Shit, omgewaaid

heeft het zo hard gewaaid dan?

hier in enschede regen en natte sneeuw maar niet echt veel wind (maar was pas om 11 uur wakker :+ )
 
Je kunt altijd anders, echt waar. Maar soms kost dat wat meer moeite.

ow? hoe?
Een garagebox huren? das niet echt een optie aangezien dat hier in de buurt duurder is dan de huur van mn huis |( ergens anders neerzetten? Dan kan ik net zo goed de sleutels dr in laten zitten, gejat word ie dan toch wel.

Misschien een idee om een keilbout met oog in de muur te schroeven en 'm daar met een ketting strak aan vast te leggen? Is ook nog een stukje extra beveiliging tegen diefstal....

Succes met de afhandeling!

Heb ik al een gedacht, ik wou een muuranker kopen/plaatsen. Ik heb echter al hemel en aarde moeten bewegen om mn motor daar neer te mogen zetten. Het is een brandweer doorgang en de huisbaas is van mening dat mn motor daar niet zou mogen staan(lang verhaal). iets in de muur boren mag al helemaal niet...
 
Laatst bewerkt:
Grr jullie werken me op de zenuwen. Elke 5 minuten kijken of ie nog rechtop staat.
Ik ben gewoon met de motor naar het werk vandaag, tot hevige verontwaardiging van m'n collega.
Geen spijt van overigens, aangezien ik me weer door 10+km file heb gewurmt.
Zolang het rijdt gaat het wel, stilstaan bij het verkeerslicht vond ik nog het spannendst!
En of ie dus niet omwaait terwijl ie geparkeerd staat... :/ ik heb 'm in elk geval in de luwte gezet.

:stupid: ga weer ff kijken hor..


En de mijne is er ook bij gaan liggen. Werd gebeld door de buurjongen met het minder leuke nieuws. Deuk in tank, achter kuipdeel bijna door midden gebroken. Voor kuip is door de combinatie van val-spigel-betonband van bloembak goed ontzet :(
Valt waarschijnlijk onder de beperkt-caso verzekering maar wat schiet je er mee op!
Iemand een idee hoe ze hiermee om gaan aangezien er geen goede kap zal zijn voor een modelletje 92...

heb tijdje terug ook een (linker) topkuipdeel gekocht voor mijn 93'er. gewoon in de juiste kleurstelling met stickers d'r al op.. (bevestigingspunten wel ff bewaren) Kost dan wel een paar flinke duiten |(

Edit: staat nog *O* .. heeft de wind recht van vore..
 
Laatst bewerkt:
Moet wel zeggen, mijn motor stond op de zij standard. Maar met hoes en dat is waarschijnlijk de oorzaak geweest. |( De hoes is als windvanger gaan fungeren.
Ik kan helaas ook mijn motor niet binnen zetten. Vandaar dat wij willen verhuizen, alleen om een warme plek voor de motoren. :]


p.s de schade is beperkt gebleven met een verbogen spiegel, uitlaat en het stuur was wat verdraaid. Goed en wat krassen op de uitlaat. ;( ;(
Kijk, dat vind ik nog eens een eerlijke reply.

Is er niet ergens een beschut plekje? Achter een muur, hekwerk of iets dergelijks?
 
ow? hoe?
Een garagebox huren? das niet echt een optie aangezien dat hier in de buurt duurder is dan de huur van mn huis |( ergens anders neerzetten? Dan kan ik net zo goed de sleutels dr in laten zitten, gejat word ie dan toch wel.Heb ik al een gedacht, ik wou een muuranker kopen/plaatsen. Ik heb echter al hemel en aarde moeten bewegen om mn motor daar neer te mogen zetten. Het is een brandweer doorgang en de huisbaas is van mening dat mn motor daar niet zou mogen staan(lang verhaal). iets in de muur boren mag al helemaal niet...
Ik ken jouw specifieke situatie niet, maar er is altijd een oplossing (soms heeft dat wel andere consequenties).

Misschien kun je met een paar andere motorrijders in de buurt een box huren om zo de kosten te delen? Met dit soort dagen de motor op de kazerne parkeren en met de buurman meerijden? Wees eens creatief en niet zo negatief.... *O* .
 
Laatst bewerkt:
Hier in de straat ligt ook al een omgewaaide choppert :/
 
Laatst bewerkt:
:N

Ff oprapen en op zijn standaard zetten zodat die nog een keer kan vallen? Of op je muil geslagen worden omdat je schade hebt gemaakt aan iemand zn sjoppert? Daggut niet, lekker laten liggen, de schade zit er nu toch aan.
 
Buurman belde net: zijn motor lag ook onderuit. Ook niet blij.

Mijn brommer staat gelukkig nog. Hij staat in de luwte, maar bedenk me net wel dattie bij ons voor het raam (dat van de grond tot het plafont loopt) staat.... -O-
 
En de mijne is er ook bij gaan liggen. Werd gebeld door de buurjongen met het minder leuke nieuws. Deuk in tank, achter kuipdeel bijna door midden gebroken. Voor kuip is door de combinatie van val-spigel-betonband van bloembak goed ontzet :(
Valt waarschijnlijk onder de beperkt-caso verzekering maar wat schiet je er mee op!
Iemand een idee hoe ze hiermee om gaan aangezien er geen goede kap zal zijn voor een modelletje 92...

hey mss dat een maatje van mij kan helpen.
Hij is professioneel autospuiter en doet ook motoren,ook kunststoflassen enzo.
Dit kan hij tegen een vriendelijke ;) prijs doen.(hij woont in alkmaar)
Stuur me maar een pb'tje als je hulp nodig hebt.
 
Was ook op de motor, alarm ging steeds af, in de garage gezet en raad eens...




Helemaal niets aan de hand en nu ben ik weer thuis en staat ze binnen. Moraal van dit verhaal: geen idee maar die van mij is veilig.
 
Die van m'n pa lag vanochtend ook om :(

DSC03149.JPG
 
In Amsterdam lagen vandaag meerdere scooters om, op de Beethovenstraat lag een mooi rijtje van ik denk wel 10 scootertjes op de zijkant }) .

Helaas ook nog een omgevallen motor gezien, maar dat was een ouwe ragbak die toch altijd buiten staat, veel extra schade zal ie niet hebben :P
 
Alleen als je een goed aantal schadevrije jaren hebt opgebouwd en je nu dus niet terugvalt in korting is dit interessant. Anders betaal je het uiteindelijk toch zelf in een hogere verzekeringspremie de komende jaren....

Niet noodzakelijk, veel motorverzekeringen hebben geen terugval in no-claim als het gaat om storm-schade.
 
Zo te zien de zelfde hoes als de mijne. Zou daar aan liggen? ;)

Het ligt zeker aan de hoes. Die werkt als een zeil en als de wind eronder slaat wordt de motor wat omhooggetild en kukelt zo over de standaard heen. En dat gebeurt al helemaal vlak tegen een gevel aan omdat er daar met storm nogal wat valwinden zijn.

Bij storm en/of stormwaarschuwing dus altijd je hoes van je motor afhalen.
 
En de motor staat op de middenbok, dus al niet zo stevig. EN met een koffer erop wordt het helemaal een groot oppervlak. Alleen linker voetsteun afgebroken, dus valt nog mee.
 
Die van mij is niet de kant opgevallen waar de zij standaard zit, maar de andere kant op. Een middenbok heb ik niet, en de koffer heb ik er niet op als hij onderzeil staat. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan