Shit, omgewaaid

Ben idd blij dat ik hem gisteren in de garage heb gepropt. Anders had hij vanochtend waarschijnlijk tegen mijn pa's auto aan gelegen...
 
Kijk, iemand die z'n hersens gebruikt :Y.

@Bouke: dit bedoel ik dus, vandaar de _O- ... niet voor het omvallen van de motor ;).
 
Laatst bewerkt:
Meh,ik zie lieve mijn Jawa op zn kant liggen. Daar kan ie wel tegen.

Minder leuk was mijn natte bed doordat het dak hier zo lek is als een mandje. Dat was fris! B|
 
Ben blij dat mijn motor bij de dealer staat ivm onderhoudsbeurt. (Of hij is omgewaaid en ik weet het (nog) niet). Had eigenlijk gehoopt dat 'ie al klaar zou zijn maar wat mij betreft sleutelen ze er nog even aan totdat de storm is gaan liggen...
 
Kijk, iemand die z'n hersens gebruikt :Y.

@Bouke: dit bedoel ik dus, vandaar de _O- ... niet voor het omvallen van de motor ;).


tsja, ik kan mijn motor gewoon nergens anders kwijt. Zo de verzekering maar eens bellen...
 
Ik heb altijd het idee de motor steviger staat als die op zijn zij standaard staat of vergis ik me daarin?
Geen idee, maar zoals ik al zei is die van mij tot 2x toe over zijn dode punt heengewaaid!


Enne, Bouke... je kunt overal een box huren hoor! Ik moet er ook stukje voor rijden eerst, maar dat is dan maar zo.
 
Ik heb altijd het idee de motor steviger staat als die op zijn zij standaard staat of vergis ik me daarin?

Klopt wel, maar hangt ook af van hoe schuin de motor dan staat. Hij zal nooit de kant op vallen waarop hij rust maar de andere kant op....dat gaat makkelijker dan je denkt. :/
 
Vorig jaar hetzelfde geintje meegemaakt. 1 of andere storm 's nachts. Is erg vervelend, bij mij was tie op een metalen stang terechtgekomen (waar die aan vast stond) en zijn er zelfs een paar koelribben afgebroken :(. Maarja, je leert er van en dat vergeet je niet meer en denk je voortaan wel na over waar je hem neerzet.
 
als je hem naast een moor of zoiets zet kun je dan niet een touw eraan maken dat hij niet over het dode punt heen kan komen?
 
Leg nog lekker in mijn bed om negen uur, het is toch kl#@#te weer. Dus bleef wat langer liggen. Plots hoor ik een klap en dacht nog dat de buurjongen met de deur sloeg. Op het zelfde moment dacht ik, kan niet. Schiet van bed af gordijn open en?? Ja daar lag ie op zijn kant. ;( ;( Gelukkig was mijn dochter thuis met haar vriend. Die uit bed geschreeuwd. En hebben toen met z'n drieën de motor weer op zijn rubber gezet. Denk dat de schade meevalt. Ga zo voor de zekerheid maar ff naar de motorzaak. Weet wel dat de uitlaat een knoei heeft gehad want die geeft nu wat meer geluid. Wat wel mooi is. :) Maar er komt nu ook rook onder de motor vandaan.
Ben gelukkig allrisk verzekerd. Ach en het kozijn is ook wat beschadigd maar dat is niet belangrijk. ;)

:] :]

de mijne ook op het werk, heb de verzekering al gebeld. topkuip stepje uitlaat knipperlicht
 
Kijk, iemand die z'n hersens gebruikt :Y.

@Bouke: dit bedoel ik dus, vandaar de _O- ... niet voor het omvallen van de motor ;).
Ik zie hier ook niet echt de humor van in. Soms kun je eenmaal niet anders. Ik heb geen schuur of garage waar die in past. Dus het zou zomaar kunnen gebeuren.
 
Ik heb altijd het idee de motor steviger staat als die op zijn zij standaard staat of vergis ik me daarin?

Nee, ik dacht altijd dat de middenbok beter was. Maar op de middenbok heb je maar twee zijdelingse steunpunten met een zijstandaard drie.Daarbij moet ie over je standaard oj je wielen waaien.
 
ik heb ook het idee dat de zij standard stabieler is bij veel wind.
Denk ook dat die van mij niet zo snel omwaait:


Foto-HTAYURKZ.jpg
 
Laatst bewerkt:
En de mijne is er ook bij gaan liggen. Werd gebeld door de buurjongen met het minder leuke nieuws. Deuk in tank, achter kuipdeel bijna door midden gebroken. Voor kuip is door de combinatie van val-spigel-betonband van bloembak goed ontzet :(
Valt waarschijnlijk onder de beperkt-caso verzekering maar wat schiet je er mee op!
Iemand een idee hoe ze hiermee om gaan aangezien er geen goede kap zal zijn voor een modelletje 92...
 
tsja, ik kan mijn motor gewoon nergens anders kwijt.
Misschien een idee om een keilbout met oog in de muur te schroeven en 'm daar met een ketting strak aan vast te leggen? Is ook nog een stukje extra beveiliging tegen diefstal....

Succes met de afhandeling!
 
Grr jullie werken me op de zenuwen. Elke 5 minuten kijken of ie nog rechtop staat.
Ik ben gewoon met de motor naar het werk vandaag, tot hevige verontwaardiging van m'n collega. Geen spijt van overigens, aangezien ik me weer door 10+km file heb gewurmt.
Zolang het rijdt gaat het wel, stilstaan bij het verkeerslicht vond ik nog het spannendst!
En of ie dus niet omwaait terwijl ie geparkeerd staat... :/ ik heb 'm in elk geval in de luwte gezet.
 
Laatst bewerkt:
Moet wel zeggen, mijn motor stond op de zij standard. Maar met hoes en dat is waarschijnlijk de oorzaak geweest. |( De hoes is als windvanger gaan fungeren.
Ik kan helaas ook mijn motor niet binnen zetten. Vandaar dat wij willen verhuizen, alleen om een warme plek voor de motoren. :]


p.s de schade is beperkt gebleven met een verbogen spiegel, uitlaat en het stuur was wat verdraaid. Goed en wat krassen op de uitlaat. ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan