Geen kritiek op mijn boekje he?Is overigens gewoon een nederlandse vertaling van een Haynes manual. Ik heb met m'n 400 ook totaal geen moeite gehad om de achterbrug los te krijgen. Lagerbussen kon ik er ook zonder veel moeite uit krijgen. Wellicht dat deze achterbrug nooit gesmeerd is. (zit het smeernippeltje er nog op?). Dat zou ook verklaren waarom er zo veel speling op zit. Is niet echt een erg onderhoudsgevoelig item met 750's normaliter.
P.S. Onwijs beankt nog voor je rempot he? Heb 'm inmiddels helemaal schoongemaakt en de pomp vervangen. (zag er nog redelijk uit, op het rubber na, maar kan nooit kwaad). Blijkt nu alleen dat een handle van een f2 anders is dan die voor een k7... Mocht iemand nog een remhandle voor een f2 hebben liggen.....
Ga toch es rijden man!!!!
Nee hoor, was maar een geintje. Ding is gewoon nooit gesmeerd. De nippel zit er nog wel op. Alles sal reg kom.
Blij dat de rempot goed gekomen is. En raad eens wie er nog een remhandle heeft liggen??? Morgen 11.00 uur in Arnhem?
Ga toch es rijden man!!!!
Op donderdag 04 juli 2002 12:58 schreef Jochem (CB750K7) het volgende:Hey Sjaap; je hebt je nog niet ingeschreven voor OBT 2 he? Ga dat eens rappoklappo doen!
Op donderdag 04 juli 2002 13:03 schreef Sjaap het volgende:Met dit weer???
Ik heb geen stalling hier......kan alleen in de weekenden rijden.Nee, en dat doe ik ook niet
Die OBT2 is me gewoon té ver weg.
2x: Watje. Op zaterdag heen rijden, slapen bij RDZ of ergen sin een kartonnen doos, zondag toeren, maandag terug. Je hebt toch acht weken vakantie!!
Dream on, roesten doen ze. Allemaal!mijn CB rijd over 20 jaar nog roestvrij
...
Voorbeeld 1?!?
In het boek staat: "trek de vorkas nu uit de achterbrug". Dit moet zijn": "Pak een hamer en ram de as eruit".
...
In dit opzicht is het suzuki-boek beter, er staat: "...eventueel met lichte tikken met een rubber hamer en drevel.."
Heb ik dus gedaan met een moker want met een hamer kwamen er alleen maar deukjes in de kopse kant van de as.
btw: Ik heb een "Suzuki GS750 and GS550 Owners manual" van Haynes. Hier staat mijn hele carburateur zelf niet eens in! Slecht
Ja ik onthou alles ja. Je uitlaatklemringen waren toch al verroest? Dus wie rijdt er nu roestvrij?
Op donderdag 04 juli 2002 13:32 schreef roestendoenze het volgende:Dream on, roesten doen ze. Allemaal!
Of je hebt een aftermarket race-carburateur met onduidelijk verleden...
staat er geen lijstje in met standaard vloeken bij het op vinger slaan ,afbrekende tapenden ,dolgedraaide bouten
ook wel KMP, ( vul zelf maar ineen heel simpel KUT is overal bij te gebruiken ;P