Reed te hard en tijd gevolgd door politie op snelweg. Boete?

Zelf eens met de auto niet handsfree bellen. Zag de politieauto te laat, gooide nog wel snel me telefoon weg maar ze hadden het al gezien.

Kwamen naast me rijden, maakte een gebaartje van dat zoiets geld kost en reden verder.
Ook enkele maanden in spanning af zitten wachten, maar na een aantal jaar denk ik niet dat die nog komt :p
 
Zelf eens met de auto niet handsfree bellen. Zag de politieauto te laat, gooide nog wel snel me telefoon weg maar ze hadden het al gezien.

Kwamen naast me rijden, maakte een gebaartje van dat zoiets geld kost en reden verder.
Ook enkele maanden in spanning af zitten wachten, maar na een aantal jaar denk ik niet dat die nog komt :p

Kan er überhaupt op kenteken geschreven worden voor dit feit?
 
Natuurlijk, is gewoon een mulder. Het moet wel gemotiveerd worden in het PV.

Puur ter informatie, ik wil geen discussie uitlokken. Maar ik heb even wat digitaal speurwerk verricht, waar uit kwam dat op Flitsservice aangenomen wordt dat het schrijven op kenteken in het geval van niet-handsfree bellen niet mag.
 
Neu krijg je niks van.
Ze moeten een geldige reden opgeven waarom ze je niet staande hebben kunnen houden.
Deze vlieger gaat hier niet op; ze hadden je kunnen laten volgen tot eerste afrit/pomp etc..

So no worries :z
Wat een onzin. Er zijn nog een tal van redenen waarom je niet staande gehouden kan worden.

Wacht dacht je van een melding? Ik noem maar wat, zijn er nog veel meer te bedenken.
 
bovendien (gezien in diverse tv-programma's) moeten ze het merk van de telefoon in het PV vermelden, dus zullen ze je staande moeten houden. aangezien dat niet gebeurd is, hoef je er geen prent van te verwachten.
 
bovendien (gezien in diverse tv-programma's) moeten ze het merk van de telefoon in het PV vermelden, dus zullen ze je staande moeten houden. aangezien dat niet gebeurd is, hoef je er geen prent van te verwachten.
Merk en type is verplicht indien mogelijk, als er door de betrokkene niet aan voldaan wordt dan kost dat uit m'n hoofd 360 euro.

Maar geen voorwaarde van de beschikking dus..
 
Zelf eens met de auto niet handsfree bellen. Zag de politieauto te laat, gooide nog wel snel me telefoon weg maar ze hadden het al gezien.

Kwamen naast me rijden, maakte een gebaartje van dat zoiets geld kost en reden verder.
Ook enkele maanden in spanning af zitten wachten, maar na een aantal jaar denk ik niet dat die nog komt :p

Zo'n gebaartje kreeg ik ook een keer nadat ik weer eens een keer rechts inhaalde.Dus toen ik niet aan de kant gezet werd ondanks er genoeg plekken waren waar het wel kon,dacht ik nog pfff kom ik ff goed weg. :Y

Nou dat was ff jammer want 4 weken later lag de cadeaubon van € 230,- + € 7,- in de brievenbus. :(
 
Laatst bewerkt:
Wat kost een km/h? 7 euri? x40= 280 euri.
Voor dat bedrag kun je een mooie circuitdag doen en dan houd je nog geld over ook.
Dan mag je wel lekker gas geven. En 140 op de snelweg is net zo saai als 100 op de snelweg.
 
Ik ben met de auto meerdere keren in Duitsland geflitst(niet te missen midden in m'n smoel)
Nooit een bekeuring hiervoor gekregen.
Ik neem aan door mijn goudeerlijke tronie op de foto's(en 1x een dik pak ijs op m'n kentekenplaat)
 
Ik werd gewoon standgehouden voor dertig te hard a 407 EUR, ga er naar vanuit dat je ermee weg komt!! Voortaan niet op die manier rijden, nota bene op een snelweg, wat is daar nou de lol aan?
 
Ik ben met de auto meerdere keren in Duitsland geflitst(niet te missen midden in m'n smoel)
Nooit een bekeuring hiervoor gekregen.
Ik neem aan door mijn goudeerlijke tronie op de foto's(en 1x een dik pak ijs op m'n kentekenplaat)

Je bent ZO lelijk dat ze bang waren dat je in persoon bezwaar kwam indienen ?? :+
 
Nee, niet-handsfree bellen is nou net 1 van de feiten die middels staandehouding afgehandeld dienen te worden. Er moet worden vastgesteld dat het een GSM was en geen boterham met licht belegen kaas.

Kijk zo leer je nog eens wat...

(...had nog nooit van licht belegen kaas gehoord :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan