Politie volgen op de snelweg?

Ik blijf waarschijnlijk gewoon vriendelijk vragen beantwoorden en zaken vanuit mijn achtergrond toelichten en mensen behulpzaam zijn als ze vragen hebben waar ze niet uitkomen terwijl het voor mij simpele vragen zijn ja...je bent op de wereld en M-F om elkaar te helpen, nietwaar ?? ;)
Je bent een goed mens :P })
 
Probeer t eens uit..??


Heb nog geen M-F sticker besteld, maar ga dat wel doen O-) .

Heb je al eens een motorrijder een bekeuring gegeven om zijn M-F sticker ?
Ervan uitgaan dat je met een collega op pad was, die dat besluit tot aanhouding genomen heeft.

als het een Windows Systeem is --> group policy instellen...

Ben zelf werkzaam in de ICT, en ook wij krijgen de standaard policy's.
In die policy wordt de naam van het bedrijf in de Internet Explorer (Microsoft Internet Explorer provided by *******) gezet.
Effe een klein scriptje gemaakt, dat zodra alle policy's geladen zijn het bedrijfsnaam veranderd wordt in "Motor-Forum" :X
Dit natuurlijk wel alleen op me eigen pc O-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de A6 ter hoogte van Lelystad reed ik met een gangetje van zo'n 160 (had beetje haast) toen ik ineens in de verte een politie bus waarnam.. scheinheilig als ik was zakte ik af naar de 120 om te checken wat z'n snelheid was... bleek gewoon 120 te rijden, dus ben er met zo'n 135 rustig langs gegaan. Zodra ik een 500 m voor hem reed het gas er weer op gegooid.

Vijf minuten later kwam ik achterop een politie auto die met een gangetje van zo'n 145 reed. Ben er lekker achter blijven hangen (moesten toch dezelfde kant op :+ ) en toen hij er vlak voor Joure afging gas er maar weer op gegooid :)

Mijn vraag: wat doen jullie als je politie tegen komt op de snelweg terwijl je zelf 'ietsje' te hard rijdt? Mega scheinheilig - zoals ik O-) - er heel rustig voorbij? Of geen risico nemen en afstand houden? Of zo snel mogelijk de snelweg afdraaien op zoek naar een wat politie vrijere weg? :+

Just curious 8-)

Ik heb nog geen motor. Ook geen motorrijbewijs trouwens :( (ben aan het lessen).
Maar het liefst zou ik er volgas langs willen rijden. Niet dat ik het zou doen in mijn oneindige goedheid. O-)
 
Laatst bewerkt:
Dat begrijp ik, maar wat als er een collega (met de auto of motor) bij jou is, die dat wel voorsteld.

[me]Diamon zit nu ergens aan te denken, domme vragen die niet bes.............. :X [/me]

Ligt aan de gedragingen die de motorrijder pleegt, niet aan het wel of niet een sticker hebben.
Bovendien als een collega iets beslist is dat ZIJN keuze, daar bemoei ik me niet mee, mits eea binnen de beroepsethiek past ;)

Baksteen heeft in 12 jaar al wel 1 keer een motorrijder bekeurd, autorijders rijden nou eenmaal veel asocialer :Y O-)



en zonder sticker O-)

ik zie t al...word tijd dat wij weer eens gaan rijden }) 8-)
 
Op de snelweg wil ik ook nog wel eens te hard rijden, maar ook alleen daar O-)

wel vaker is het overkomen dat er dan voor je of achter je een plisie opduikt, meestal (als ze achter me rijden) laat ik ze voorbij komen en blijf ik op zo'n 100 tot 200 meter hun keurig netjes volgen.. Als ze voor me opduiken en ik rijd te hard dan ga ik meestal zo een kleine 10km harder rijden als hun (130/135) en haal ze rustig in en kijk ze altijd ff aan zo van; goeiedag heren, alles lekker in die stinkende auto? meestal knikken ze ff vriendelijk en kan ik dus lekker een paar tellen later weer op het gas *D

Gaat me ook vast een X overkomen dat het niet zo gaat, maar om over alles te denken wat mis kan gaan, lekker rijden dus :Y :W
 
Op de snelweg wil ik ook nog wel eens te hard rijden, maar ook alleen daar O-)

Op de snelweg rij ik bijna nooit te hard (mijn motor rijdt erg lekker rond de 120 ~ 130) maar op van die brede rondwegen (bijvoorbeeld rond Hilversum en bij de Bargeres (Emmen)) waar je maar 50 mag heb ik wel problemen ... bovendien heb je continu het gevoel dat men je met alle geweld wil opdrukken als je eens netjes 50 probeert te rijden ... en sommige 60km wegen zijn ook :(

Ik bedoel ... als je zonodig een 60km zone wilt maken, doe dan in ieder geval wat leuke snelheidsremmers erin ... anders valt iedereen in slaap van de verveling |(
 
Ik bedoel ... als je zonodig een 60km zone wilt maken, doe dan in ieder geval wat leuke snelheidsremmers erin ... anders valt iedereen in slaap van de verveling |(

Ik hoop dat je nou niet praat over drempels maar over van die leuke knieschrapende chicanes
:+
 
Op de snelweg rij ik bijna nooit te hard (mijn motor rijdt erg lekker rond de 120 ~ 130) maar op van die brede rondwegen (bijvoorbeeld rond Hilversum en bij de Bargeres (Emmen)) waar je maar 50 mag heb ik wel problemen ... bovendien heb je continu het gevoel dat men je met alle geweld wil opdrukken als je eens netjes 50 probeert te rijden ... en sommige 60km wegen zijn ook :(

Ik bedoel ... als je zonodig een 60km zone wilt maken, doe dan in ieder geval wat leuke snelheidsremmers erin ... anders valt iedereen in slaap van de verveling |(

Bargeres :} hehe, daar woon ik *O*
Maar hoe kom je daar verzeild dan?

Moet je maar eens een x langs waaien, koffie ;) kan je nog wel wat meer leuke stukken laten zien in Emmen ;)

1. Micky Dees naar Gamma
2. Ph Foggstraat
3. Rietlanden
4. KB Holsloot
5. etc. etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan