Snelheidscontrole Lekdijk Amerongen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolve

MF veteraan
16 feb 2005
6.579
0
Kingston upon Hull
Voor de mensen die zo/straks vanwege het mooie weer nog even lekker een stukje gaan rijden, pas op bij de Lekdijk ongeveer en kilometer voor Amerongen.

Het grapje kostte mij 70 euro, hopelijk kan ik anderen dit lot (of erger) hiermee besparen. |(

Maar we laten ons natuurlijk niet uit het veld slaan, ik ga weer gewoon bochtjes zoeken. :W :]
 
Voor de mensen die zo/straks vanwege het mooie weer nog even lekker een stukje gaan rijden, pas op bij de Lekdijk ongeveer en kilometer voor Amerongen.

Het grapje kostte mij 70 euro, hopelijk kan ik anderen dit lot (of erger) hiermee besparen. |(

Maar we laten ons natuurlijk niet uit het veld slaan, ik ga weer gewoon bochtjes zoeken. :W :]

Altijd zonde van het geld, het is maar te hopen dat je toch nog lol hebt gehad op de dijken. Een kilometer voor Amerongen, liggen daar niet die mooie links/rechts bochtjes? Overigens is dat niet de Lekdijk, de rivier heet daar de Rijn.
 
Huh, wat is hier gebeurd? Dit had ik vanmiddag al gepost en was alweer op slot gegooid...

Ondertussen zullen ze er toch niet meer staan? Dus gooi maar weer dicht hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan