Reed te hard en tijd gevolgd door politie op snelweg. Boete?



Was echt serieus dit keer ;)

Gezien het politie beroep anno 2015 (en dat ook op onmenselijke tijden) wat jullie doen zien meemaken en de gevaar setting ervan worden jullie rete zwaar onderbetaald.Ook gelet op de bedrijfsongevallen of erger die toch elke dag aanwezig zijn!!
 
Zeker wel :Y Werd deze week staande gehouden voor 30+ te hard. Na een preek en papiercontrole vertelde oom agent dat hij geen bekeuring 'mocht' schrijven vanwege de stakingen. Het zat 'm wel een beetje dwars geloof ik... :X
Hadden ze de flitspalen niet ook even uit kunnen schakelen? 😃
 
ik denk dat hij binnenkort echt op de mat valt. Verkeers politie kwam voor mij rijden, liet bord zien met gemeten snelheid.. 2 weken later lag hij in de bus.
 
ik denk dat hij binnenkort echt op de mat valt. Verkeers politie kwam voor mij rijden, liet bord zien met gemeten snelheid.. 2 weken later lag hij in de bus.
Best wel nette service, zo kan het dus ook.
 
Misschien heb je geluk, zijn het zelf ook motoragenten die weten hoe het voelt om een stuk zo te rijden.

Toen ik laatst in m'n auto staande werd gehouden en ik geen rijbewijs bij me had mocht ik zo doorrijden nadat hij een goedkeurende blik had gegeven toen ie van zn computertje op las dat ik m'n motorrijbewijs heb :)
 
Update van TS:
Het voorval was 6 april en het is vandaag 13 juni. Nog steeds geen CJIB envelope binnen. Die komt ook vast niet meer ...
 
Update van TS:
Het voorval was 6 april en het is vandaag 13 juni. Nog steeds geen CJIB envelope binnen. Die komt ook vast niet meer ...


En hoe vaak heb je in de tussentijd alweer te hard gereden?

dat gelooft toch niemand 'ik zal m'n leven beteren' _O- _O- _O-
 
Stom, stom, stom, stom! Ik kom net thuis van een heerlijke rit Castricum aan Zee - Mokum. A9 en vervolgens stukje A4 en dan ring zuid. Zicht van hier tot Tokio, rustig op de weg, kurkdroog, heerlijke temperatuur, volledig in leren pak (flubbert niet). Jullie kennen dat wel, waarschijnlijk. Lekker vlot doorrijden, omdat het kan. Uitleg: Ik weet dat er geen trajectcontrole is op dat stuk, net zo min als flitspalen. Was alleen even vergeten dat er ook pliesie kan rijden!

Op ring zuid mag je 100 en ik reed bijna 140. Vond het al typisch dat er een auto zo dicht achter me reed. Opeens besefte ik het (zag het niet eens, donker) en schoof naar de middenbaan naar de 110 km/u. En ja hoor, pliesie naast me en zag nog net dat ze me vermanend toekeken. Ik een beleefd handgebaar met links gemaakt, soort van sorry. En toen reden ze door op de linker buitenbaan.

Ik knijp 'm nu wel en weet niet of er een vette prent volgt. Mag dat, zonder staande gehouden te zijn? Heb er nu wel spijt van en beter mijn leven. Heb geen zin in telkens boetes. Op de motorfiets al 2 gehad sinds begin januari. In de auto rij ik toch wat slomer, merk ik.

Nee die volgt niet, en ja het mag wel.
En rechts kun je ook 140 halen als het rustig is op de weg, want je kon wel naar rechts. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan