Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de draden die 'loos' zijn, heb ik dat inderdaad gedaan... Voor de andere draden maakt het niet zoveel uit, omdat het redelijk dicht achter de stekker zit, dus dan heb je toch al een bult. Voor het verlengen van draden is dat inderdaad een hele goede oplossing om de kabelboom zo dun mogelijk te houdenAls ik draadbomen verleng doe ik de draden trapsgewijs doorknippen.
Als je alle kabels op gelijke hoogte doorknipt wordt het zo'n ontzettende bult met het aan elkaar solderen en krimpkous.
Ik had bij mijn Virago's de choke hendel op het frame voor de tank geplaatst, scheelt ook weer een kabel vanaf het stuur.Ik heb bij mijn '83 Virago het contactslot onder het zadel gemaakt. Zorgt voor een iets cleane uiterlijk op het dash. Is niet zo lastig om te doen hoor, alleen even een stevige houder maken voor je contactslot. Is op onderstaande foto redelijk te zien.
Bekijk bijlage 1853355
Ik heb bij mijn '83 Virago het contactslot onder het zadel gemaakt. Zorgt voor een iets cleane uiterlijk op het dash. Is niet zo lastig om te doen hoor, alleen even een stevige houder maken voor je contactslot. Is op onderstaande foto redelijk te zien.
Bekijk bijlage 1853355
Als ik de stap ga durven nemen, om de kabelboom 'open' te gaan halen, dan komt het contactslot inderdaad daar ergens onder het zadel terecht
Ik had bij mijn Virago's de choke hendel op het frame voor de tank geplaatst, scheelt ook weer een kabel vanaf het stuur.
heb je daar toevallig een foto of zo van?Ik heb de choke kabel laten vervallen, klein hendeltje bij de carb gemaakt.
De originele choke hendel.Heb je daar de bestaande choke hendel en kabel voor gebruikt?
Je hebt geen ongelijk hoor… maar heel soms ben ik eigenwijs, en ging ik er van uit dat deze teller ‘gewoon’ goed zou wezen. Voorlopig blijft deze teller er nog gewoon even opzitten, en mogelijk in de toekomst misschien alsnog een KOSO er op… voorlopig heb ik ook nog andere plannen waar ik tzt aan wil gaan werken, en eigenlijk wil ik nu ook gewoon rijdenNiet vervelend bedoeld, maar ik denk dat je beter af was geweest als je direct een KOSO teller had gekocht. Ik heb dat destijds ook gedaan en eenmaal goed afgesteld (magneten) had deze een snelheid aan die overeenkwam met mijn navi.
Ook niet geheel onbelangrijk:
Alle documentatie die je nodig hebt zit er bij.
Pas je op, ‘t ken glad zijn.en eigenlijk wil ik nu ook gewoon rijden
Ik ben veel te eigenwijs voor gladheid (maar het mag van mij afgelopen zijn met gladheid en strooien…)Pas je op, ‘t ken glad zijn.