Of een Harley Pan-America.Dat zijn nakeds, geen hoogpoters. Dan moet je richting allroads , met als ultiem schrikbeeld een -gruwel gruwel - GS .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of een Harley Pan-America.Dat zijn nakeds, geen hoogpoters. Dan moet je richting allroads , met als ultiem schrikbeeld een -gruwel gruwel - GS .
T kan natuurlijk zo zijn dat dat voor @swetty al een hoogpoter isDat zijn nakeds, geen hoogpoters. Dan moet je richting allroads , met als ultiem schrikbeeld een -gruwel gruwel - GS .
BrrrrrrrOf een Harley Pan-America.
Daarom ben ik van 135 naar 50 pk gegaan ,er zit verder ook niets geen luxe op,ik heb er weer lol in ,heerlijkTussen de regels door missen mensen denk ik wat vrijheid en ritme. Vroeger mocht je wat sneller, hoefde je minder bezig te zijn met rotondes, drempels en verkeer. Misschien was het toen makkelijker om op te gaan in de tweewielige dans.
En meer mensen deden het gewoon met wat ze hadden. Tegenwoordig is het allemaal meer meer meer. Meer onbenut potentieel.
De Harley Pa-Am is een geweldige bike. Als ik ooit besluit nieuw te kopen zal dat zeker mijn keuze zijn, geen enkele twijfel.Of een Harley Pan-America.
Volgende stap is een fatbike ?Daarom ben ik van 135 naar 50 pk gegaan ,er zit verder ook niets geen luxe op,ik heb er weer lol in ,heerlijk
Of de Harley van @Atamarie misschien de laatste motor een harley en dan met bijbehorendeVolgende stap is een fatbike ?
Met veel pk’s kun je ook rustig rijden ; altijd fijn om wat reserve te hebben .Daarom ben ik van 135 naar 50 pk gegaan ,er zit verder ook niets geen luxe op,ik heb er weer lol in ,heerlijk
Dat was t probleem he’ ,rustig rijden met een ZRX "hard"rijden met t 650jeMet veel pk’s kun je ook rustig rijden ; altijd fijn om wat reserve te hebben .
Tja, ten opzichte van wat? Alles is relatief .50 paarden is toch best veel?
Voor een paardenslager wel.50 paarden is toch best veel?
Jij hebt zelf gashendel onder controle.Dat was t probleem he’ ,rustig rijden met een ZRX "hard"rijden met t 650je
Zo is dat. Ik rij al 25 jaar alleen maar motoren met 150-190pk en het volledige potentieel benut je nooit. Ja, het stuk Duitse snelweg..als ik naar de Eifel ga. Maar daar is niks aan, rechtuit 250+ rijden.... Eenmaal in de Eifel heb je aan 100pk al genoeg. Goede remmen en vering heb me je meer aan. Met 190pk heb je eveneens veel koppel aan boord en kun je schakellui rijden, vooral fijn met duo.Dat was t probleem he’ ,rustig rijden met een ZRX "hard"rijden met t 650je
Daarom ben ik denk ik gaan downgraden, heb meer dan genoeg aan die 500cc. Ben dan ook een klein ventjeTussen de regels door missen mensen denk ik wat vrijheid en ritme. Vroeger mocht je wat sneller, hoefde je minder bezig te zijn met rotondes, drempels en verkeer. Misschien was het toen makkelijker om op te gaan in de tweewielige dans.
En meer mensen deden het gewoon met wat ze hadden. Tegenwoordig is het allemaal meer meer meer. Meer onbenut potentieel.
Das waar natuurlijk. Maar wat is dan nog het nut van zo'n powerhouse. Langere vertanding en langere versnellingen om al dat vermogen weer te temmen.Jij hebt zelf gashendel onder controle.
Vind het altijd onzin dat mensen beweren met een snelle motor met veel pk,s niet rustig te kunnen rijden.
Dan heb jij jezelf niet onder controle.
Ligt niet aan motor dan maar aan jouw zelf.
Wat moet ik dan wel niet de gsxr 1000 en zzr1400.
Rijd perfect ook met rustig rijden
Cursus zelf beheersing misschien een optie voor jouw dan @Spitser
Genoeg voor mij nu50 paarden is toch best veel?
Dom gelul ,ik benut het graag en heb er genoeg mee gereden het was klaarJij hebt zelf gashendel onder controle.
Vind het altijd onzin dat mensen beweren met een snelle motor met veel pk,s niet rustig te kunnen rijden.
Dan heb jij jezelf niet onder controle.
Ligt niet aan motor dan maar aan jouw zelf.
Wat moet ik dan wel niet de gsxr 1000 en zzr1400.
Rijd perfect ook met rustig rijden
Cursus zelf beheersing misschien een optie voor jouw dan @Spitser
Dat maakt indruk op feestjes en in de kroeg. Meer niet.Das waar natuurlijk. Maar wat is dan nog het nut van zo'n powerhouse. Langere vertanding en langere versnellingen om al dat vermogen weer te temmen.
jij snapt mDas waar natuurlijk. Maar wat is dan nog het nut van zo'n powerhouse. Langere vertanding en langere versnellingen om al dat vermogen weer te temmen.
Een simpeler, lichter en langzamere motor kopen kun je ook zien als een soort zelfbeheersing misschien..