Waaraan ergert de motorrijder zich?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjonge, je bent een middagje op pad om onderdeeltjes voor je motor te bestellen ( :P ) en ze vechten een complete forum-war uit hier.

Ik denk dat iedereen zijn zegje nu wel gedaan heeft en dat de meningen nu wel duidelijk zijn. Ik denk dat het beter is als we het hier op MF vanaf nu weer gewoon over motoren hebben.

En wat betreft de nieuwe leden ;) : Als jullie hier gewoon komen over motoren te praten (met een beetje onzin op zijn tijd :P ), zijn jullie van harte welkom.
 
Ik wil ook nog even reageren.

Momenteel heb ik een mailtje in mijn mailbox van Michel Vermaat, waarin staat dat er een aanklacht ligt tegen motor-forum wegens smaad en bedreiging.

Dit is helemaal buiten mij om gegaan, dus ik wist absoluut niet waar het over ging.
Zoals ik het nu allemaal heb begrepen, heeft bovenstaande persoon een eerste post geplaatst met oa een bedreiging met de dood erin (en dat als eerste post!).

Ik vind het erg flauw dat hij na veel kwade reacties zijn eigen reacties verwijderd, en dan een mailtje stuurt met juridische stappen.

Dit hele verhaal is dus uit de hand gelopen. Deze meneer is te ver gegaan, maar de meeste bezoekers hier ook!
Hij zegt dat hij persoonlijk is bedreigd, en dat gaat natuurlijk te ver.

Nou zal het wel een uit de hand gelopen "geintje" zijn, maar motor-forum kan hier wel op aangekeken worden.

Gedraag je in het vervolg alsjeblieft...wees zelf wijzer en denk aub na over de eventuele gevolgen van je acties!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan