Nou ik ga ervan uit dat me accu goed is omdat ie 1 jaar oud is.. Maar dat zegt natuurlijk niks maar nooit problemen mee gehad.. En over die sluiting, was niet wcht sluiting want me zekeringen zijn nog heel, maar ineens sprong alles aan en uit en me toerenteller stond weer op 6000 me klok op 00:00..
Nou ik ga ervan uit dat me accu goed is omdat ie 1 jaar oud is.. Maar dat zegt natuurlijk niks maar nooit problemen mee gehad.. En over die sluiting, was niet wcht sluiting want me zekeringen zijn nog heel, maar ineens sprong alles aan en uit en me toerenteller stond weer op 6000 me klok op 00:00..
Sonador, wat heeft je Speed gelopen?
Speeds zijn over het algemeen nog aardig aan de prijs. Moet je toch wel voor €3500/3750 kwijt kunnen? Dan kan je een goede en mooie (mooiere en originelere dan bovenstaande) Tuono kopen
EDIT: Oer T's worden op het moment (marktplaats alleen gekeken) wel duur aangeboden, gek voor aan het einde van het seizoen..
Of ik heb vorig jaar augustus gewoon een erg goede deal gemaakt
Hij heeft 30k gedraaid, ik ben 2de eigenaar en heb alles erbij van originele aankoopfactuur tot aan alle bonnen, en is perfect onderhouden (want ik ben nogal pietje precies)
Hij staat momenteel te koop voor € 3450,-
Ik kan mijn speed triple inruilen op die tuono met een kleine bijbetaling.
Er zit geen historie bij, en ook geen originele onderdelen.
Garantie ook niet, hij is daar zo ingeruild zeg maar.
Mijn speed triple staat al meer dan 5 maanden te koop, en ik zoek echt een winterproject.
Dus ik zit erover na te denken om hem dus op die Tuono in te ruilen.
Hij lijkt sprekend op mijn 1e Tuono
Kenteken GR-66
Dat was een model 2003 , maar pas in 2005 op kenteken gezet.
Ca 3 jaar geleden ingeruild bij Roke motoren ca 25000km
Als ik ook maar een klein beetje twijfelde aan m'n Tuono had ik 'm zo geruild, lees mee in het Speed topic en ben wel bekend met jouw machine.
Als je een leuk projectje zoekt is het wellicht wat, maar zo op de foto's afgaande zou ik er niets bijleggen.
Liever een met desnoods wat meer kilometers maar dan van iemand die 'm al een tijdje heeft, en weet wat er mee gebeurt is e.d.
Was hij in goede staat?
Ik zal het kenteken even opvragen
In prima staat. Altijd op tijd verse olie gehad. K&N filter. Een type 2000 airbox aansluiting (grotere openingen) , irridium bougies.
Vanmorgen eindelijk het pakketje binnen gekregen met alle draden, zekeringen enz. om extra kabels te kunnen trekken vanaf de spanningsregelaar naar de accu. Zojuist even de boel gesoldeerd en weer gemonteerd op de motor. Foto's volgen nog.
Net om 22:29 even snel gestart en 14.25 volt bij 2.000 toeren
Ik kon net niet bij 4.000 toeren checken, want dat vond ik niet echt fijn voor de buren
Maar ik denk dat het ook een prima waarde zal zijn.
Ben blijSorrento, je had gelijk, de 2 extra kabels hebben het gefixed.
Even knutselen en dan heb je dit:
[afbeelding]
Die krimpkousen bij de spanningsregelaar heb ik met elektratape nog extra geseald.
En jawel hoor het is weer zover. De kou komt in het land en ide tuono heeft weer last van koelvloeistof wat ergens vanaf de bovenkanten van het blok naar beneden loopt. Het is niet veel maar het is er wel
De hele zomer geen last van gehad maar zodra het kouder wordt is het er weer. Als ik haar warm rijdt is het weer over. Paar dagen later is het er weer. Iemand ervaring hiermee...?
Kou zorgt voor krimp, warmet voor uitzetten...
Niet ergens een haarscheurtje?