staande gehouden, 39 km te hard buiten bebouwde kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jasper G. met een zwarte Seat Ibiza. Door de klap lagen het linker voorwiel en het motorblok een stuk verder.
Eigenlijk als je dat beeld ziet bij een auto weet je al dat het hard gegaan is.
Een goede jeugdvriend van me reed zich dood in België op de N49. In slaap gevallen achter het stuur en met 180 km/h op een lichtmast geklapt.
Zijn vader liet foto's zien van het wrak, het enige dat nog tot het casco behoorde waren de A,B en C stijlen, het rechterportier, twee achter portieren en een kofferklep. de neus lag inclusief paravan geheel ongeschonden 150 meter verder.
Ik heb eens een BMW gezien, blok stond nog tegen de boom, de cilinderkop lag een meter of 6 verder op, de auto stond nog weer een meter of 6 verder, de achterkant stond naast de voorkant, waren nog net aan elkaar verbonden via het dak. Die gast heeft het nog overleeft ook.
Zijn vriendin had het net uit gemaakt...
 
Ik heb eens een BMW gezien, blok stond nog tegen de boom, de cilinderkop lag een meter of 6 verder op, de auto stond nog weer een meter of 6 verder, de achterkant stond naast de voorkant, waren nog net aan elkaar verbonden via het dak. Die gast heeft het nog overleeft ook.
Zijn vriendin had het net uit gemaakt...
Zo zie je maar dat vrouwen zelfs een gevaar zijn in het verkeer als ze niet eens rijden!
 
verwacht ook post uit Duitsland....... De paal binnen de bebouwde kom knipoogde vriendelijk naar me. Gelukkig zat ik op rond de 56 km/u dus met een euro of 15 max kan ik het weer afkopen
 
verwacht ook post uit Duitsland....... De paal binnen de bebouwde kom knipoogde vriendelijk naar me. Gelukkig zat ik op rond de 56 km/u dus met een euro of 15 max kan ik het weer afkopen
Gelukkig hebben motoren geen kenteken aan de voorkant.O-)
 
Gelukkig hebben motoren geen kenteken aan de voorkant.O-)
helaas zit er op de Seat wel een plaat voorop. Alle vakantiemeuk kon niet op de motor en trouwens 750 km over de snelweg is geen lol op de 2 wieler
 
verwacht ook post uit Duitsland....... De paal binnen de bebouwde kom knipoogde vriendelijk naar me. Gelukkig zat ik op rond de 56 km/u dus met een euro of 15 max kan ik het weer afkopen
Buiten de bebouwde kom was het een waarschuwing geweest. €10.
 
verwacht ook post uit Duitsland....... De paal binnen de bebouwde kom knipoogde vriendelijk naar me. Gelukkig zat ik op rond de 56 km/u dus met een euro of 15 max kan ik het weer afkopen
Die krijg je nooit.
 
In Duitsland staan op meerdere plaatsen 2 camera's, standaard wordt je van voren geflitst, maar dan staat er ook een die de achterkant op de foto zet.
O.a. Als je vanaf de Bikerranch op de rotonde rechts gaat en het 1e dorp inrijdt. :$

Frans.
 
Het heeft een halfjaartje geduurd, maar hij is binnen...
Het is in totaal 444 euro geworden. Mooi paaskadootje....😊
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft zijn post aangepast _O-

Was het nu +29 of +39 buiten de bebouwde kom?
+29 is dus geen aantekening, +30 wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan