Handje vol, en agv internet geneuzel: duizenden....Dat dus...
Maar ik heb het heeele topic doorgespit en vind nergens wat of wie waar mee gaat rijden
Wat is het ding? Die radarauto? En hoeveel worden het er, op 11 miljoen auto's???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Handje vol, en agv internet geneuzel: duizenden....Dat dus...
Maar ik heb het heeele topic doorgespit en vind nergens wat of wie waar mee gaat rijden
Wat is het ding? Die radarauto? En hoeveel worden het er, op 11 miljoen auto's???
s
Als het concept op radar werkt zit je ook nog eens je meting tijd tussen het uitzenden van het signaal en wanneer je weer het weer oppikt. Lijkt me toch niet dat je dan een betrouwbare meting kan verrichten?
Het zal me benieuwen of zo'n boete stand houdt als je deze aanvecht, in verband met mogelijkheid tot staandehouding en dergelijke. Als je aan de overkant van de snelweg rijdt is dat natuurlijk geen reële mogelijkheid, maar als oom agent nu achter je rijdt? Ik ben benieuwd wat een rechter van de eerste boetes gaat vinden.
Wat ik enger vindt, is dat, als je even gas geeft voor een inhaalmanoeuvre, je wellicht vanaf de andere kant van de weg een boete krijgt op een eventuele pieksnelheid (een aantal artikelen noemen controle in beide richtingen, maar geldt dit ook op een snelweg)?
Ik bedoel, het lijkt me stug dat je een boete krijgt als je even het gas opentrekt om in te halen als de politiewagen achter je rijdt en je je voor de rest wel aan de snelheid houdt. Die afweging die de agent maakt wordt een stuk lastiger als je een automatische snelheidsdetectie doet op snelheid vanaf de andere kant van de snelweg. Wordt het dan niet gewoon alles bekeuren in de hoop dat er maar zoveel mogelijk stand houden?
Ja mooi man, kan ik tenminste lekker doorrijden!Die keren dat ik de laatste tijd op een snelweg heb gereden was er weinig te verdienen
Wat is iedereen braaf
Zelfs na 1900 bleven de meeste 100 rijden
Waarom denk je dat de overheid de Corona heb uitgevonden, zodat ze met de anticoronialeinenting een traceerchip kunnen inplanten. Je krijgt gwoon een boete op naam!!Gemeten uit de tegenovergestelde richting? Dus op de brommert meten ze je van voren en checken ze je plaat van achteren om te bepalen wie het was? ben benieuwd hoe ze die info aan elkaar gaan knopen.
Waarom denk je dat de overheid de Corona heb uitgevonden, zodat ze met de anticoronialeinenting een traceerchip kunnen inplanten. Je krijgt gwoon een boete op naam!!
@# completaindekoffietheorieexamen
@# Satanischehemofielepedoillumiaretheorieexamenlokaal.
je hebt gelijk hek met je erachter word en met hashtag hashtags gebeurt er niks.Ja! Dat hep ik ook gelesen op feesboek!
#wegmethashtekdingheetgewoonhekkie
Opgepast: politie gaat radarauto's grootschalig inzetten
De politie gaat een nieuw wapen in de strijd gooien tegen snelheidsduivels: onopvallende radarauto's. Daar gaat Flitsmeister niet tegen helpen.www.autoblog.nl
dat dus..
maar waren geen AMG's..
lijkt mij ook wat overkill..
De scheidend projectleider Infrastructuur van de politie, Egbert-Jan van Hasselt, is in ieder geval klaar met hardrijders. “Er vallen nog veel te veel verkeersdoden door snelheidsduivels en andere verkeershufters,” zegt hij tegenover de Telegraaf. Hij hekelt het huftergedrag in het verkeer dat volgens hem steeds erger wordt.
Als het concept op radar werkt zit je ook nog eens je meting tijd tussen het uitzenden van het signaal en wanneer je weer het weer oppikt. Lijkt me toch niet dat je dan een betrouwbare meting kan verrichten?
Het concept radar wordt gebruikt om raketten met een snelheid > mach 1 naar hun doel te begeleiden.... En jij maakt je druk dat een meting te traag is .
Ik denk dat je er van uit mag gaan dat metingen, zelfs in tegengestelde richting, ontzettend nauwkeurig zijn.
Tijd om een jammer te ontwerpen.
Gemeten uit de tegenovergestelde richting? Dus op de brommert meten ze je van voren en checken ze je plaat van achteren om te bepalen wie het was? ben benieuwd hoe ze die info aan elkaar gaan knopen.
Het concept radar wordt gebruikt om raketten met een snelheid > mach 1 naar hun doel te begeleiden.... En jij maakt je druk dat een meting te traag is .
Ik denk dat je er van uit mag gaan dat metingen, zelfs in tegengestelde richting, ontzettend nauwkeurig zijn.
Tijd om een jammer te ontwerpen.
Er bestaat een vermoeden dat het o.a. om zwarte AMG A35's in de omgeving Doetinchem gaat. Het is nog niet 100% zeker dat het de onopvallende radarauto's zijn maar wel zeker dat het onopvallende politie auto's zijn. Zie bron.
Waarom niet, op dat moment reed je te hard een flitspaal doet niets andrs.
En wat betreft de staandehouding, ik ben een keer van achteren gelaserd?!? Stond netjes op het PV geen aanhouding mogelijk, voertuig reed van ons af....
Dat dus...
Maar ik heb het heeele topic doorgespit en vind nergens wat of wie waar mee gaat rijden
Wat is het ding? Die radarauto? En hoeveel worden het er, op 11 miljoen auto's???
Ik denk het niet hoor.Er bestaat een vermoeden dat het o.a. om zwarte AMG A35's in de omgeving Doetinchem gaat. Het is nog niet 100% zeker dat het de onopvallende radarauto's zijn maar wel zeker dat het onopvallende politie auto's zijn. Zie bron.
Ik ben bekend met radar. Heb zelf op zeeschepen gewerkt dus het werkingsprincipe is mij niet onbekend. Ze gaan het nu alleen doen met rijdende auto’s. Hoe betrouwbaar kan dat zijn?
ben er inmiddels ook achter dat ze allerlei soorten auto’s gaan gebruiken.
gewoon WOB’en die boete. 50/50 dat je er mee weg komt ook. Dat laseren biedt je beste kans in ieder geval
Elke onopvallende politieauto kan gebruikt worden voor snelheidsmetingen en dat zijn er duizenden,..tussen de 50 en 100 onopvallende auto’s die tijdens het rijden snelheidscontroles uitvoeren
Heel betrouwbaar.
De snelheidsmeter is geijkt. Rader meet. Daarna hoef je alleen nog een optel of atreksom te maken.
Uiteraard.....
Waarom biedt laseren de meeste kans ? Er kan gewoon op kenteken geverbaliseerd worden, laser geeft je wat dat betreft niet meer kans. Een radarpaal doet ook niet aan staandehoudingen tenslotte.
Omdat de metingen met mobiele flitsers en lasers aan meer voorwaarden moeten voldoen om tot een correcte meting te komen. Bij een vaste paal zijn een paar variabelen al opgelost. Bij mobiele controles moet dat constant opnieuw gedaan worden
denk hierbij aan bijvoorbeeld certificering voor de agenten, goedkeuring voor de controle, ijkrapporten etc.Dat kan behoorlijk in de papieren lopen. je hebt zo 50% kans dat ze over sommige papieren niet beschikken of geen tijd hebben om binnen de gestelde termijn te reageren. Dan ga je dus vrijuit
Een Gill vuur je af in de richting van het doel, die stijgt op en slaat van boven af in, allemaal met radar... wees maar niet bang dat het niet werkt. Uiteraard heb ik mijn twijfels bij de aanwezigheid van de middenbermIk ben bekend met radar. Heb zelf op zeeschepen gewerkt dus het werkingsprincipe is mij niet onbekend. Ze gaan het nu alleen doen met rijdende auto’s. Hoe betrouwbaar kan dat zijn?
Het zal me benieuwen of zo'n boete stand houdt als je deze aanvecht, in verband met mogelijkheid tot staandehouding en dergelijke. Als je aan de overkant van de snelweg rijdt is dat natuurlijk geen reële mogelijkheid, maar als oom agent nu achter je rijdt? Ik ben benieuwd wat een rechter van de eerste boetes gaat vinden.
Wat ik enger vindt, is dat, als je even gas geeft voor een inhaalmanoeuvre, je wellicht vanaf de andere kant van de weg een boete krijgt op een eventuele pieksnelheid (een aantal artikelen noemen controle in beide richtingen, maar geldt dit ook op een snelweg)?
Ik bedoel, het lijkt me stug dat je een boete krijgt als je even het gas opentrekt om in te halen als de politiewagen achter je rijdt en je je voor de rest wel aan de snelheid houdt. Die afweging die de agent maakt wordt een stuk lastiger als je een automatische snelheidsdetectie doet op snelheid vanaf de andere kant van de snelweg. Wordt het dan niet gewoon alles bekeuren in de hoop dat er maar zoveel mogelijk stand houden?