bij de politie kunnen komen werken.
 
daar heb ik wel aan gewerkt al kan iedereen vanachter zijn pc blaten.

Idd. Inhoudelijk schop je overal maar wat tegenaan, zonder argumenten.

Laffe houding. Ik heb me aangeleerd niet ergens tegenaan te trappen, puur om het trappen. Als je wil trappen, zorg dan ook dat je meedenkt over hoe het beter kan, cq doe er iets aan.


Waar sta jij eigenlijk voor, wat heb jij voor inhoudt... ??
 
Luisteren en weten waar je het over hebt is ook een verbeterpuntje... :Y



Wat dat betreft pas je geheel in het profiel beleidsmaker en zou je idd ook zo bij de politie kunnen komen werken.

eerst stond er iets anders.

ik ga misschien beleid maken voor de gezondheidszorg en daar schaam ik me niet voor. ik heb zo mijn talenten waardoor ik daar zeker goed tot toe in staat ben.
de vraag voor mij is alleen wat ik echt wil.

jij mag trouwens ook wel eens aan jezelf werken.
bij elk commentaar of negatief bericht over de politie schiet jij meteen in de verdediging waarbij je typisch marokkanen gedrag vertoond.
alles en iedereen is de schuld behalve eigen soort.
enige vorm van verdere discussie is compleet onmogelijk omdat het toegeven van eigen tekortkomingen of verbeterpunten niet tot de opties behoort.

ik weet bijna wel zeker dat jij geen hoge (managements) functie binnen het korps hebt.
 
Daar heb je het verschil te pakken tussen beslissingen genomen door de politiek, op grond van keuze's van de gemiddelde Nederlander en de inzet die de meeste individuele politiemensen desondanks toch nog wel hebben voor diezelfde Nederlander.


ik snap ook niet waarom die pliesies en haar groupies/ hang arounds's hier altijd vol passie in de verdediging gaan.
 
Sinds wanneer is dat iets slechts?

Overigens kan dit topic net zo goed meteen op slot omdat iedereen met maar een heel klein beetje verstand, precies weet waar het op uit gaat draaien.
Alle punaises zijn ****honden.
Diegene die het met die honden eens zijn zijn moraalridders.
Dan heb je nog de dwarsliggers (trollen)
en uiteindelijk wordt het een persoonlijk moddergevecht in de vorm van woorden.
deze?

wat mij betreft mag hij ook op slot, al ga ik daar niet over...

Het generaliseren van alles en iedereen is weer erg makkelijk.
discussie gaat nu een beetje de verkeerde kant op.

Inderdaad, zoals jij al zei.. :P
 
...
ik weet bijna wel zeker dat jij geen hoge (managements) functie binnen het korps hebt.
Neen, dat is juist: Baksteen begeeft zich TUSSEN de mensen en verricht daardoor fatsoenlijk (deftig, goed, eerlijk) werk. (en ja, hij mag eens sneller rijden als de nood dit verrechtvaardigd, hij mag dan na zijn snelle rit ook de mensen bij elkaar vegen die aangereden zijn door iemand die zijn manoeuvre verkeerd heeft uitgevoerd)
(Hoger) management heeft meestal geen benul van wat de mensen op de straat écht doen. Bij het management is het meestal invullen van uren en "goede" rapporten doorsturen naar hogerhand.
 
Dus als een discussie de verkeerde kant op gaat moet het topic dicht??

gezellig.. :)
Als er opeens over "het Marrokanengedrag" gesproken wordt.

Omdat "de marrokanen" ook niet naar hunzelf zouden kijken.

e.d.

Dit is dus generaliseren van de bovenste plank en is iets waar ik mij best wel over op kan winden..
( en dan ben ik nog niet eens een marrokaan, en ontken ik niet dat deze mensen vaak negatief in het nieuws komen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan